Ogre Kingdoms +Welffit +muuta sälää
GW:n työntekijät ovat sanoneet ulkomailla, että WE tulisi aikaisintaan vuoden 2005 jouluna. Sikäli uskottavaaa, kun ajattelet, että välissä täytyy uusia ties kuinka monta WH40k armeijaa, jotka ovat varmasti etusijalla.clutch kirjoitti:en usko että 7. edikkaan edes uusitaan montaa modelia, että kyllä ne wood elfiit tulee 6. edikkaankin ja luultavasti joskus 2005 kesällä.
Tuo on muuten jo melkein naurettavaa miten pitkään GW on saanut welffien julkaisua venytettyä... Sanoisin että jo noin 2 vuotta sitten odotin niiden ilmestyvän. Ajattelin niiden ilmestyvän ennen brettejä... Bretonnian armeijakirjaa odottelin vaivaset 4 vuotta ja jos welffi pelaajat joutuvat odottamaan enemmän niin onneksi olkoon.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton
- I.C. Wiener
- Viesti:
No molempia armeijoita(Welf,Bret) odotettiin v.2000(6ed) asti, niin sittenhän Welffejä odotetaan pitempään ja Kaamos kääpiä vielä pidempää.
Vai nollaatuuko odotus mittari jossain vaiheessa? ;)
Vai nollaatuuko odotus mittari jossain vaiheessa? ;)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
"+ muuta sälää"Jerkkeri kirjoitti:Anteeksi jullevi, mutta pointtisi oli? EI ÄLÄ LYÖ!
Tämä vaikuttaisi olevan yleinen huhu-topic. Pitää varmaan joku kaunis päivä taas tehdä parinsadan viestin siivousoperaatio tähänkin ketjuun.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
ChildGamez
- Amazing Slug
- I.C. Wiener
- Viesti:
Kaikki kuvat on ainakin otettu 16.9.2004 0:38 - 16.9.2004 0:41 välillä. Mutta eihän se mitään todista jos kyseessä on l33t h4k5t0r.ChildGamez kirjoitti:Muoviset bolttikset ois kyllä jees varmasti monelle. Onko teillä tietoa kuinka uusia nuo kuvat ovat? Etteivät vain joitanki ikivanhoja sculppaus suunnittelu juttuja? (en omista HE joten en voi verrata)
Ihmetyttää vain että missä kuvat on otettu, kuvassa kolme näkyy taustalla blistereita, niin miksi jossain figukaupassa(?) on tuollainen melkein valmis boltterit?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
Entäs jos kyseessä on vain jonkun yksittäisen harrastelijan itseväsäämä pulttis?I.C. Wiener kirjoitti:Ihmetyttää vain että missä kuvat on otettu, kuvassa kolme näkyy taustalla blistereita, niin miksi jossain figukaupassa(?) on tuollainen melkein valmis boltterit?
IMO ei bolttereista tarvitsisi tähän hätään muovisia tehdä. On niin paljon sellaisia yksiköitä, jotka olisi hyvä saada muovisiksi (esim. monet dwarffit).
-
Ar-Senator
Kun miettii, niin mitä tekee muovisilla bolttiksilla? Niitä ei ole kahdeksaa enempää missään armeijassa, ja useimmissa on vain kaksi. Tekisivät ennemmin vaikka muovisia demoneita, tai vaikka warhoundeja tai bestigoreja (minun näkökulmastani). Toisaalta kipeimmin kannattaisi uusia kaikkia rumia yksiköitä.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Ogre Kingdomsin kartta ilmeisesti tulevasta Wild Kingdoms -kirjasta. Hieno kirjoitusvirhekin löytyy; Gnoblar Coutry.
Gere curam mei finis.
-
Scar-Veteran
Ei nuo muoviset bolt throwerit minusta niin tavaton asia ole. Se, että figu on muovia ei tarkoita että GW:N sitä pitäisi myydä yhtään halvemmalla. Empire ja örkki pelaajat tietävät tämän. (Empire cannon, boar chariot). Eli tuskin mitään 6 bolttiksen bokseja hintaan 27.5€ on luvassa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Itse veikkaisin että syy muoviseen high elf bolteriin on battallion box. High elffit taitaa tällä hetkellä olla figujensa puolesta lähinnä battallion boxia (siis niistä armeijoista, joilla sitä ei vielä ole), vain muovinen sotakone tai chariot on uupunut.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Juuh, tuota minäkin. Mutta mainitsin vain, kun muutamat (tässäkin aiheessa) ovat sitä mieltä että pelaajat alkavat ostaa sikamäärin bolttiksia, jos ne olisivat muovia.jullevi kirjoitti:Itse veikkaisin että syy muoviseen high elf bolteriin on battallion box. High elffit taitaa tällä hetkellä olla figujensa puolesta lähinnä battallion boxia (siis niistä armeijoista, joilla sitä ei vielä ole), vain muovinen sotakone tai chariot on uupunut.
-
Paha Omena
Miksi ihmeessä niitä muovisia bolttiksia ostettaisiin yhtään enempää, jos ne kerran tulee olemaan suunnilleen saman hintaisia kun ne vanhat metallisetkin. Toivon hartaasti ettei mitään 6 boltteria 27.5€ tule koskaan tulemaan.
PAHA
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi