[Battletech] Classic BattleTech-pelaajia?
*läpsyttää itseään otsaan* Tietenkin. Minä unen puutteesta ja hyperaktiivisuudesta unohdin tyystin mainita sen, että klaanit sotivat tähdillä. Ehkä yritettäisiin jotenkin virittää BV:tä tasaisehkoksi, tai jotain.Peace kirjoitti:Saako klaanilaiset ottaa tähden...
Heitän suurimmaksi osaksi ilmaan vain ideoita, joten olen avoinna ehdotuksille tästä "suurudenhullusta ideastani".
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Ihan mukavalle idealle kuulostaa, Teräratas ilmoittautuu paikalle uskollisella WHM-7M:llään.
Eli pitää tutustella verkkopeliin, ja jos vain ajankohdat sopivat, niin mielelläni otan osaa tuollaiseen peliin, missä jokaisella on oma mech. Lance vs. Lance/Star vääntöjä sitten mielluummin ihan perinteisin keinoin. Samalla tonnimäärällä ei paljon IS lance Clan starille pärjää, joten BV voi tosiaan olla se parempi tasapainottaja, joskaan ei sekään mitenkään liian toimiva ole...
Jos tuollaista joku alkaa tosissaan järjestää, niin YV:llä saa kyllä tökätä.
Eli pitää tutustella verkkopeliin, ja jos vain ajankohdat sopivat, niin mielelläni otan osaa tuollaiseen peliin, missä jokaisella on oma mech. Lance vs. Lance/Star vääntöjä sitten mielluummin ihan perinteisin keinoin. Samalla tonnimäärällä ei paljon IS lance Clan starille pärjää, joten BV voi tosiaan olla se parempi tasapainottaja, joskaan ei sekään mitenkään liian toimiva ole...
Jos tuollaista joku alkaa tosissaan järjestää, niin YV:llä saa kyllä tökätä.
Ei pidä. Oikeastaan kiva tämä "valitse suosikki-'Mechisi". Itse en ole vielä koettanut montakaan eri 'Mechaa, mutta kait minä jonkin lippulaivan löydän.Joppu kirjoitti:Vai pitääkö se on olla jokin mechi josta omistaa fyysisen figun?
EDIT: Liigalista siirretty ensimmäiseen viestiin tässä topicissa.
Ryhmittymä on suurimmaksi osaksi "flavour"-asia, eli ellemme saa mitään massiivista pelaajamäärää, emme ala sotimaan IS vs. IS taisteluja tai mitään (ellei sitten joku varta vasten halua tapella sitäjasitä ryökälettä vastaan...).
Viimeksi muokannut Aacheron, Su 26.09.2004 14:50. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Tuot'noi, riippuu. Mihin muihin peleihin et saanut yhdeyttä? Kerros vähän ko. raudasta ja raudan käyttämästä yhteydestä.Horned Shadow kirjoitti:Aacheron: Tuota, onko tuo rauta puoli kunnossa, ku mie en ainakaan saanu yhteyttä muihin peleihin ja vice versa. Uusin versio on.
Tiedoksi, http://www.whatismyip.com _ei_ toimi jos käytätte nonstaattista IP:tä kuten esim. ADSL-yhteyden kanssa on tapana käyttää. Itse otan IP:ni Diablo II:n TPC/IP-valikosta.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Kyl mie oman ip:n tiedän ja yhteys on kiinteä ja muuri pois päältä. Mut erroria pukkaa.
Edit: Haastakaa miut. Selvitetään samal tää yhteysongelma.
Edit:
Edit: Haastakaa miut. Selvitetään samal tää yhteysongelma.
Edit:
Siis yritin pelata toisen sotulaisen kanssa.Aacheron kirjoitti: Tuot'noi, riippuu. Mihin muihin peleihin et saanut yhdeyttä? Kerros vähän ko. raudasta ja raudan käyttämästä yhteydestä.
Tiedoksi, http://www.whatismyip.com _ei_ toimi jos käytätte nonstaattista IP:tä kuten esim. ADSL-yhteyden kanssa on tapana käyttää. Itse otan IP:ni Diablo II:n TPC/IP-valikosta.
Malli on FS9-H ja kysymys koska olen tyhmä n00b aloittelija!
Miten klaani määräytyy? Saako ite päättää vai onks se merkitty johonkin?
Jamppisedit: Jamppis sai selville jo ei hättää
Miten klaani määräytyy? Saako ite päättää vai onks se merkitty johonkin?
Jamppisedit: Jamppis sai selville jo ei hättää
Viimeksi muokannut Jamppis, La 25.09.2004 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älähän nyt, kaikki olimme joskus "tyhmiä n00b aloittelijoita". Tiedoksi kaikille kiinnostuneille uusille pelaajille, minä en pure. En voi taata että muut eivät, mutta luulen heidänkin haluavan uusien pelaajien tutustuvan peliin.Jamppis kirjoitti:...koska olen tyhmä n00b aloittelija!
Joten kysymykset tervetulleita; "n00b"eja ei syrjitä. Tässä muuten pari hyväksi havaitsemaani tiedonlähdettä; Lords of the Battlefield, sekä Patrick's Battletech Archive. Jälkimmäinen sisältää esimerkiksi tietoa Klaanien yhteiskunnasta sekä taistelusäännöistä, ynnä muuta.
Tiedoksi kaikille, ensimmäinen viestini tässä ketjussa sisältää nyt liigalistan, sekä muuta tärkeää tietoa ko. asian järjestämisestä.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
En tiedä kuinka ehdin pelailemaan, kiirettä riittää, mutta yritellään ehtiä pieksentään.
Ja Mad Cattini käyttää siis Alternate Configuration D:tä, joka sopii hyvin osaamiseeni ja mentaliteettiini (täysillä päälle). Näytti tuo MegaMekkiinkin olevan mallinnetun, löytyy siis Technical Readout 3050:sta sivuilta 32-33.
Ja Mad Cattini käyttää siis Alternate Configuration D:tä, joka sopii hyvin osaamiseeni ja mentaliteettiini (täysillä päälle). Näytti tuo MegaMekkiinkin olevan mallinnetun, löytyy siis Technical Readout 3050:sta sivuilta 32-33.
Voivathan yksittäiset pelaajat haastaa toisensa ihan miten vain; tämä "suuri mättö" on vain sellainen teoreettinen juttu, eli katsotaan jos joskus kaikilla olisi aikaa. Esim. varataan aikaa tarpeeksi pitkällä tähtäimellä.Grond kirjoitti:En tiedä kuinka ehdin pelailemaan, kiirettä riittää, mutta yritellään ehtiä pieksentään.
Muuten, mitä Klaanilaiset ovat mieltä, seuraammeko taisteluissamme Zellbringeniä, Klaanien rituaalista kunniakoodia? Mm. Patrick's Battletech Archive (linkki yllä) luettelee yleisesti mitä tähän kuuluu.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Miten niin? Ymmärrän että se on jossain määrin itsensä rampauttamista, mutta yritän saada aikaan ennemminkin fluff-pohjaisen kahakan kuin verissäpäin väännettävän kilpailun...Joppu kirjoitti:Vai niin, että Zellbrigen pitäisi ottaa mukaan? Onhan se fluffikas mutta silti jäänne ajalta ennen BV systeemiä.
Siis, voivathan eri osapuolet soveltaa sitäjasitä, miten niille sopii, ja sitten tässä suunnitellussa mega-ottelussa sovitaan sitten kaikki yhdessä, ah niin ihanan demokratian avulla. Vai pitäisikö mahdollinen kiista ratkaista batchall-järjestelmällä? *hymiö*
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves