imperial guard vs eldar!VINKKEJÄ!
-
Maverick3651
imperial guard vs eldar!VINKKEJÄ!
kuinka potkia eldareita perseelle!!
vinkkejä vinkkejä vinkkejä!!
vinkkejä vinkkejä vinkkejä!!
Nostat jalkasi maasta ja mojautat kunnolla takalistoon. Rautakärkiset maiharit tuo lisäpotkua.
[Joku taisi joskus sanoa: tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus. Olisi kiva tietää hieman omasta ja vihollisesi armeijasta, ja pelityylistäsi; onko se ampuva, liikkuvaisempi, onko siinä liittolaisia jne.. Tällaisissa topiceissa ei ole järjen hiventäkään. ]
[Joku taisi joskus sanoa: tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus. Olisi kiva tietää hieman omasta ja vihollisesi armeijasta, ja pelityylistäsi; onko se ampuva, liikkuvaisempi, onko siinä liittolaisia jne.. Tällaisissa topiceissa ei ole järjen hiventäkään. ]
Viimeksi muokannut Frenzy, Pe 17.09.2004 22:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Maverick3651
Siitäpä se armeija kasvaa. Jos muuten kiinnostaa aloittelavana kaartilaisena, lukaise ig- lyhyt oppimäärä 40k:n armeijoista ja yksiköistä. Tosi auttavainen ja mielenkiintoinen paketti.
= http://www.sotavasara.net/articles.php? ... cs&show=53
= http://www.sotavasara.net/articles.php? ... cs&show=53
-
Maverick3651
-
Maverick3651
-
Maverick3651
Joo tai deep strikkee vaikka semmosen kivan yklivoiman kaikki eliitit vaa yksien kimppuu:DGrenade kirjoitti:No, ellei ole kivaa porukkaa niinkuin Ogryneitä. Ja jollei vihollista ole paljoa saattaa olla viisasta ottaa se gharge attack plus ja swarmata halvoilla ukoilla. Että näin. Mutta tulittaminen koko ajan on hyvä.
...and Australia is still like; WTF^^
-
Suomi_porsas
- Viesti:
Vaikka IG onkin niin huono closiksessa, kuin se on, niin tänään pieksin kaverin necronit melko hyvin kun laitoin hardenet veteranssit closikseen. Asiaan saattoi kyllä vaikuttaa se, että necron lord päätti paeta kentän laidalta vieden 6 warrua mukanaan 
Under the iron fist of Imperial guard, shall the enemies of the Emperor fall.
-
Maverick3651
Hyvänä vinkkinä sinulle eldareita vastaan: varo howling bansheetä jos hänellä niitä on. Olen pelannut yhden pelin eldareita vastaan ja se meni tasan(joten en tiedä onko neuvoni niin hyvä) mutta vastustajan melkein ainoat joukot olivat joku ihme transport ja bansheet, joten ota neuvosta vaari ja ammu ne palasiksi 
Itse varoisin enemmänkin striking scorpioneita. Parempi save, strena ja enemmän hyökkäyksiä. Tosi ikäviä, vaikka kyllä bansheetkin pahaa tekevät.Fárdir kirjoitti:Hyvänä vinkkinä sinulle eldareita vastaan: varo howling bansheetä jos hänellä niitä on. Olen pelannut yhden pelin eldareita vastaan ja se meni tasan(joten en tiedä onko neuvoni niin hyvä) mutta vastustajan melkein ainoat joukot olivat joku ihme transport ja bansheet, joten ota neuvosta vaari ja ammu ne palasiksi.
-
Maverick3651
-
Oberon
Tuo sopii kaikkeen. Nyrkkisääntö siis on:
Vihollista X ammutaan aseella Y eikä mennä päästetä ketään lähikseen, missään, koskaan.
Y:n arvo riippuu X:stä, jos siis X=w-lordi, niin Y=missile launcher/lascannon, jos X=guardian, niin Y=h-boltter. Ja niin edelleen. Kunhan vaan ei mene lähikseen, niin kyllä se siitä.
Vihollista X ammutaan aseella Y eikä mennä päästetä ketään lähikseen, missään, koskaan.
