figu salkku
figu salkku
kuulin että jotkut rakentavat figu salkun itse koska se GW:n loota on hieman liian kallis.
paljonkohan nämä materiaalit maksavat? kuinka leikata superloonia (ym. pehmustetta)? mistä halpa laatikko?
paljonkohan nämä materiaalit maksavat? kuinka leikata superloonia (ym. pehmustetta)? mistä halpa laatikko?
Myös sana "muokkaa" on jännä nappi jolla vältytään tuplapostista. Itse en tiedä salkkujen/laukkujen tekemisestä, mutta eikös oikeanlaisesta kalastus/työkalupakistankin saa hyvän kanto lootan figuille? Eihän se ole yhtä tyylikäs kuin laukku, mutta ei kai sillä ole väliä. Tarpeeksi suuren pakin saa n.20e, mutta onhan niitä halvempiakin versioita.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
tilaa ameriikasta laukun nimeltä "army transport"
aivan mahtava, en ole katunut hankintaa hetkeäkään. Kyseessä on laukku jossa on kahdenkokoisia levyjä joita voi muokata figuille sopiviksi. Itselläni on kaksi kyseistä laukkua, mutta levyjä saa myös tilattuna erikseen, eli voit hankkia yhteen laukkuun levyt jokaiselle armeijallesi.
Kärryt on esim. erittäin raivostuttavia kuljettaa, laukussa minulle menee helposti armeija joka koostuu kahdeksasta kärrystä, 6 kotkasta, griffonista, kolmesta ratsuväki yksiköstä ja parista jalkajannusta.
Kyseinen armeija olisi erittäin tuskainen kuljettaa mutta army transport toimii loistavasti.
suosittelen
aivan mahtava, en ole katunut hankintaa hetkeäkään. Kyseessä on laukku jossa on kahdenkokoisia levyjä joita voi muokata figuille sopiviksi. Itselläni on kaksi kyseistä laukkua, mutta levyjä saa myös tilattuna erikseen, eli voit hankkia yhteen laukkuun levyt jokaiselle armeijallesi.
Kärryt on esim. erittäin raivostuttavia kuljettaa, laukussa minulle menee helposti armeija joka koostuu kahdeksasta kärrystä, 6 kotkasta, griffonista, kolmesta ratsuväki yksiköstä ja parista jalkajannusta.
Kyseinen armeija olisi erittäin tuskainen kuljettaa mutta army transport toimii loistavasti.
suosittelen
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
MakeH tarkoittaa siis tämmöttiis keissiä. Onhan tuo hieman kalliimpi kuin GW:n keissi, mutta ihan varmasti myös sen arvoinen jos esimerkiksi kuljet pitkiä matkoja turnauksiin muutaman kerran vuodessa. Itse olen harkinnut josko hommauttaisi tuommoisen syntymäpäivälahjaksi. Kuuma huhu muuten kertoo että noita saattaisi tulla saataville Sotataidon kautta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
laatuero gwn kamaan on huima. Suosittelenjullevi kirjoitti:MakeH tarkoittaa siis tämmöttiis keissiä. Onhan tuo hieman kalliimpi kuin GW:n keissi, mutta ihan varmasti myös sen arvoinen jos esimerkiksi kuljet pitkiä matkoja turnauksiin muutaman kerran vuodessa. Itse olen harkinnut josko hommauttaisi tuommoisen syntymäpäivälahjaksi. Kuuma huhu muuten kertoo että noita saattaisi tulla saataville Sotataidon kautta.
Kyllä hintaerokin on gwn kamaan huima.
Tein seiskalla vanerista ja lankuista kätevän salkun ja siinä olen muutaman vuoden ajan kuljettanut figujani käärittyinä kukallisiin frotee pyyhkeisiin. Ja on koko aikana mennyt vaan n. vähän yli 10 figuuria rikki...
Tuohan on ilmainen minulle, kiitos veronmaksajille, mutta jos ei enää käy peruskoulua niin voi tuottaa vähän ongelmia ilman materiaaleja ja koneita.
Tein seiskalla vanerista ja lankuista kätevän salkun ja siinä olen muutaman vuoden ajan kuljettanut figujani käärittyinä kukallisiin frotee pyyhkeisiin. Ja on koko aikana mennyt vaan n. vähän yli 10 figuuria rikki...
Tuohan on ilmainen minulle, kiitos veronmaksajille, mutta jos ei enää käy peruskoulua niin voi tuottaa vähän ongelmia ilman materiaaleja ja koneita.
