Orkkien Dreadnoughtin basen koko?
-
Darkki
Orkkien Dreadnoughtin basen koko?
minä kun meinasin konvertoida itse dreadnoughtin, kun ei tuo GW'n purkki ole niin hienon näköinen. juush..
- The Captain
- Valvoja
40K-aiheiset kysymykset saa laittaa 40K-foorumille.
Nykysäännöissä figu pitää laittaa vähintään sen kokoiselle baselle, mikä sen mukana tulee, mutta saa laittaa isommallekin. Eli eiköhän se dreadnought base ole oikeaa kokoa.
Nykysäännöissä figu pitää laittaa vähintään sen kokoiselle baselle, mikä sen mukana tulee, mutta saa laittaa isommallekin. Eli eiköhän se dreadnought base ole oikeaa kokoa.
Viimeksi muokannut The Captain, Ke 29.09.2004 09:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Näyttävät nuo GW:n Studion purkit olevan titaanialustalla.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
Darkki
eiku xD tarkotin nyt lähinnä sitä että minulla ei ole drediä ja en halua ostaa sitä ja haluan sen itse konvertoida mutta kun en tiedä mikä sen basen koko on :OThe Captain kirjoitti:40K-aiheiset kysymykset saa laittaa 40K-foorumille.
Nykysäännöissä figu pitää laittaa vähuintään sen kokoiselle baselle, mikä sen mukana tulee, mutta saa laittaa isommallekin. Eli eiköhän se dreadnought base ole oikeaa kokoa.
- The Captain
- Valvoja
-
Grand Admiral Prawn
- HighPriest-
Darkki kirjoitti:eiku xD tarkotin nyt lähinnä sitä että minulla ei ole drediä ja en halua ostaa sitä ja haluan sen itse konvertoida mutta kun en tiedä mikä sen basen koko on :O
Sisälukutaito on hyvästä.The Captain kirjoitti:Eli eiköhän se dreadnought base ole oikeaa kokoa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves