Krootit
-
Vastalääke
Krootit
Eli mitä mieltä olette suuresta määrästä krootteja armeijassa ja noin muuten krooteista? Itse olen käyttänyt 16 kroottia armeijassani, mutta tuli ny tässä ostettua lisää.
Entinen Barska
Re: Krootit
mielestänio krootit ovat hintaansa nähden hyvä lisä tau armeijaan. En kuitenkaan näe syytä miksi niitä pitäisi olla paljoa.GreyHunter kirjoitti:Eli mitä mieltä olette suuresta määrästä krootteja armeijassa ja noin muuten krooteista? Itse olen käyttänyt 16 kroottia armeijassani, mutta tuli ny tässä ostettua lisää.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Krootit
Itse taas olen käyttänyt 120 kroottia. Muuten, haluatko ostaa krootteja, niitä olisi vielä jäljellä....GreyHunter kirjoitti:Itse olen käyttänyt 16 kroottia armeijassani
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Sanopa jokin joka selviää?daider kirjoitti:ne ei tee mitään Iglle joka älyää käyttää barragea niitä vastaan
Krootit ovat IMO ihan käyttökelpoisia, tehokkaan maastonkäytön kera vielä enemmän. Krootit joko a) unohdetaan isojen pyssyjen (Hammerhead, Broadsidet) takia ja pääsevät lähikseen, tai b) ammutaan, jolloin isot pyssyt ampuvat enemmän.
Itselläni on nyt projektina ottaa Light Infantry-IG:hen ryhmä tai pari Mercenary Krootteja, niitä kun veljellä on vajaan tuhannen pisteen edestä
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
omia kokemuksia: vihollisen kaikki suuren str omaavat ampuvat "isoja pyssyjä" (hammerheadit, broadsidet) ja kaikki loput räiskii krootit pois kentältä.. eli itse en tykkääTybraal kirjoitti:Sanopa jokin joka selviää?daider kirjoitti:ne ei tee mitään Iglle joka älyää käyttää barragea niitä vastaan
Krootit ovat IMO ihan käyttökelpoisia, tehokkaan maastonkäytön kera vielä enemmän. Krootit joko a) unohdetaan isojen pyssyjen (Hammerhead, Broadsidet) takia ja pääsevät lähikseen, tai b) ammutaan, jolloin isot pyssyt ampuvat enemmän.
Itselläni on nyt projektina ottaa Light Infantry-IG:hen ryhmä tai pari Mercenary Krootteja, niitä kun veljellä on vajaan tuhannen pisteen edestä. Kerron kun saan kenttätuloksia.
- The Captain
- Valvoja
Hintaansa nähden ihan kätsyjä, ja jos metsämaastoa löytyy (Puokin maastot, huom!), noilla saattaa jotain tehdäkin. Keskimääräisessä Chaosboyzien maastossa se rapid fire -etäisyydelle pääsy tarkoittaa sitä, että muut Taut ovat jo ampuneet kaikki viholliset pois - muuten pari heavy bolteria yskii Krootit apteekkiin.
En kuitenkaan ottaisi niitä hirveän monta - yksi tai kaksi pienehköä yksikköä vastapalloksi kiusaamaan vihollisen deep strikettajia tai muita rynnäkköryhmiä voisi olla hyvä ratkaisu. Rynnäköimään on useimpia armeijoita vastaan melko itsetuhoista lähteä.
En kuitenkaan ottaisi niitä hirveän monta - yksi tai kaksi pienehköä yksikköä vastapalloksi kiusaamaan vihollisen deep strikettajia tai muita rynnäkköryhmiä voisi olla hyvä ratkaisu. Rynnäköimään on useimpia armeijoita vastaan melko itsetuhoista lähteä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
2003 muistaakseni, tai sitten 2002. Mutta se lista on aika mahdoton, tankit tuhotaan johtaja shapereiden melta guneilla ja Krootoxeilla. Ei ole helppoa sillä listalla. Ja kaikilla vielä se surkea save. Sellainen TAU lista missä ei olisi ollenkaan palomiehiä, vain krootteja, HQ:ssa batllesuitteja samoin kuin elitessä, ja heavyssä pari broadsidee. Vois toimia...
CA 2004 pitää Kroottien listan sisällään. IMO tuo lista on tolkuttoman alitehoinen, eikä sillä ole mitään keinoa voittaa. Vertaisin tuota lähinnä örkkeihin, joilla ei ole Gretchinejä, ajonouvoja, Hyviä armoreita tai erikois-aseita.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
- The Captain
- Valvoja
Kroot Merc -lista on parhaimmillaan jungle fightissa, kuten Catachanitkin. Silloin niiden edut pääsevät täysiin oikeuksiinsa, ja vastustajan suuremmasta tulivoimasta ei ole samanlaista etua kuin normaalissa maastossa.Mikki N kirjoitti:CA 2004 pitää Kroottien listan sisällään. IMO tuo lista on tolkuttoman alitehoinen, eikä sillä ole mitään keinoa voittaa.
Sitten voikin pohtia, onko siinä mitään järkeä, että armeija toimii vain yhdenlaisessa maastossa, jossa muut armeijat eivät toimi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Se vaan ei olisi laillinen... Jos katsot Codex:ia tarkkaan huomaat että palomiehiä on pakko olla yksi yksikkö armeijassa...Grenade kirjoitti:Sellainen TAU lista missä ei olisi ollenkaan palomiehiä, vain krootteja, HQ:ssa batllesuitteja samoin kuin elitessä, ja heavyssä pari broadsidee. Vois toimia...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Kokeeneena Kroot Merc -pelaajana voin sanoa että jos häviät aloituksen häviät samalla pelin....
Vaikka jätkiä oli 120 ja evisceratoreita sellaiset 6 sekä kaikenmaailman snipuja ja lentiviä ja fleettaavia krootteja, niitä meni sellaiset 70 vuorossa kun guess-aseet ja heavy boltterit päräyttelivät.
Tosin en pelannut kuin kerran metsäkentässä, ja kun koko armeijani kerran infiltroi niin vastapelaajahan voitti infiltrointiheiton ja infiltroi omat kolme stealth suittiaan niin etten saanut mitään metsään...sitten se voitti aloituksen ja lopun voittekin varmaan arvata...
Vaikka jätkiä oli 120 ja evisceratoreita sellaiset 6 sekä kaikenmaailman snipuja ja lentiviä ja fleettaavia krootteja, niitä meni sellaiset 70 vuorossa kun guess-aseet ja heavy boltterit päräyttelivät.
Tosin en pelannut kuin kerran metsäkentässä, ja kun koko armeijani kerran infiltroi niin vastapelaajahan voitti infiltrointiheiton ja infiltroi omat kolme stealth suittiaan niin etten saanut mitään metsään...sitten se voitti aloituksen ja lopun voittekin varmaan arvata...
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.