"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldars, Necrons, Tau, Tyranids vai Imperial Guard

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

MakeH kirjoitti:Hyökkäävää lähitaistelu voimaa necroneilla ei ole.
Olen itse harkinnut necron lordia destroyer bodyilla + gaze of flamella. Mukaan sitten vielä pari wraithia antamaan majority initiative 6.

Assaultitaan lordilla eri puolille yksikköä kuin wraitheilla, niin että vastustaja ei voi poistaa kaikkia b2b modeleita. Jos vastustaja fall bakkii niin wraithit ottavat kiinni ja syövät pois.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Tanan kirjoitti:
MakeH kirjoitti:Hyökkäävää lähitaistelu voimaa necroneilla ei ole.
Olen itse harkinnut necron lordia destroyer bodyilla + gaze of flamella. Mukaan sitten vielä pari wraithia antamaan majority initiative 6.

Assaultitaan lordilla eri puolille yksikköä kuin wraitheilla, niin että vastustaja ei voi poistaa kaikkia b2b modeleita. Jos vastustaja fall bakkii niin wraithit ottavat kiinni ja syövät pois.
aika paska idea, mutta anna mennä vaan
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Jeps, necrojen tarkoitus(anteeksi kaikki fanaattiset necron pelaajat, tämä on vain/ainakin minun kärjistetty mielipide) on kävellä päin vastustajaa, ampua pari kertaa, ottaa vastaan vastustajan tulitus hampaat irvessä ja mudasta nousten jos sinne tippuu, ja kuolla lopullisesti klosiksessa.

Toinen tehokas tapa on tietysti kävellä sen monon ja dessujen edessä, scarabit edellä ja istuutua vastustajan eteen ammuttavaksi/ampumaan, toivoa että kestää viimeiseen vuoroon asti ja ehkä jopa voittaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Lord Alex kirjoitti:Kummasti aina ite ku oon pelannu tauta vastaan necroneilla oon joka kerta voittanut.Ei todellakaan kannata tauta hommata.

Heh, itse en ole Taullani koskaan hävinnyt necroneille, itse asiassa kaikki ovat olleet massacreja.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

figunarkki kirjoitti:
Lord Alex kirjoitti:Kummasti aina ite ku oon pelannu tauta vastaan necroneilla oon joka kerta voittanut.Ei todellakaan kannata tauta hommata.

Heh, itse en ole Taullani koskaan hävinnyt necroneille, itse asiassa kaikki ovat olleet massacreja.
asiassa onkin loppupeleissä kyse siitä kuinka sisäsiittoisia teidän peliporukat on... tämä onkin käytännössä se syy miksi henkilökohtaista menestystä ei voi käyttää perusteluna armeijan hyvyydelle/huonoudelle.

Voittaisin pelin paskimmalla armeijall pelin parhaimman armeijan 1 kertaa kymmenestä, jos pelin parasta armeijaa pelaa siskoni kaksi vuorias tyttö, tai jo hiukan seniili isoisäni. Tästä huolimatta, olisi aika perusteetonta tulla tänne selittämään kuinka hyvä armeijani on, vain koska olen voittanut sillä joskus.

Eli kärjistettyä, mutta pointti pitäisi olla esillä.

Huomioi myös, että henkilökohtainen taito ei edes tee armeijasta hyv. Vaikka huonolla armeijalla pelaa joku hyvä pelaaja, joka jopa voittaa joskus, ei armeija ole vieläkään hyvä...

Marko
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Pointtini oli aivan sama kuin Makehilla mutta makeh esitti asian suoraan. Eli että jos joku on joskus voittanut chaos-space mariinit se ei meinaa yhtikäs mitään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”