Armeijan teho ja voitot, vaiko mukavuus ja mielihyvä?
-
Paha Omena
Skavenipelaajana tiedän, että skaveneilla ei ole oikeastaan yhtään uskomattoman huonoa yksikköä (ehkä Rat Ogreja ja swarmia lukuunottamatta).Fluffikkaat ja hauskat klaanirotat ja orjat ovat mielestäni pelin kovimpia joukkoja.Grond kirjoitti: Eli kummasti se fluffikin on juustoa silloin kun skaveneista aletaan puhua.
IMO, Skaveneiden armeijakirja on liian kova. Taas kerran GW:n pelitestaajilla on odotusarvojen laskeskelu ja wound/pts hinnoittelu mennyt reisille.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
ja se on oletusarvoisesti aina tuollaisen 500+ euroa armeijaansa laittaneen skavenpelaajan vika, vieläpä. Etenkin jos 90% armeijasta on ostettu viitosedikan aikaan ;o).Tanan kirjoitti:IMO, Skaveneiden armeijakirja on liian kova. Taas kerran GW:n pelitestaajilla on odotusarvojen laskeskelu ja wound/pts hinnoittelu mennyt reisille.
NiimpäGrond kirjoitti: ja se on oletusarvoisesti aina tuollaisen 500+ euroa armeijaansa laittaneen skavenpelaajan vika, vieläpä.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Mielestäni kaikkien fluffipelaajien, lukuunottaen minä, on hyväksyttävä, että tekemänsä fluffilista ei väääälttämätä sovellu parhaiten siihen massacren hakemiseen ja häviöitä saattaa tulla, ei tietenkään varmaa. Ja se on mielestäni aivan turha syyttää vastustajaa juustottamisesta ja tämmöisestä kun pelaa itse fluffillisella, ei välttämättä niin tehokkaalla listalla ja häviää. 
Life is a bitch and then we die.
- HighPriest-
minusta armeijan mukavuus JNE... ja sillä mukavasti pelaaminen on tärkeintä..... vaikka toki minullakin tulee suunnitellessa armeijoita mietittyä että mikä olisi tehokas ja millä elminoisi minkäkin vaaran mutta voitto pelissä ei ole oleellista minulle vaan se että se on hauskaa.... ja tasaväkiset pelit ovat minusta uskomattoman kivoja...
Viimeksi muokannut Zarec, Ke 22.09.2004 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Eikä ole. Minä olen pitänyt parissakin turnauksessa hauskaa täysin ahterista olevalla IG-listallani. Turpiin on monasti tullut niin että rutisee, mutta kun kieli on riittävän syvällä poskessa ja asenne armeijan mukainen, niin ei se häviökään haittaa. Useimmiten olen onnistunut antamaan sen verran tiukan vastuksen, että voitto on ratkennut vasta viimeisten kierrosten nopanheittoihin.Kauppias kirjoitti:Hyvä armeja on turnauksissa ainakin pakollinen,
Onhan se toisaalta hienoa nähdä oma nimi turnauksen kärkisijoilla, ja melko lähelle huippua olen päässyt ilman täysin optimoitujakin listoja, mutta toisinaan tekee mieli vaihtaa vapaalle ja lähteä rynnäköimään kaartilaismassalla Berserkkereitä päin - ja voittaa!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
-
Karvahurtta
Okei, mutta kumman haluaisit yrittää hankkia? (eli tuota hain, olin varmaan hieman muissa maailmoissa kun kirjoitin viestiäThe Captain kirjoitti:Molemmat.Kappalainen kirjoitti:Kumman haluaisit, täysmetallisen welf armeijan, jota joudut keräämään 10 vuotta ellet ole miljonääri, vai kompaktin bretonnia-armeijan, jonka keräämiseen menee 'bout vuosi?
- The Captain
- Valvoja
Jos minusta olisi kyse, niin varmaan wood elfit. Siten juuri kun olisin saanut armeijan ostettua ja pari ensimmäistä yksikköä maaleihin, GW julkaisee uudet, miljoona kertaa hienommat figut ja uuden armeijakirjan, jossa tulee paljon parempia yksiköitä - ja varmasti siitä on poistettu ne yksiköt, jotka olen ehtinyt maalata.Kappalainen kirjoitti:Okei, mutta kumman haluaisit yrittää hankkia? (eli tuota hain, olin varmaan hieman muissa maailmoissa kun kirjoitin viestiä :) )The Captain kirjoitti:Molemmat.Kappalainen kirjoitti:Kumman haluaisit, täysmetallisen welf armeijan, jota joudut keräämään 10 vuotta ellet ole miljonääri, vai kompaktin bretonnia-armeijan, jonka keräämiseen menee 'bout vuosi?
Riippuu toki muuten hyvin pitkälle tapauksesta. Jos kyseessä on pelaajan ensimmäinen armeija, kannattaa tietysti suosia sellaista, jonka saa nopeasti pelikuntoon. Jos taas hyllystä löytyy jo valinnanvaraa koko kylän väelle (näin äkkiä laskettuna saisin omasta hyllystäni 1500 pisteen 40K-armeijat kahdeksalle pelaajalle), voi ryhtyä tuollaisiin ikuisuusprojekteihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Mielestäni sellainen armeija, missä on kivoja yksiköitä, omaperäinen, ei min/max, ja muutenkin hauska pelattava on paras. Minulla muuten sattuu olemaan Pure Grey Knightit.
Se on semmonen armeija jolla ei paljoa voittoja kalastella, vaikka onhan noita Sopulin chaos marineja tullut kurmotettua voitokkaasti. Eldareissa minulla kylläkin on Ulthwe, mutta vain 3 starcannonia
. IG onkin semmonen peruslista. Eli minusta ei voitot ja menestys ole tärkeintä, vaan hauskanpito ja kaverien kanssa olo.