Lurz 60pts
16Uruk-hai warrior 160 pts
Cave Troll 70pts
Cave Troll 70pts
Cave Troll 70pts
Cave Troll 70pts
500pts
Toinen
24 orc warrior 120pts
10 orc warrior, bows 60pts
Sharku,wargrider, shield 60pts
Grishnakh, Ork Captain, shield 50pts
Gorbag, shield 60pts
Saruman 150pts
500pts
Pahis armeijjaa.
Pahis armeijjaa.
Viimeksi muokannut Eetu5, To 23.09.2004 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ööö.... tuossa ekäss liian vähän massaa vaikka nuo peikot jyräävätkin kiitettävän hyvin....ja toka muuten hyvä mutta mitäs ihmettä tuo gorbag tuolla tekee.... vaihdat vaikka sitten sen nimen joka pelaa gorbagin statseilla.... ja sillee.... ja siintä listasta löytyy massaakin hyvin, mutta sitä en tajua miten voi saada 24 örkkiä 100 pisteeseen..... meinaan niiden perus hinta on 5 ja niitä on 24 joka tekee 120....joten siinä vähenee massaa ja tuolloinkin nuo ovat vain kahen käden aseella joka ei ole hyvä.
Ekasta listasta sen verran, että jos ajattelit pelata niin, että urukit toimivat trollien suojana. En usko, että toimii. Et ole laittanut niille kikpeä. Tippuvat kuin vesipisarat sateella. Jolloin jää jäljelle peikot ja muutama köykäinen peikko, jotka ammutaan heti alas. Tosin tuo on kova lista sellaista listaa vastaan, missä ei ole jousia. Muuten tuhoon tuomittu.
Toisesta listasta sen verra, myös, että työnnä se Gorbag vaikka perseeseen. Ja ota örkeille kilvet, jolloin 24 örkkiä maksavat 144 pistettä. Itse heittäisin vielä Sarumanin pois ja Lurtz tilalle. Ja sitten myös urukkeja.
Toisesta listasta sen verra, myös, että työnnä se Gorbag vaikka perseeseen. Ja ota örkeille kilvet, jolloin 24 örkkiä maksavat 144 pistettä. Itse heittäisin vielä Sarumanin pois ja Lurtz tilalle. Ja sitten myös urukkeja.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!