- The Captain
- Valvoja
Suoraan hevosen suusta: nietu.jullevi kirjoitti: Kuuma huhu muuten kertoo että noita saattaisi tulla saataville Sotataidon kautta.
Tällä hetkellä brittiläinen Battlehive on kannattavampi maahantuotava, ja alustavan tutkiskelun jälkeen se sai minut vakuuttuneeksi. Pehmustelevyt on helppo nyperrellä juuri tarvittavaan muotoon, ja niitä on kahta eri paksuutta - täytynee tilata semmoinen jossain vaiheessa.Juha, Sotataidon kauppias kirjoitti: Tällä hetkellä mulla on tuota Battle Hiveä, helpompi ja halvempi tuoda maahan. Eli Army Transport ei ainakaan lähiaikoina tule ohjelmistoon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Topiccia sivuten kysyisin teiltä, mitä mieltä kaikki battlehiven omistajat ovat battlehivestä?
Olisin tässä hankkimassa kantolaukkua ja olen saanut hyvän tarjouksen GW:n kantolaukusta, mutta vaikuttaa siltä, että GW:n tuote ei ole läheskään yhtä hyvä kuin muut laukut.
Olisin tässä hankkimassa kantolaukkua ja olen saanut hyvän tarjouksen GW:n kantolaukusta, mutta vaikuttaa siltä, että GW:n tuote ei ole läheskään yhtä hyvä kuin muut laukut.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
gwn laukku on suht huono, jos on mahdollisuus hankkia oikea laukku, tee se.funkybusta kirjoitti:Topiccia sivuten kysyisin teiltä, mitä mieltä kaikki battlehiven omistajat ovat battlehivestä?
On. Britannia on EU:ta, joten tuo 30 puntaa on todellinen hinta. Tuon salkunhan saa kai Suomesta hintaan 50 €.MakeH kirjoitti:onko?Kyllä hintaerokin on gwn kamaan huima.
30 puntaa vs. 60 dollaria?
joko matikkapääni on ruosteessa tai meillä on eri käsitys huimasta
Mutta tuo 60 $ salkku saa päälleen postikulut (~15 $, ainakin) ja arvonlisäveron (~17 $) jolloin hinta on jo todella kova. Tietenkin se voi tulla läpi tullista, jos on joulu.
Ostin BattleHiven (GW salkku oli ennestään). Se on hyvä. Minulla on IG armeija, ja siihen tarkoitukseen GW:n salkku on parempi, koska kaikki IG:n ukot mahtuu niihin samankokoisiin koloihin. Mutta BattleHiveen menee Confrontation ukkoni, joista melkein kaikki ovat eri tavoilla liian suuria GW:n salkun lokeroihin.funkybusta kirjoitti:Topiccia sivuten kysyisin teiltä, mitä mieltä kaikki battlehiven omistajat ovat battlehivestä?
Jos armeijassasi on siis paljon figuja, jotka ovat joko todella pieniä tai aika isoja, niin BH on erittäin hyvä. Jos taas kaikki sopii optimaalisesti GW:n salkkuun tai on kokoa Leman Russ, niin sitten jokin muu ratkaisu on parempi.
Toisaalta kaverini oli itse tehnyt BattleHiveensä tankkiosaston kapalevystä, ja hyvin sekin näytti toimivan, joten ehkä olen turhan negatiivinen.
9.5 / 10 - Suosittelen
Pirkka Jokela
-
dark-killer
Itse suosittelen tallaista saksasta ostettua KETER:rin laukkua. kaikki figut on mahtunut sinne loistavasti ja on jaanyt viela hyvin tilaa saantokirjoille ja muille roinalle...
en nyt muista linkkia mut sen hinta on joku 50e ja siihen saa lisaa jotain vaahto muovialusii jollain muutamal eurol jos haluu tayttaa koko laatinkon. Niil sivuil mista tilasin oli eri kokosii vaahto muovi alusii ne oli joku 2.5cm levee ja 5cm pitka se mihin tulee se figu ja semmoseen yhteen "levyyn" mahtuu joku 28 figuu... ja niita levyi mahtuu siihen laatikkoon joku 4-6...
en nyt muista linkkia mut sen hinta on joku 50e ja siihen saa lisaa jotain vaahto muovialusii jollain muutamal eurol jos haluu tayttaa koko laatinkon. Niil sivuil mista tilasin oli eri kokosii vaahto muovi alusii ne oli joku 2.5cm levee ja 5cm pitka se mihin tulee se figu ja semmoseen yhteen "levyyn" mahtuu joku 28 figuu... ja niita levyi mahtuu siihen laatikkoon joku 4-6...
"Whitout pain there can be pleasure, whitout evil there can be no good."