Warhammer 40k Dawn of War (oli 40k pc strategiapeli)
Format C auttaa kaikkeen tietokoneiden kanssa...Varkku kirjoitti: se väittää ettei kiintolevyllä olisi tilaa installoimiseen vaikka on 20 gigaa tyhjää tilaa. Onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa? Ja jos on, niin oletko löytänyt ratkaisua siihen?
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
- Henri Ketonen
PlayerOne on epäluotettava, hidas, omaa epäkohteliaan puhelinhenkilöstön, eikä koskaan saa peliä ajallaan varastoon...ankk3 kirjoitti:Onkohan PlayerOne nyt ihan väärässä vai onko tämä kauhea uutinen totta? Siellä kun väitetään nyt että peli olisi saatavilla vasta 1.10. Eilen pelin vielä piti ilmestyä 24.9....
Henk.koht. mielipide: hanki pelisi muualta.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Enpä sitten osaa neuvoa paljoa. Onko sinulla Windows asennettuna C:llä vai D:llä? Pitää myöntää että olen hirveän tietämätön swap-tiedostoista yleensä.Varkku kirjoitti:Aacheron mun swappi on d:llä....
Noh, arvaus olisi että peli itse tekee jonkinlaisen default-scanin että C:llä varmasti on tilaa, ihan vain hypoteettisen vaatimuksen takia. Voipi kysyä ihan Relicin foorumista, ehkä joku modaaja tuntee pelin teknisen puolen paremmin.
Esim. Worms 2 ei suostunut minulla toimimaan mistään muualta kuin C:\Team17\Worms2\, ja Jagged Alliance 2 etsii aina C:ltä tilaa vaikka peli olisi sitten E:llä... Eli kyseessä voi olla jokin tällainen defaulting, mutta luulisi jo niiden olevan historiaa...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Druzhina Captain
- Valvoja
Johtuu siitä, että kaikki data cd:llä on pakattuna ja purkamiseen se tarvitsee tilaa tilapäishakemistossa (temporary directory). Jos tilapäishakemistosi on oletusasetuksilla, se on sitten C:llä (Windows XP:ssä se on C:\Documents and Settings\<Käyttäjän nimi>\Temp tai jotain sellaista). Ongelman voi korjata vaihtamalla tilapäishakemiston sijaintia. XP:ssä Ohjauspaneelista valitse Suorituskyky ja ylläpito ja siitä Järjestelmä, sieltä taas Lisäasetukset ja paina Ympäristömuuttujat painiketta. Siellä on kaiksi lista Käyttäjä <käyttäjän nimi> muuttujat ja Järjestelmämuuttujat. Muuttujat, joita sun tarvitse muuttaa, ovat TEMP ja TMP. Jos muutat Järjestelmämuuttujia, silloin se vaikuttaa myös kaikkiin asennettaviin ohjelmiin, myös muiden käyttäjien toimesta (jos näitä on), mutta siihen sulla täytyy olla admin oikeudet.Varkku kirjoitti:Kiitoksia Milkman heti auttoi, jostain kumman syystä tuo tarvii c: asemalle tilaa vaikka ei sitä sinne asentaiskaan...
Swap-tiedosto on virutaalimustia (näennäismustia) emuloiva tiedosto. Silloin kun koneen fyysinen muisti loppuu ja jokin ohjelma tarvitsee lisää muistia, Windows (kuten kaikki muutkin järjestelmät) kirjoittaa tiedot, jotka ovat muistissa mutteivät ole välittömässä käytössä, swap-tiedostoon. Sillä tavalla sitä fyysistä muistia vapautuu toisen ohjelman käyttöön. Yleensä koneen virtuaalimuisti (näennäismuisti) on tuplasti koneen fyysistä muistia.
Mulla sama ongelma. Peli ei tue nayttistasi(mulla gf1=) ) SAin kuin ihmeen kaupalla setupin esille valikoista ja sielt säädin 16 bittiselle grafiikan ( 800x600 16 ). Aikas kauan tartti painella eri laatikoita ennen kuin se tuli esille se oikea. En nut kuolemaksikaan muista mones se oli mutta kokeile kaikkia. Silloon ku se mariini pyorii siinna oikealla kirjoita nimeksi jotain ja paina entterii. paaset seuraavaan valikkoon. Sit vaan arpomaan, muistaakseni se oli 5 ylhaalta mutta en oo varma. Oon töissä eika pelia ole koneella täällä.Gorbag kirjoitti:Tota sain ladattua demon mutta tekstit näkyy jotenkin bugisina. Ne ei näy tekstinä vaan sellasina neliöinä, vähän niinkuin säätäisi Wordilla tekstin koon hirveän pieneksi. Any ideas how to fix it?