"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taun Battlesuiteista Sentinelejä

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Seonnut

Taun Battlesuiteista Sentinelejä

Viesti Kirjoittaja Seonnut »

No, tämä on taas sarjassani "Tyhmääkin tyhmämmät ideat, jotka saattavat toimia."

Sentinel, valmiiksi sille on jo hieno modeli, muuta aina on pakko jotain itse säätää.

Ottaisin Taun Battlesuitin, laittaisin pään tilalle jonkinlaisen luukun, olalle (jetpackin) päälle ase, ja sitten pari savupiippua ja joku iso säiliö Battlesuitin taakse, niinkuin höyry kattila. Suitin rintaan joku kamera/reikä/ lasi luukku josta koneen pilotti voi nähdä ulos, sitten rintaan joku imperiumin kotka. Se olisi sentinel jolla Armoured crew compartment, rough terrain modification (jetpackki), ja sitten jonkinmoinen searchlightti. Saattaisi olla pelillesesti aika kallis, mutta hieno modeli.

No, siis, onko kokemuksia, neuvoja tai kritiikkiä koko typerää ideaa kohtaan.

(anteeksi, olen puolihullu ;) )
konder

Viesti Kirjoittaja konder »

<a href="http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... lläistä</a> olen rakennellut.. ...vielä kun riittäisi joku päivä aikaa rakentaa tuo loppuun..

.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Siis sehän on ihan järkevä idea tarttet vain massoittain green stuff että saat sen näyttämään enemmän imperialilta kun taulta.
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

heh. itte aloin rakentamaan omaa Dark eldar talosta(kun en siitä figusta tykkää) käyttäen spacecrusade destrucorin jalkoja(2 paria)...

ideana olisi tehdä siitä sellainen hämähäkki jalkainen härveli... saas nähdä että saanko sen joskus valmiiksi...
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

hmm... tota kuulostaa suoraan sanoen (anteeksi karkeuteni) typerältä idealta, eikös crisis battlesuit ole saman hintainen kun sentineli. Ja jos välttämättä tahtoo erikoisen sentinellin, niin eikö olisi helpompi konvata sentinelistä joku ihme hökötys.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Paitsi jos haluaa omaperäisen armeijan, kuulostaako se mitenkäänpäin mukavalta ? Minusta oikein kiva idea, jos vain toimii lopullisena versiona (toimii, jos tekee kunnollisen).
Work out, in case future happens.
Seonnut

Viesti Kirjoittaja Seonnut »

Hassua. Paikallisessa Hobby storessani (Siis Forssan Fun stuff & Cardsissa) Oli sentinel ja battle suit 17.50 euroa. Ja tosta normaalista Sentinelistä Konvaaminen, miten? Se on mallina aika rajoittuneen näköinen, ei siitä kovin paljoa erikoisempaa saa. Jos löytyy siitä esimerrkkejä (siis omaperäisestä sentinelistä) laittakaa linnki kuvaan, voitte muuttaa mieleni...
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Kyllä tava sentinelistä saa vaikka kuinka epätava sentinelin jos käyttää mielikuvitusta. Korvaa vaikka sentinelin ohjaamo pikkuveljen rekka-auton renkaalla, ja veistä eteen joku aukko mistä voi tähystellä, renkaan sivuille aseet. Taakse/osittain renkaan sisään joku häkäponttö. letkuja ja putkia pari sinne tänne. Suuri imperialeagle renkaan eteen tähystys aukon alle. Tai sen päälle, aukon voi korvata periskoopilla :D Sentinelin alkuperäiset jalat ovat mielestäni hienot, mutta voihan niitänkin konvata. Jos se ei ole tarpeekis peroonallinen mutta silti fluffikas niin ei mikään.
Mutta siitähän voi kehittää eteenpäin ties mitä.
Kimmotus

Viesti Kirjoittaja Kimmotus »

mun mielestä se toimii oon ite duunannu "2kpl" sentinelit tau crisis suiteista otin mallii manga piirretyistä kyl niit o töllistelty ku oon pelannu yleisellä pelipaikalla ne o vähä niiku normi jamppoja jotka pitää lascannonii ku rynkkyy <-- mulla vaikein osuus konvauksesta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”