Heir on perijä, ei jälkeläinen.VD kirjoitti: Mutta tasan noin sanoo Örkkien 5 edikan kirja,Että niin...O&G5 ed kirja kirjoitti: "the Runefang of Solland given to Sigmar's heirs by dwarfs...Blaa blaa blaa...
Suurin Tappo-lista
- puolisukeltaja
- puolisukeltaja
Eikös Delffien armybookissa oo joku sellanen juttu että Malekith tappo yksin tuhatpäiset joukot ellyrionin ratsumiehiä, Tiranocin chariotteja ja spearelffejä ja archereita? En nyt jaksa ruveta tarkistamaan kun en löydä armybookkia...Johan silver kirjoitti:Ei itseasiassa taida malekithin oman käden kautta tehdyt tapot kauhean suuria olla... Käskyt kun ovat asia erikseen
Ainakaan en ole kuullut yhtään tarinaa missä malekith olisi suurta määrää olentoja tappanut
- VeriBigBoss
Kummallista että tuollaista keksitään. Minusta ainakin on jotenkin ärsyttävää että joka armeija kirjassa väitetään yhden äijän teurastavan tuhansia tyyppejä yksin. (Paitsi ehkä taikuudella.)
mutta turha tulla väittämään että yksi mies voi selvitä elossa kun noin satatuhatta vihua vyöryy joka puolelta. Naivia sanon minä. (poistuu tuhahtaen foorumilta)
mutta turha tulla väittämään että yksi mies voi selvitä elossa kun noin satatuhatta vihua vyöryy joka puolelta. Naivia sanon minä. (poistuu tuhahtaen foorumilta)
elämä on ^.^
-
SirHaleron
Kyllä tuo aika moneltakin onnistuisi. Kunhan vain olisi jumalten suosima.... kuten Sigmar.DarkSteal kirjoitti:Kummallista että tuollaista keksitään. Minusta ainakin on jotenkin ärsyttävää että joka armeija kirjassa väitetään yhden äijän teurastavan tuhansia tyyppejä yksin. (Paitsi ehkä taikuudella.)
In memory of Hideto Matsumoto
1964.12.19 - 1998.5.2
1964.12.19 - 1998.5.2
Mielestäni noita magiatappoja ei pitäis laskee frag-listaan, oman kirveen kautta se pitää tapahtua. Itse sanoisin, että Dwarf King Alrik Ranulfssonilla on kovin tappo-lista, kai se sillä kirveellään on pari vihernahkaa lahdannut.
;)
Viimeksi muokannut Jerkkeri, Su 19.09.2004 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is a bitch and then we die.
-
Araknofobia
Eiköhän kyse kuitenkin ole vain totuuden muuttumisesta, kun juttu kulkee tarpeeksi monen korvan läpi se lihoo.DarkSteal kirjoitti:Kummallista että tuollaista keksitään. Minusta ainakin on jotenkin ärsyttävää että joka armeija kirjassa väitetään yhden äijän teurastavan tuhansia tyyppejä yksin. (Paitsi ehkä taikuudella.)
Näinhän kävi Sigmarillekin
http://lis.librarium-online.com/daily.php?date=040830
Eli kerrotaan vain se kaikista pahin juttu ja jos sankari listii yksin kokonaisen armeijan niin kukapa sen voisi kiistää? Kaikkihan kuoli. Jos juttu kertoo että vastapuolen sankari listi sen ziljoona gobboa, niin silloin lämmittää mieltä jos oma pomo syö vihollisia kokonaisina ja pieree tulta...