Hyvä vaihtoehto MP:n kullalle on Vallejon Old Gold, joka myöskin on melkoisen vihertävää. Purppura on, kuten todettua, varjostukseen hyvää, mutta kokeilla kannattaa myös sinistä, punertavaa tai punaruskeaa. Jokaisella värillä saa hieman erilaisen lopputuloksen. Kokeilemalla selviää.Nightwish kirjoitti:tai jos omistat MP:n kultaisen maalin niin vielä parempi (olen yksi näistä onnekkaista) se on vähän vihertävää, joka antaa mun mielestä kivan efektin.
Dark Elf Executioner Champion
ur ballz r p3ndul0us & w34k
- Blackguard
-
Spongebob-Väyrynen
Ihan hieno nappi. Rengaspanssarikohdat olisi ehkä kaivannut inkkiä korostamaan sitä ja myös korjaamaan metallivärillä täyttyneet aukot. Viitta ja rengaspanssarin helmat ovat aika hyviä, naama voisi olla paremmin varjostettu. Kulta ei oikein näytä kullalta, joltain kummallisen väriseltä metallilta vain. Hiukset ihan ok, tarkempaa pohjamaalausta olisi ehkä kaivattu, metalli kiiltää tuolta vähäsen väliköistä. Beissi on aika perus pelinappitasoa. Metalli kyllä olisi kaivannut hailauttausta.
Loppusanoiksi sanoisin ihan OK.
Loppusanoiksi sanoisin ihan OK.
Juu tuossa on purpuralle hyviä vastineita myös, kuten Bansku sanoi..Bansku kirjoitti:Hyvä vaihtoehto MP:n kullalle on Vallejon Old Gold, joka myöskin on melkoisen vihertävää. Purppura on, kuten todettua, varjostukseen hyvää, mutta kokeilla kannattaa myös sinistä, punertavaa tai punaruskeaa. Jokaisella värillä saa hieman erilaisen lopputuloksen. Kokeilemalla selviää.Nightwish kirjoitti:tai jos omistat MP:n kultaisen maalin niin vielä parempi (olen yksi näistä onnekkaista) se on vähän vihertävää, joka antaa mun mielestä kivan efektin.
Ja MP on tosiaan Miniature Paints
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Oikeaa nimeäBlackguard kirjoitti:Ahaa siitä se johtuikin. Tarkoitetaankohan tuossa oikeaa vai alter Egoni nimeä?Arcanymian kirjoitti:Kelvollinen peli figu, kannattaisi tosin hieman rajoittaa tuota salaman käyttöä, kuva on melko kirkas.
Ja off topiccina: Sulla on muuten helvetillisen uljas nimi.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game