Uusissa FAQ tiedostoissa sanotaan:
"Targets illuminated by markerlights that are subsequently hit by weapons using the markerlight to improve their chance of hitting do not receive cover saves."
Eli:
Markerlight avustetulla plasmariflellä ammutaan kohdetta:
A)Markerlightia vastaan ei saa cover savea, Plasmaa vastaan saa.
B)Markerlightia vastaan saa cover saven, Plasmaa vastaan ei saa.
C)Kumpaakaan vastaan ei saa cover savea.
A,B vai C? Onko jollain varmaa tietoa?
Tau Markerlight, ja cover save.
Tau Markerlight, ja cover save.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
- The Captain
- Valvoja
Saako markerlightia vastaan ylipäätään savea? Sehän ei woundaa, joten miten sitä vastaan pitäisi savettaa? (TAU-codex tulee omistukseen luultavasti vasta ensi viikolla...)
Sanamuoto sinänsä on melko yksiselitteinen: Markerlightilla valaistu kohde ei saa cover savea niitä muita sitä kohti ammuttuja aseita vastaan.
Sanamuoto sinänsä on melko yksiselitteinen: Markerlightilla valaistu kohde ei saa cover savea niitä muita sitä kohti ammuttuja aseita vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tämä siis taas asioita jotka löytyvät/löytyivät 3rd Editionin viimeisestä Tau FAQista mutta jääneet jostain syystä pois 4th Edition FAQista.daider kirjoitti:Tau Faqissa vahvistettin että Markerlightiä vastaan ei saa coveria
Mutta koska Markerlight-osumaasta ei heitetä woundausta niin missään vaiheessa ei myöskään tule minkäänlaista savenottoa, ei niin armor, invu tai cover savea.
- Konrad von Richtmark
Re: Tau Markerlight, ja cover save.
[quote="Tau 4th edition FAQ"]
"Targets illuminated by markerlights that are subsequently hit by weapons using the markerlight to improve their chance of hitting do not receive cover saves."
quote]
Mielestäni tuo sektio jonka itse lihavoin viittaa siihen että sitä aseen osumaa vastaan ei ainakaan saa coveria.
quote]
Mielestäni tuo sektio jonka itse lihavoin viittaa siihen että sitä aseen osumaa vastaan ei ainakaan saa coveria.
Ei saakkaan. Aika selvästihän se on tuossa sanottu.Mielestäni tuo sektio jonka itse lihavoin viittaa siihen että sitä aseen osumaa vastaan ei ainakaan saa coveria.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"