Zekta kirjoitti:Niin siis tämä työ on mun ensimmäinen örkkiarmeijan figu
Annoit ymmärtää, et eka örkkiarmeijan figu. Onko eka figu, vai siis eka örkkiarmeijan figu (monet on kommentoinu tota ekana figuna..)? No, it doesn't matter, sillä ite ainakin pyydän kritiikkiä figusta, en ekasta, viidennestä tahi sadannesta figusta. Ei siis millään pahalla, sanoin vain sen, et mun mielestä ei oo oleellista, monesko figu on kyseessä.
Maalit näyttää osin paksuilta, kuten hatun pinnassa. Hieman vettä sekaan, ja lopputulos on tasaisempi. Värivalinnat on periaatteessa OK, mutta itse olisin heittänyt sinisen nurkkaan, ja maalannut pussin nahkaiseksi, sekä lepakonsiivet myös ruskean sävyillä.
Sienien jalkoja voisi hieman tummentaa maata kohti, samalla tavalla kun sarvia, eli jotain ruskeaa? ihan maan rajaan ja siitä vaaleampaan. Vaikka ei edes paljoa, niin pieni tummennus tekee jo paljon. Sienet kyllä ovat ihan hyvän väriset muuten, mutta liian tasaiset. Vaaleampaa reunoihin ja lakin päähän, sit vielä jotain valkosia pisteitä sinne tänne, ja näyttää oikein vekkulilta.
Ihoa voisi myös korostaa vaaleammaksi tai vastaavasti tummentaa, kuinka vaan, its up yours. Mutta siitä se lähtee.