Alliance of Minas Tirith and Dol Amroth
-
Sauron The Great
Wargear: Points Value:
Boromir (White Tower) Horse, lance, shield 195
10xRangers of the Gondor Bow, spear 80
6xWarrior of Minas Tirith Shield 48
4xWarrior of Minas Tirith Shield, spear 36
7xKnight of Dol Amroth Handweapon, Shield 63
4xKnight’s of Dol Amroth Armoured horse, lance 76
Pisteitä: 498 Figuja: 32 Jousia: 31%
No siinä se olisi. Boromir on vaihdettavissa Imrahiliin niinkuin varmaan teenkin, ja siitä jäävillä pisteillä otan varmaan lisää minasseja. Mutta kokeilen varmaan kumpaakin listaa.
Wargear: Points Value:
Boromir (White Tower) Horse, lance, shield 195
10xRangers of the Gondor Bow, spear 80
6xWarrior of Minas Tirith Shield 48
4xWarrior of Minas Tirith Shield, spear 36
7xKnight of Dol Amroth Handweapon, Shield 63
4xKnight’s of Dol Amroth Armoured horse, lance 76
Pisteitä: 498 Figuja: 32 Jousia: 31%
No siinä se olisi. Boromir on vaihdettavissa Imrahiliin niinkuin varmaan teenkin, ja siitä jäävillä pisteillä otan varmaan lisää minasseja. Mutta kokeilen varmaan kumpaakin listaa.
Viimeksi muokannut Sauron The Great, Su 03.10.2004 12:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ihan hyvältähän tämä vaikuttaakin ja boromir on kyllä tappavan kova hevosen ja lancen kera...... mutta sinänsä kyllä massaa liian vähän joten imrahil olisi todella hyvä kun sitten saisit lisää sitä massaa..... ja itse en kyllä toki nää järkeä pitää armyssä armoured horsellä amrotheja mutta tuovat kyllä väriä listaasi mutta itse ottaisin ne mieluummin jalan jotta saisin lisää niitä jalan....
-
Sauron The Great
Se hieman riippuu. Jos saat Boron piilon, jottei hepoa heti ammuta, tulee se olemaan hyödyllinen kapine. Ja vaikka ammuttaisiin, niin ei se ole kuin yhden Minassin arvoinen. Kuitenkin +1A ja Lancen hyöty, niin kyllä itse ainakin yrittäisin. Heppa on peli paras ase IMO.Sauron The Great kirjoitti:Joo mutta sillon voisi Boroltakin jättää horsen pois sillä ei ole järkeä pitää sitä yksin ratsain. Vai onko?
-
Sauron The Great
Niin, Boromir joutuu vain matkustajaksi, joka ei sinällään ole kovin hyödyllistä.
Mutta hyvä lista muuten. Minä heittäisin spearit pois samoojilta, ampumaanhan ne ovat tuotu, vai kuinka?
Tilalle Amroth jalkaisin, tai Kilpi+Spear Tirith.
Boromir hepalla ei ole kiva vastus, kuten Maedhros sanoi, niin +1 A on kova hyöty. Boromir F6, 6 Mightia, 4 Attackia ja +1 Woundingiin on suht kova sana millä tahansa mittapuulla.
Toinen minkä voit tehdä on ottaa Imrahil tuomaan se Special Rule miehilleen. Heppa ja Spear reippaasti mukaan, säästät silti siinä 50pts.
Tilalle ottaisin perus Minas Tirithejä, eivät ole ihan turhia kova deffansa takia.
Ja yhteenveto: Todella hyvä lista, ainoa mikä huolettaa on jalkaväki kuran määrä. Eiköhän nuo samoojat sitä ehdi vähentää ja kiskomaan inhat herot jalkapatikkaan jousineen.
Boromir tulee olemaan murhaava Tirithien kanssa jos onnistut pääsemään iholle ennen kuin jousiampujat niittaavat ratsun.
Mutta hyvä lista muuten. Minä heittäisin spearit pois samoojilta, ampumaanhan ne ovat tuotu, vai kuinka?
Tilalle Amroth jalkaisin, tai Kilpi+Spear Tirith.
Boromir hepalla ei ole kiva vastus, kuten Maedhros sanoi, niin +1 A on kova hyöty. Boromir F6, 6 Mightia, 4 Attackia ja +1 Woundingiin on suht kova sana millä tahansa mittapuulla.
Toinen minkä voit tehdä on ottaa Imrahil tuomaan se Special Rule miehilleen. Heppa ja Spear reippaasti mukaan, säästät silti siinä 50pts.
Tilalle ottaisin perus Minas Tirithejä, eivät ole ihan turhia kova deffansa takia.
Ja yhteenveto: Todella hyvä lista, ainoa mikä huolettaa on jalkaväki kuran määrä. Eiköhän nuo samoojat sitä ehdi vähentää ja kiskomaan inhat herot jalkapatikkaan jousineen.
Boromir tulee olemaan murhaava Tirithien kanssa jos onnistut pääsemään iholle ennen kuin jousiampujat niittaavat ratsun.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
Hmm, Garothilla on pointti, mutta se on hänen mielipiteensä, minulla omani. Itse en juuri koskaan osta niille ylimääräistä härpäkettä, sillä tuon ne vain ampumaan.
Keihäillä on luultavasti suurempi hyöty kuin yhdellä Minasilla. Jos otat Imrahilin, niin keihäät voi hyvinkin pitää.
Borosta vapautuu ihan tarpeeksi pisteitä.
Keihäillä on luultavasti suurempi hyöty kuin yhdellä Minasilla. Jos otat Imrahilin, niin keihäät voi hyvinkin pitää.
Borosta vapautuu ihan tarpeeksi pisteitä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great