"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Antakaa arvosana mun necron taktiikoille :D

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Tanan kirjoitti:
tneva82 kirjoitti: No a) kaikki eivät viritä listaa vastustajan mukaan
Eivät monot oikeastaan huonoja mitään vastaan ole... joku voisi sanoa että ovat ns. yleishyödyllinen yksikkö, jolla ei ole sanottavia heikkouksia.
Puhuinkin bessujen jättävän aspat pois mono snipetyksen takia :D

tneva82 kirjoitti:Saavatko worldeaterit predatoreita tai lantikoita? Niillä voisi monojen tappaminen onnistua.
NECRONEJA vastassa? Ehei ei onnaa. Necrot on pelin paras shooty tankkien päivän pilaaja. 2-3 predatoria ei ole edes kummoinen päänvaiva niille. Koettu on tarpeeksi monta kertaa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
tässähän minä

Viesti Kirjoittaja tässähän minä »

1)4
2)4,5
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Siis necronien peli taktiikka perustuu järjettömään tuli voimaan ja hyviin armour save.

Eli normaalit warriorit kävelevät rivissä ja ampuvat (jos niitä pari kuolee niin 50/50 että tulevat takasin). Ja samalla Wrath ja scarab menee vihollisen selustaan. Jos vastustajalla on mitään vähänkään raskaanpaa niin kyllä destroyerit ne tuhoaa.
Shadow1001

Viesti Kirjoittaja Shadow1001 »

Normaalit lätty säännöt on käytössä myös monolithissa, PAITSI jos ukko jää lätyn reiän alle se ottaa AP1 osuman ja se ukko joka siinnä reiän alla on myös ottaa sen osuman. Tosin whippi scatteroi normaalisti, mutta jos sieltä scatter nopasta se hitti tulee niin, voi voi sitä raukkaa joka jää reiän alle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”