Armeijalistat: Dwarvit ja Uruk-hait
Armeijalistat: Dwarvit ja Uruk-hait
Tässä olis pari turnauslistaa aloittelijalta:
Dwarfs:
Balin, Durins axe = 95 pts
Dwarf bowmen 12kpl = 108pts
Khazad Guards 27 kpl = 297pts
Total models: 40
Total cost: 500
Urukit:
Lurtz: 60pts
Berserks 8kpl= 120pts
Uruk hai warrut pikellä 8kpl= 88pts
Orc warrut 6 with shields 6 with spears= 72pts
Sharku, shield= 60pts
Warg riders 8kpl with thr spears and shield= 96 pts
Total models: 38
Total cost: 496
Ajattelin että mahdin vähyys dwarfeilla korjaantuu isossa massassa
Urukeilla ajattelin suojata okreilla bersuja ennen klosista ampumiselta ja silpoa bersuilla vastukset.
Kommentteja kiitos!!!!!!!!!
Dwarfs:
Balin, Durins axe = 95 pts
Dwarf bowmen 12kpl = 108pts
Khazad Guards 27 kpl = 297pts
Total models: 40
Total cost: 500
Urukit:
Lurtz: 60pts
Berserks 8kpl= 120pts
Uruk hai warrut pikellä 8kpl= 88pts
Orc warrut 6 with shields 6 with spears= 72pts
Sharku, shield= 60pts
Warg riders 8kpl with thr spears and shield= 96 pts
Total models: 38
Total cost: 496
Ajattelin että mahdin vähyys dwarfeilla korjaantuu isossa massassa
Urukeilla ajattelin suojata okreilla bersuja ennen klosista ampumiselta ja silpoa bersuilla vastukset.
Kommentteja kiitos!!!!!!!!!
Voisit vaihtaa pari Khazad Guardia vaikka Dwarffi kunkkuun.Aika kova lista kumminkin.Tuo pahojen lista on aika erikoinen, mutta ehkä jopa tehokas vaikuttaa hyvältä.Kokeile vielä tuota pahis jengiä.Toivottavasti saat bersut lähikseen ja sitten örkki spearit ja urukki piket tukemaan.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
hmm.... hyvis lista on mainio ja vaikuttaa kovalta haluaisin moisen listan kohdata koska usein ei tuollaista kävele vastaan....... ja pahis listasta sen verran että kehottaisin ottamaan wargit pois ja massaa tilalle sitä sinä terviit sillä ei berzuista ole apua jos ei ole massaa tukena tietysti 38 on jo aika hyvin mutta kuitenkin en ole vielä kertaakaan nähnyt wargien tekevän suurempia tuhoja.....tai sitten minulla tai vastustajalla on ollut vain huono säkä..... eri asia olisi jos wargit olisivat jo saanneet uudet säännöt sillon ne olisivat erittäin käteviä.....
Tuo hyvislista varmaan puskee läpi vaikka peruskalliosta, mutta eikö olis järkevää laittaa sekaan tavallisia kääpiä kilvillä ja kirveillä? Yhtä hyvä defence ja ei tarviis aina ottaa miinuksia.
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
bottiins kirjoitti:
...että kehottaisin ottamaan wargit pois ja massaa tilalle...
Mitä wargien tilalle kannattais laittaa? Itse ajattelin kyllä ensin crossboweja, mutta päädyin sitten tähän.
Ja sitten vielä tuosta dvarffi kingistä että onks se paras vaihtoehto? Suunnittelin siihen kyllä aluksi Gimliä.
...että kehottaisin ottamaan wargit pois ja massaa tilalle...
Mitä wargien tilalle kannattais laittaa? Itse ajattelin kyllä ensin crossboweja, mutta päädyin sitten tähän.
Ja sitten vielä tuosta dvarffi kingistä että onks se paras vaihtoehto? Suunnittelin siihen kyllä aluksi Gimliä.
bottiins kirjoitti:hmm.... hyvis lista on mainio ja vaikuttaa kovalta haluaisin moisen listan kohdata koska usein ei tuollaista kävele vastaan....... ja pahis listasta sen verran että kehottaisin ottamaan wargit pois ja massaa tilalle sitä sinä terviit sillä ei berzuista ole apua jos ei ole massaa tukena tietysti 38 on jo aika hyvin mutta kuitenkin en ole vielä kertaakaan nähnyt wargien tekevän suurempia tuhoja.....tai sitten minulla tai vastustajalla on ollut vain huono säkä..... eri asia olisi jos wargit olisivat jo saanneet uudet säännöt sillon ne olisivat erittäin käteviä.....