Dark Elf Executioner Champion
- Blackguard
Dark Elf Executioner Champion
Viimeksi muokannut Blackguard, La 25.09.2004 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
- puolisukeltaja
Melko hieno. Maalipinta on vain vähän kokkareinen. Pidän väreistä, vaikkeivat ne ihan niin gootteja olekaan, kuin dark elfeillä yleensä. 
Omilla shadow warrioreillani (tai niillä kahdella valmiilla) lakkasin hiukset kiiltävällä lakalla inkkiin sekoitettuna matan jälkeen, koska halusin hiusten kiiltävän rasvaisen näköisinä. Tosin nuo kiilsivät hieman enemmän, en tiedä, johtuiko valosta, vai mistä...Mae'var kirjoitti:Hiukset kiiltävät rumasti.
- Blackguard
Johtuvat mahdollisesti valosta. Kuvat ovat parhaita mitä kameralla sai. eli n. 5 Megapikselisiä, mutta ne huononivat niiden jouduttua nettiin. Mistähän moinen johtuu??
Silmiä en ole paljoa tehnyt joten tuo niiden haukkuminen oli odotettavissa.
Silmiä en ole paljoa tehnyt joten tuo niiden haukkuminen oli odotettavissa.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Tuo metalli tuossa on paksusti vain läntätty haarniskaan, mikä ei näytä kovinkaan kivalta (saattaa osittain johtua myös kuvan huonosta laadusta).
Blendit ovat ihan kohtuu hyvin onnistuneet, maalin paksuus tosin pilaa niitä vähän. Ihan hyvä pelifigu se silti on.
Blendit ovat ihan kohtuu hyvin onnistuneet, maalin paksuus tosin pilaa niitä vähän. Ihan hyvä pelifigu se silti on.
"mielestäni muuten hieno mutta ehkä pieni lisäväri olisi poikaa." XD
-
High king Godric
Siinähän se pelifiguna, en valittaisi jos tuommoiseen pöydällä törmäisin. Kuvat tosiaan olivat kirkkaat ja sumeat, mutta siitä onkin jo sanottu. Iho näytti ikävän tasaselta, vaikka se saattoikin johtua kuvan kirkkaudesta. Vähän ehkä korjailet niin hyvä on.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
-
Viljanderi
*syvä huokaus* Kyllä voi uhrata minuutin siihen että etsii itse tietoa.Starbreaker kirjoitti:MIKÄ HELKUTTI ON BLENDI!!!!!!!!
Odotan lisää kuviasi.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2259
Ihan hyvältä pelifigulta näytti
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Jeps, väriteema mun mielestä liian tavallinen delffeille... liilaa ja mustaa + metallit... ei mun makuun 
Metallit oli sinänsä jees paitsi kulta...
Olisit voinut laittaa tuohon kultaan vähän purppuraa inkkiä ja sitten highlightata vaikka burnished goldilla IMO
tai jos omistat MP:n kultaisen maalin niin vielä parempi (olen yksi näistä onnekkaista
) se on vähän vihertävää, joka antaa mun mielestä kivan efektin.
Kaikin puoliin ihan jees nappi. Pieniä mokia siellä täällä, mutta etköhän sä niistä vielä joskus selviä
Good Work
-Nightwish
Metallit oli sinänsä jees paitsi kulta...
Olisit voinut laittaa tuohon kultaan vähän purppuraa inkkiä ja sitten highlightata vaikka burnished goldilla IMO
tai jos omistat MP:n kultaisen maalin niin vielä parempi (olen yksi näistä onnekkaista
Kaikin puoliin ihan jees nappi. Pieniä mokia siellä täällä, mutta etköhän sä niistä vielä joskus selviä
Good Work
-Nightwish
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
- Blackguard
Jup. Tuo oli tehty ihan pelinapiksi eikä miksikään showcaseksi
Tuo scheme nyt sattui olemaan tuo, olen itsekin harmitellut , että miksi otin saman tylsän Schemen. Cold Oneissa on kyllä jotain uutta.
Niistäkin voisi laittaa kuia tänne jossai vaiheessa. Tuosta kullasta olen kyllä samaa mieltä, eli kyllä sitä vielä korjailla voi, kun nappi ei ole vielä lakassakaan 
- Blackguard
Ahaa siitä se johtuikin. Tarkoitetaankohan tuossa oikeaa vai alter Egoni nimeä?Arcanymian kirjoitti:Kelvollinen peli figu, kannattaisi tosin hieman rajoittaa tuota salaman käyttöä, kuva on melko kirkas.
Ja off topiccina: Sulla on muuten helvetillisen uljas nimi.
OT: todennäköisesti alter egoasiBlackguard kirjoitti:Ahaa siitä se johtuikin. Tarkoitetaankohan tuossa oikeaa vai alter Egoni nimeä?Arcanymian kirjoitti:Kelvollinen peli figu, kannattaisi tosin hieman rajoittaa tuota salaman käyttöä, kuva on melko kirkas.
Ja off topiccina: Sulla on muuten helvetillisen uljas nimi.
Jooh, toi purppuran inkin käyttö kultaan on todella hyödyllistä
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2