Warhammer armies: Far North
Tuossa tuleekin sitten ainoa ongelma, mitä hirvissä on. Ne menisivät auttamatta Pinelandin puolelle, kun taas heimoja on kokoajan suunniteltu niin, että nämä ovat Farlandiin kuuluvia. Tämä sotkisi jonkinverran heimjen välistä tasapainoa.
Itse en vieläkään käsitä, mitä väärää onsiinä, että fantasiamaailman porot olisivat suurempia kuin normaalimaailman. Jos metsähaltiat ratsastavat haukoilla, niin poro on minusta paljon realistisempi.
Ei muuta kuin heittämään kappale fluffia Far Northin hevosen kokoisista poroista, ja homma siinä. Ainakin minusta.
Itse en vieläkään käsitä, mitä väärää onsiinä, että fantasiamaailman porot olisivat suurempia kuin normaalimaailman. Jos metsähaltiat ratsastavat haukoilla, niin poro on minusta paljon realistisempi.
Ei muuta kuin heittämään kappale fluffia Far Northin hevosen kokoisista poroista, ja homma siinä. Ainakin minusta.
Phil Kelly says "No!"
-
Ar-Senator
Porojen kannalla olen, koska ne tulevat Farlandistä, ja ne ovat (tässä maailmassa) kesympiä kuin hirvet, vaikka hirvi onkin oikeasti isompi. Mutta kuten Garoth sanoi, suurennetaan niitä. Ja kyllä porot yhdistetään Suomeen paljon helpommin kuin hirvet, joita nyt löytyy keski-euroopastakin.
m7/8 fast cavia, keihäät ja optiona kilvet ja jouset. Strena 2+2 tai 3+1. Tällaisina minä poroista tykkäisin.
OT: saattaa olla huvittava näky, poro uimassa ratsastajan selässä...
Edit: sain tuosta irlantilaishirvestä sen (aikaisemminkin mainitun) idean että hiidenhirvi monstrous mountiksi.
m7/8 fast cavia, keihäät ja optiona kilvet ja jouset. Strena 2+2 tai 3+1. Tällaisina minä poroista tykkäisin.
OT: saattaa olla huvittava näky, poro uimassa ratsastajan selässä...
Edit: sain tuosta irlantilaishirvestä sen (aikaisemminkin mainitun) idean että hiidenhirvi monstrous mountiksi.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
-
Ar-Senator
Onkos tuo threadin alun lista tällä hetkellä voimassa oleva lista, vai onko jossain "virallisempi" versio. Ajattelin, että tuota voisi testata, jos aikaa löytyy opiskeluilta.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
No ollaanpas sitä sitten edetty! Armylisti näyttää huomattavasti paremmalta kuin sivun ~76 aikoihin. Kuitenkin siellä nyt olisi muutama pikku seikka.
Birch bark horn: Voisi laittaa, että ei nosta ld arvoa yli kympin. Nyt se voisi nostaa ld:n parhaillaan 12:ta (joka ei ole hyvä)
Hair of Damsel: Unohtakaa tuo strikes last höpinä tuossa alussa, voi vain sekoittaa muita. Laittakaa suoraan "Always strikes first" niin tulee paljon helpommaksi.
Great shamaanin upgrade 35pojoa, niinkuin muillakin roduilla.
Tuollaisia pikku seikkoja poimin. Anteeksi, jos nämä on jo sanottu aiemmin, en vain jaksanut lukea sitä ~40 sivua, joka minulta on jäänyt väliin.
Birch bark horn: Voisi laittaa, että ei nosta ld arvoa yli kympin. Nyt se voisi nostaa ld:n parhaillaan 12:ta (joka ei ole hyvä)
Hair of Damsel: Unohtakaa tuo strikes last höpinä tuossa alussa, voi vain sekoittaa muita. Laittakaa suoraan "Always strikes first" niin tulee paljon helpommaksi.
Great shamaanin upgrade 35pojoa, niinkuin muillakin roduilla.
Tuollaisia pikku seikkoja poimin. Anteeksi, jos nämä on jo sanottu aiemmin, en vain jaksanut lukea sitä ~40 sivua, joka minulta on jäänyt väliin.
Muutettu. Virallinen ja uusin lista on todellakin siis etusivulla, kuten sanottu useasti, useasti, useasti... Pakko muuten vinkua täällä, etten oikein jaksa pyöriä Sotussa muuten kuin Fantasybattle alueella välistä harvoin. 40 tuntia koulua viikossa + isoskoulutus + konservatorio + boffaus + kaikki muu hemmetin mäysti, kuten läksyt verottavat aika tehokkaasti aktiivisuutta. Olen pahoillani. Novellialuekin on jäänyt todella vähälle, en ole jaksanut vähään aikaan mitään lukea sielläkään. Pyydän anteeksi. Ja sitten sen Justicarin pariin...
Odottakaa sitä Galleriaan parin päivän sisällä.
ps. Olen tästä päivästä lähtien 16 vuotias.
ps. Olen tästä päivästä lähtien 16 vuotias.
En tiedä onko tätä jo ehdotettu jossain sivulla 78 tms. mutta voisi olla hyvä tehdä seuraavanlainen armeijalistatesti. Tuolla Armeijat ja yksiköt osiossa kun on kohtuu usein kysymystopicceja tyyliin
"Mitkä yksiköt on hyviä" ja "Mitä kantsis ottaa all-cavalry armyyn". Tekee samanlaisia topicceja Far Northin listaa koskien (eri armeijatyylejä, kuten magic-heavy, shooty, jne). Tällä tavalla saisi hyvin selville Far Northin "rikkinäiset" yksiköt, eli porukat joita kukaan ei käyttäisi.
Olisi myös hyvä jos Special characterit kerättäisiin sinne ensimmäisellä sivulla olevan listan jatkoksi.
"Mitkä yksiköt on hyviä" ja "Mitä kantsis ottaa all-cavalry armyyn". Tekee samanlaisia topicceja Far Northin listaa koskien (eri armeijatyylejä, kuten magic-heavy, shooty, jne). Tällä tavalla saisi hyvin selville Far Northin "rikkinäiset" yksiköt, eli porukat joita kukaan ei käyttäisi.
Olisi myös hyvä jos Special characterit kerättäisiin sinne ensimmäisellä sivulla olevan listan jatkoksi.
- tirehtööri
loistava! mutta minua jäi häiritsemään welffimäisyys,eli yksiköt maksavat ******** paljon ja eivät kuitenkin eivät ole erityisen tehokkaita VAIKKA on "special ruleja" kuten welffeillä.kuten reindeer riderit: 17p. ja lyövät melkein aina vikana str 5:lla ja save on vain 5+...eikä se tuskger charge paljon auta kun porojen str on 2...
-
Ar-Senator
proxytin tässä yhden 1000-pisteen capture - pelin 3 shaman - pinelander bowman-susihordella kääpiöitä vastaan. Turpiin tuli kun kääpiöt istuivat koko pelin objectiven päällä enkä saanut niitä sitten millään hengiltä. Tosin huono tuurikin minulla kävi kun joka vuoro sain noin kaksi 2D6 S2 - loitsua onnistumaan mutta tapoin niillä viidessä vuorossa noin 4 kääpiötä.
Ei sillä että ketään kiinnostaisi kun pelissä ei oikeastaan mitään erikoista ollut, mutta kunhan postasin
Ei sillä että ketään kiinnostaisi kun pelissä ei oikeastaan mitään erikoista ollut, mutta kunhan postasin
nynnyt ei tohdi humpata!

Loistavaa!
Saatiin viimein joku edes yrittämään, teit Buhani tietämättäsi suuren edistysaskelen uduemman Northin aikana. Katsotaas, 2d6 s2 ei tosiaan saa kääpiöihin tasan yhtään mitään vahinkoa. Kun normaalit magic missilet ovat s4, niillä saattaa pari knärpiöitä kaataakin. Onko loitsu siis alitehoinen? Enpä tiedä, ehkä magialla ei ole kääpiöitä Far Northillakaan tarkoitus kopsautella kumoon. ottaa sitten vain todella kovaa iskeviä yksiköitä. Lisää pelejä vain, ja seuraavan voisit vaikka laittaa FN pelitestaustopiciin, jos sen jostain sylvätä taisteluraportit osion syövereistä satut löytämään. 
Hoijata hoijata!
Hoi, kaikki ja Buhani! (oot säkin Vihdoinkin sekaantunu warhammereihin... Hyvä! Otetaanko matsia joskus?)
Mutta asiaan: Kävin nuo FN-säännöt tässä iltojeni ratoksi läpi ja huomasin asiota, jotka katson epäkohdiksi.
Kysymys onkin: Otetaanko mielipiteeni vakavasti?
Jos otetaan, vaivaudun jopa postaamaan Kaikki parannusehdotukseni.
Näin yleiseti ottaen lista on EHDOTON:
Erittäin Hyvä, Diggaan. (Off Topic: Olen Nokkela)
Mutta listassa on kyllä vielä joitain pienehköjä bugeja...
Mutta asiaan: Kävin nuo FN-säännöt tässä iltojeni ratoksi läpi ja huomasin asiota, jotka katson epäkohdiksi.
Kysymys onkin: Otetaanko mielipiteeni vakavasti?
Jos otetaan, vaivaudun jopa postaamaan Kaikki parannusehdotukseni.
Näin yleiseti ottaen lista on EHDOTON:
Erittäin Hyvä, Diggaan. (Off Topic: Olen Nokkela)
Mutta listassa on kyllä vielä joitain pienehköjä bugeja...
Viimeksi muokannut Noname2, Ti 21.09.2004 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BTW olin joskus Magus.