"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fellowship of the Strom Troopers

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Ari

Fellowship of the Strom Troopers

Viesti Kirjoittaja Ari »

Fellowship of the Stom Troopers Ja minä kun luulin että Sauron on kova, mahtaa silläkin hymy hyytyä kun saa niskaan annoksen plasmaa :D. Ovatkohan nuo hyviksiä...
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

heh...taisi olla ihmiset niin kännissä että menivät väärään blisteriin..he...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ei, ihan oikeassa paikassa nuo ovat. Stormtrooppereiden LOTR-säännöt tulevat seuraavan WD:n mukana. Ja hyviksiä ovat... Plasman tehot ovat hieman liian juustoa LOTR:issa, mutta onneksi säännöt ovat ainakin toistaiseksi Trial-statuksella varustettuja...

(Rauhoittukaa, keksin tuon hatusta...)
Phil Kelly says "No!"
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ahahaa :D.

Garoth, kun luin tuota juttuasi, niin luulin että tuo olin jotain inside piirin tietoa :D. Onneksi heitit läpällä :).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Garoth kirjoitti:Ei, ihan oikeassa paikassa nuo ovat. Stormtrooppereiden LOTR-säännöt tulevat seuraavan WD:n mukana. Ja hyviksiä ovat... Plasman tehot ovat hieman liian juustoa LOTR:issa, mutta onneksi säännöt ovat ainakin toistaiseksi Trial-statuksella varustettuja...

(Rauhoittukaa, keksin tuon hatusta...)
Älä,älä pelottele vanhaa! pumppu ei kestä(14v, mutta sekin on pikkujuttu ;) )

Minäkin haluaisin tuommoisen olisi kiva näpäyttää GW:tä lähettämällä tuommoisen sinne postissa ja sanoa että tekee ilmoituksen virheellisestä tuotteesta.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
JuhoL

no minä en ainakaan lähettäisi sitä takaisin, se voi olla arvokas... ja minäkin säikähdin vähän tota garothin juttua.
Sumppi Ry
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

junkkeli kirjoitti:no minä en ainakaan lähettäisi sitä takaisin, se voi olla arvokas... ja minäkin säikähdin vähän tota garothin juttua.
Ei se nyt kovin arvokas nykyisin voi olla. Riippuen LotRin valmistustilanteesta ja muust sälästä, n. 10-20 vuoden päästä jonkinmoista arvoa voi olla. Ja onhan tuossa se puoli, ettei sitä tarvitse palauttaa, siitä vain valittaa, niin voi korvauksen jossakin muodossa saada, tosin lähinnä pienenä kirjeenä. Tavaraa tuskin tulee, ellei joku ole täysin pimahtanut tai Ari uhkaile Mail Order sällejä, jotka ovat hieman "älykkäämmän" puoleisia.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

No tuommoisen nyt väsää ihan tavallisesta blisteristä. Avaa sen varovarsti, ottaa figut pois ja tunkee toiset tilalle. Sitten vaan räpsimään kuvia ja pelottelemaan viattomia, sydänvikaisia figuharrastajia :) .
JuhoL

kertoisko joku mitä siinä blissussa lukee.... I cant see anything!! I am blind!! or so..
Sumppi Ry
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

vähänkö mä säikähin tota garothin läppää..... onneksi ei......:D....aika erikoista tuo että niillä on eksynyt eri sarjan figu lotrin blisuun olen kyllä kerran saannut blisun jossa on ollut lotria mutta ei sitä figua minkä tilasin....
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Garoth kirjoitti:Ei, ihan oikeassa paikassa nuo ovat. Stormtrooppereiden LOTR-säännöt tulevat seuraavan WD:n mukana. Ja hyviksiä ovat... Plasman tehot ovat hieman liian juustoa LOTR:issa, mutta onneksi säännöt ovat ainakin toistaiseksi Trial-statuksella varustettuja...
Samassa lehdessä tulee ilmeisesti säännöt myös niille 3 LotR rough rider blisterin figuille, jotka paikalliseen putiikiin saapuivat muutama kuukausi sitten? ;)

IG:stä on moneksi.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

*reps* vähänkö repesin Garothin jutulle. Tuommoista lisää foorumiin :D
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

figunarkki kirjoitti:*reps* vähänkö repesin Garothin jutulle. Tuommoista lisää foorumiin :D
Niin ja kohta kukaan ei tiedä mikä on totta ja mikä ei ja kaikki on aivan sekaisin. mhmm, kuulostaapa vallan mainiolta. Pidetään nyt kuitenkin järki matkassa.
(en ole mikään talipäätosikko, tuo vain pisti silmään tuolta)

Eipä tuossa, kivan vitsin Garoth nakkasi tuohon väliin.
Shall I burn you?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tuohan on maailman helpoin tehdä. Ja ihmettelen miksi sitä on rajattu tuolta alhaalta noin paljon 8-)
Lalalaa
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

En kyllä usko, että tuota on kukaan itse tehnyt. Olen aiemminkin nähnyt ihan livenä tuollaisia pakkausvirheitä, joissa blisun pahvi on mennyt väärin. Ei tuo kovin yleistä ole, mutta ei ennenkuulumatontakaan...
Phil Kelly says "No!"
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Garoth kirjoitti:En kyllä usko, että tuota on kukaan itse tehnyt. Olen aiemminkin nähnyt ihan livenä tuollaisia pakkausvirheitä, joissa blisun pahvi on mennyt väärin. Ei tuo kovin yleistä ole, mutta ei ennenkuulumatontakaan...
Eikös Armageddon tuossa aiemmin puhunut vastaavankaltaisesta tapahtumasta Puokissa, joka osaltaan myös tukee tuota Garothin kirjoittamaa.
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Kyllähän näitä esiintyy ihan paremmissakin kaupoissa. Legenda kertoo, että tässä nimeltämainitsemattomassa, Simontorilla sijaitsevassa liikkeessä, myytiin deldar Wycheja Haldir's Elffeinä. Mutta tämä nyt siis on vain esimerkki. Tuollainen pahvi on helppo sujauttaa väärälle pakkauslinjalle.

Myös tällainen feikkiboksi on helppo tehdä:
1. leikkaa pahvin pohjaan reiän
2. poistaa beissit, vaahtomuovin, ja figut
3. Uudet figut sisään, ja vaahtomuovi perään
4. Valmis
(5. Ota kuva, laita nettiin, ja kerää extra-famea)
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”