Mariineille häsytehoa bikeista?
Mariineille häsytehoa bikeista?
Olen aloittelemassa kaverini kanssa mariiniarmeijaa ja törmäsimme tälläiseen kysymykseen:
Vaikka tarkoituksena olisi tehdä kovaa ampuja jengi, tarvitsevat mariinit kuitenkin ainakin yhden yksikön, joka pärjää lähietäisyydeltä. Assault mariinien ollessa kalliita ja jokseenkin "keskinkertaisia" teholtaan, sekä termisten ylihintaisuuden takia, melkein ainoaksi vaihtoehdoksi jää biket, jotka ovat parantuneet huimasti uuden edikan myötä.
Squadin olisi tarkoitus lyödä kovaa, joten veteraanikessu fistillä olisi pakkohankinta. Kessun seuraksi 2-3 normaali mopoilijaa (saiko näille pistoolit ja closisaseet?) ja mahdollisesti chaplain mopolla.
Voisiko toimia? Olisiko liian kallis? Onko parempia vaihtoehtoja?
[edit] lista olisi tarkoitus tehdä uutta codexia ajattelen [edit]
Vaikka tarkoituksena olisi tehdä kovaa ampuja jengi, tarvitsevat mariinit kuitenkin ainakin yhden yksikön, joka pärjää lähietäisyydeltä. Assault mariinien ollessa kalliita ja jokseenkin "keskinkertaisia" teholtaan, sekä termisten ylihintaisuuden takia, melkein ainoaksi vaihtoehdoksi jää biket, jotka ovat parantuneet huimasti uuden edikan myötä.
Squadin olisi tarkoitus lyödä kovaa, joten veteraanikessu fistillä olisi pakkohankinta. Kessun seuraksi 2-3 normaali mopoilijaa (saiko näille pistoolit ja closisaseet?) ja mahdollisesti chaplain mopolla.
Voisiko toimia? Olisiko liian kallis? Onko parempia vaihtoehtoja?
[edit] lista olisi tarkoitus tehdä uutta codexia ajattelen [edit]
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Tee ennemmin yhdistelmä. Muutama pyörä ihan vaikka toiseen flankkiin. Assault squad johon yksi tai kaksi leaderiä repun, thunder hammerin, storm shieldin, teleport homerin ja terminator honoureiden kanssa. Termiksiä jonkin kokoinen joukko jonka sitten deep strikeet assault squadin avuksi jossain vaiheessa kun ovat tarpeeksi lähellä vihollista.
- Kynä-ääliö
Menee vähän kalliin puoleiseksi pisteissä. Investoisin mielummin tulivoimaan, kun olen kuitenkin ampuvaa jengiä tekemässä. Mutta saisiko tuollaisella bike squadilla pidäteltyä sitä vastustajan suurinta mättöporukkaa sen aikaa, että ampuminen ehtii tehdä loppuarmeijasta selvää?Thelacan kirjoitti:Tee ennemmin yhdistelmä. Muutama pyörä ihan vaikka toiseen flankkiin. Assault squad johon yksi tai kaksi leaderiä repun, thunder hammerin, storm shieldin, teleport homerin ja terminator honoureiden kanssa. Termiksiä jonkin kokoinen joukko jonka sitten deep strikeet assault squadin avuksi jossain vaiheessa kun ovat tarpeeksi lähellä vihollista.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
T5 on ihan kiva, mutta ei todellakaa riitä pidättelemään kun korkeintaan pientä porukkaa, mopoja täytyisi olla paljon enemmän siihen hommaan. Itse ottaisin tuohon hommaan assault squadin, ja voihan ne hyppyreput riisua mikäli tarvitsee pisteissä säästää.
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
vain White Scarien mopoille saa CCw/Bp combon... tavallinen prätkäryhmä tarvitsee melkein attack biken kaveriksi jotta pärjäisi lähiksessä... ylimääräinen attacki ja 2+ save rox :-)
itse suosin Assault Squadia
itse suosin Assault Squadia
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
hyvä lähitaistelu vaihtoehto on pomo artificer armorilla joka ajelee parin hyökki mopon takana niin, että ei ole lähin.
Yksittäisissä sankareissa on ongelmia uusilla säännöillä, mutta marineille ei hyvää assault joukkoa saa, eli sitä sankaria kannattaa harkita.
Yksittäisissä sankareissa on ongelmia uusilla säännöillä, mutta marineille ei hyvää assault joukkoa saa, eli sitä sankaria kannattaa harkita.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head