Y:n arvo riippuu X:stä, jos siis X=w-lordi, niin Y=missile launcher/lascannon, jos X=guardian, niin Y=h-boltter. Ja niin edelleen. Kunhan vaan ei mene lähikseen, niin kyllä se siitä.
Itse siirryin pelaamaan IG:llä jokunen aika sitten ja varsinkin uusien sääntöjen mukana olen päätynyt seuraavanlaisiin taktikoihin.
Kaksi leman russia ja basiliski torjumaan vihollisen jalkaväkeä. Uusien sääntöjen varjolla on ihan turha lähteä tuhoamaan tankkeja kun ordnance tekee niin paljon parempaa jälkeä miehistössä.
Chimera jossa on heavy bolter, multilaser sekä pintle stubber (en nyt muista tarkempaa nimeä). Kyytin vielä Veteraaneja joilla Heavy bolter ja BS 4. Tämän paketin ajaa sitten ekalla vuorolla johonkin mukavan avoimeen paikkaan ja alkaa sitten tokalla vuorolla harventaa pelottavan hyvin lähenevää vihollisjoukkoa. Itse ajattelin kokeilla vielä hellhoundia jalkaväkeä vastaan.
Isoja mörköjä sekä tankkia vastaan Lascannonilla varustettuja unitteja. Doktriinista Sharpshooters mukaan niin saa heittää ykköset uusiksi ja näin BS on periaatteessa 4...
Kun ottaa Drop Troops doktriinin vielä mukaan niin veteraaneista saa tehtyä pelottavan hyviä itsemurhajoukkoja kun ne varustaa muutamalla meltalla ja deep strikettää ne suoraan tankin viereen.
Jaa mutta tämän piti perustua Eldareita vastaan...Close order drill on ilmainen ja kasvattaa joukkojen iniativen 4:ään mikä on ihan hyvä. Jotenkin tuntuisi että ogrynit tapettaisiin heti instant killillä niin itse en niitä ottaisi..toisaalta ei ole kokemusta niistä niin en tiedä. Tuohon lähitaisteluun valmistuessa voisi vielä ottaa sen Hardened fighters doktriinin joka muistaakseni nosti WS:ää yhdellä.
Sitten vaan istuu ja odottaa että vihollinen käy päälle ja yllättyy kun IG:t osaakin tapella sen ampumisen lisäksi..
Kaksi leman russia ja basiliski torjumaan vihollisen jalkaväkeä. Uusien sääntöjen varjolla on ihan turha lähteä tuhoamaan tankkeja kun ordnance tekee niin paljon parempaa jälkeä miehistössä.
Chimera jossa on heavy bolter, multilaser sekä pintle stubber (en nyt muista tarkempaa nimeä). Kyytin vielä Veteraaneja joilla Heavy bolter ja BS 4. Tämän paketin ajaa sitten ekalla vuorolla johonkin mukavan avoimeen paikkaan ja alkaa sitten tokalla vuorolla harventaa pelottavan hyvin lähenevää vihollisjoukkoa. Itse ajattelin kokeilla vielä hellhoundia jalkaväkeä vastaan.
Isoja mörköjä sekä tankkia vastaan Lascannonilla varustettuja unitteja. Doktriinista Sharpshooters mukaan niin saa heittää ykköset uusiksi ja näin BS on periaatteessa 4...
Kun ottaa Drop Troops doktriinin vielä mukaan niin veteraaneista saa tehtyä pelottavan hyviä itsemurhajoukkoja kun ne varustaa muutamalla meltalla ja deep strikettää ne suoraan tankin viereen.
Jaa mutta tämän piti perustua Eldareita vastaan...Close order drill on ilmainen ja kasvattaa joukkojen iniativen 4:ään mikä on ihan hyvä. Jotenkin tuntuisi että ogrynit tapettaisiin heti instant killillä niin itse en niitä ottaisi..toisaalta ei ole kokemusta niistä niin en tiedä. Tuohon lähitaisteluun valmistuessa voisi vielä ottaa sen Hardened fighters doktriinin joka muistaakseni nosti WS:ää yhdellä.
Sitten vaan istuu ja odottaa että vihollinen käy päälle ja yllättyy kun IG:t osaakin tapella sen ampumisen lisäksi..
-
Maverick3651