taktiikkoja 20 000 pts peliin
- Cannonball
siis teillä on 4pelaajaa, 10K pointsia jokasella? empirelle siis ainakin: 5 tankkia, 5 helblasteria. Muutama pistoliero-porukka, greatcannoneita hiukan vähemmän ja mortareita hiukan enemmän. Lordislotit kättäisin varmaan grand mastereihin, coreihin nihtejä. Heroiksi sitten bsb, väh. 3-4 rullakuskia, ja loput sitten warrupriestejä. Sitten vielä himo jalkaväkiblokit suojaamaan sotakoneita. ehkä tuohon saa vielä mahtumaan kivasti kaikkea muutakin kivaa, kuten vaikka 10*10handgunnerunittia marksmaneilla, joilla kaikilla on hochland long rifle. Sniputusta peliin. Loput vapaavalintaista.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- VeriBigBoss
-Nauraa hysteerisesti- MAHTAA TULLA TYKKI KUKKULOISTA PULAA!!!!!!! MUHAHAHAHAHAHAH!!!! No onhan tuo vähän isompi peli, pitääpä itse harkita. Ja raporttia sitten kiitos ja kuvia ilmeillä vahvasti höystettynä, ei likaa pippuria kiitos. Ja miksi joululomalla, en malta odottaa paperi sotaa.
elämä on ^.^
Nojoo, ei se kenraalin leadershipkään kaikkialle riitä. Saattaa siinä tulla aikamoinen paniikkiaalto, jos on pitkä rintama.puolisukeltaja kirjoitti:Joo eikä ainakaan menis rahaa tossa. miettii nyt vaikka jotain hirveetä goppo-hordee jossa yks bigbossi ja loput common gobboja.. ainakii massaa kaatuis mutta semmosella ylivoimalla kyllä rynnis yli mistä vaan...
Onneksi paniikki ei leviä viime laitoksen tyyliin enää...pokka kirjoitti: Nojoo, ei se kenraalin leadershipkään kaikkialle riitä. Saattaa siinä tulla aikamoinen paniikkiaalto, jos on pitkä rintama.
*Kohottaa katseensa ylös ja laittaa kätensä leuan alle* Silloin kaikki oli toisin... Silloin moni goblinarmeija juoksi paniikissa ensimmäisellä vuorolla... Silloin moni ei pelannut goblineilla...
GoM XIII
5x2999pts molemmilla puolilla. Noin 1500 figua, kaikki maalattu. Itse olin ensimmäistä kertaa mukana, minua voi syyttää valokuvien kehnoudesta.
5x2999pts molemmilla puolilla. Noin 1500 figua, kaikki maalattu. Itse olin ensimmäistä kertaa mukana, minua voi syyttää valokuvien kehnoudesta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tähänastinen kärkitulos lienee GoM XI. Pisteitä oli 26 000 per puoli. Lisäksi lentohirviöt ja ylettömät sankarit oli bännätty, ettei pisteissä olisi liikaa turhaa ilmaa. Modeleita taisi olla yhteensä noin 2000.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Moni omistaa. Pitää vain pelata vuodesta ja edikasta toiseen samalla jatkuvasti hissuksiin laajenevalla armeijalla. Harvemmalla riittää kärsivällisyys, kun GW:n markkinointiosasto puffaa uusinta ogre kingdomsia / kuukauden marinechapteria minkä kykenee. Gotta catch 'em all.LAndE kirjoitti:Ei taida kukaan omistaa yhtä armeijaa, joka olisi 20k kokoinen, vai olenko väärässä? Siis samaa rotua.
it is apparent the intent has been revealed
-
tomb king of khemri
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
- VeriBigBoss
Pitkästymisestä tuskin on ollut vaaraa.(Dolmotin kuvan takaosassa huomaatkaa mitä pöydän toisessa päässä on.) Onhan se varmaan hauskaa kun on tuollaiset armeijat. Mutta kuvitelkaa mitä tuo lysti on tullut maksamaan.
Viimeksi muokannut VeriBigBoss, Ma 27.09.2004 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elämä on ^.^
-
Empire rulez
Heh... ens 'coniin sitten vaan 100k pts megabattle, kaikki mukaan....
Empire täyteen tykkejä! Mahtaa olla hupaisaa, kun vastustajan rivistöihin rysähtää öö.... 20 (?) tykinkuulaa
.
Joskus olisi hauska pelata tuollainen "realistisen" kokoinen taistelu, oikeilla, maalatuilla figuilla tietenkin. Menisi aikaa n. pari päivää
.
Empire täyteen tykkejä! Mahtaa olla hupaisaa, kun vastustajan rivistöihin rysähtää öö.... 20 (?) tykinkuulaa
Joskus olisi hauska pelata tuollainen "realistisen" kokoinen taistelu, oikeilla, maalatuilla figuilla tietenkin. Menisi aikaa n. pari päivää
No tuohan olisi sika huono, ei millään pahalla, mutta mieti kun tulee joku empiren tykistökeskitys ja sitten paniikki leviää kuin juoru kampaajalla.puolisukeltaja kirjoitti:Joo eikä ainakaan menis rahaa tossa. miettii nyt vaikka jotain hirveetä goppo-hordee jossa yks bigbossi ja loput common gobboja.. ainakii massaa kaatuis mutta semmosella ylivoimalla kyllä rynnis yli mistä vaan...
Life is a bitch and then we die.
http://koti.mbnet.fi/huuskoha/PaperilappuBattle/
Siinä on kuvia meijän viimeviikonloppusesta "vaivasesta" 12k pelistä. Saatin tuollon kauniisti köniin.. oli noppasäkälläkin jotain tekemistä asian kanssa
Siinä on kuvia meijän viimeviikonloppusesta "vaivasesta" 12k pelistä. Saatin tuollon kauniisti köniin.. oli noppasäkälläkin jotain tekemistä asian kanssa
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
-
Lonkku Sankari
Olin itse tuon 12k pelin voittaja puolella. Minun ja kaverini Chaos ja Skaven armeijaan kuului mm. 10 blokkia skaveneita ja sit kolme chaosdragonia ja 2 greater deamonia. Ne lento joukot oli aivan omiaan tuhoamaan mitä tahansa. Kolmessa vuorossa sain pelkillä lentäjillä alas mm 19unitin nightejä, kaks unittia warrioreita ja pari helblasteria. 
-
whisper of wind