GreyHunter kirjoitti:Kannattaako minun lahtea mihinkaan esim. chaosboyz turneen tai muuhun m,illainen sopisi ekaks
vai onko sillä valiä
Tottakai kannattaa .
Chaosboyz Bahamas Inc suosittaa lämpimästi kaikkiin mahdollisiin turnauksiin osallistumista.
Ok, tosissaan:
Toki kannattaa osallistua jos kiinnostaa. Näkee muita pelaajia, muiden pelaajien armeijoita ja pelityylejä.
Matka: Suomessa julkisilla matkustaminen ei ole älyttömän kallista ja suurimpaan osaan turnauspaikoista (ainakin Matinlahteen ja Kasisalille) pääsee riittävän kätevästi paikallisilta juna-asemilta.
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Itse pelaan sellaisella armeijalla joka minua mielluttää... Suosittelen kuitenkin että tekisit semmoisen listan jossa on hyvää closista, ammuntaa ja taikaa=) Eli moni puolisen. Riippuu tietty siitä millä pelaat ynnä muusta.
"Whitout pain there can be pleasure, whitout evil there can be no good."
Jos menestystä hakee, niin kannattanee armeijoiden osalta kaivaa ne kaikista rikkinäisimmät, kuten VC summon horde, HE seer council ja/tai skryren häröpalloviritelmä. Tai mitkä nyt sattuvat olemaan ne turnausvoittaja-listat. Tosin huono kenraali hyvälläkin armeijalla voi hävitä, ja taas hyvä kenraali voittaa vaikka kääpiöillä. Tyyli ja fluffi on taas pelimiehen valinta. Samaten ne "vähemmän käytetyt yksiköt", kuten käpsillä rangerit ja longbeardit.
Asun sipoossa#"¤&#pitäis mennä helsinkiin turnauksiin ja ei vaan jaksa vaivautua ostamaan gw riistosalkkua(veren imijät)Hmm...pidetäänköhän porvoossa mitään turnauksia?
Kyllä, Porvoossa on tuhannen pisteen 40k turnaus 7.11 paikallisen seuran, PHC:n järkkäämänä. Jos haluat lisää infoa, kirjoita: phc.niitti.org osoiteriville ja siirry foorumin puolelle. Ja kyllä ilman riistosalkkuakin pärjää, esim kalastusvehje-salkut ovat hyviä, itse tosin käytän riistosalkkua.
EDIT: Porvoossa pidetään toki muitakin, mutta mainitsemani on seuraavana tulossa.
Empire rulez kirjoitti:Asun sipoossa#"¤&#pitäis mennä helsinkiin turnauksiin ja ei vaan jaksa vaivautua ostamaan gw riistosalkkua(veren imijät)Hmm...pidetäänköhän porvoossa mitään turnauksia?
Suosittelen siinä tapauksessa omien kuljetuslaatikoiden rakentamista. Esimerkiksi omani maksoivat alle euron kappale ja niistä sai tehtyä omille yksiköille juuri sopivia. Saa olla aika uusavuton jos ei pysty itse sellaista rakentamaan ja joutuu sen vuoksi ostamaan...
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
Empire rulez kirjoitti:Asun sipoossa#"¤&#pitäis mennä helsinkiin turnauksiin ja ei vaan jaksa vaivautua ostamaan gw riistosalkkua(veren imijät)Hmm...pidetäänköhän porvoossa mitään turnauksia?
Suosittelen siinä tapauksessa omien kuljetuslaatikoiden rakentamista. Esimerkiksi omani maksoivat alle euron kappale ja niistä sai tehtyä omille yksiköille juuri sopivia. Saa olla aika uusavuton jos ei pysty itse sellaista rakentamaan ja joutuu sen vuoksi ostamaan...
Kaikki eivät ole käsistään niin käteviä IMO
Ja jos ei halua ostaa GW salkkua eikä jaksa tehdä itse, niin pistät johonkin purkkiin, minkä oot pehmustanu niillä blisuissa tulleilla pehmusteilla. Figut sinne ja pelaamaan. Hyvin säästeliäs tapa IMO.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ja jos ei halua ostaa GW salkkua eikä jaksa tehdä itse, niin pistät johonkin purkkiin, minkä oot pehmustanu niillä blisuissa tulleilla pehmusteilla. Figut sinne ja pelaamaan. Hyvin säästeliäs tapa IMO.
ja tämä ei ole oman kuljetuslaatikon tekemistä?
Tuo ei ole niin aikaa vievää... Onhan se kuljetuslaatikon tekemistä, mutta tuo on käytännössä ilmainen... (HUOM. käytännössä)
Ei mitään GW salkun tapaista...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Tuo ei ole niin aikaa vievää... Onhan se kuljetuslaatikon tekemistä, mutta tuo on käytännössä ilmainen... (HUOM. käytännössä)
kummallista, että pieninkin pointti tai kuitti menee kuin kuuroille korville... no eipä sen väliä, mutta
, että osaisivat tehdä tuon mainitsemasi KULJETUSLAATIKON
kummallista, että pieninkin pointti tai kuitti menee kuin kuuroille korville... no eipä sen väliä, mutta
, että osaisivat tehdä tuon mainitsemasi KULJETUSLAATIKON
No sori jos sanoin mielipiteeni....
mielipiteen antamissessa ei ole mitään vikaa, mutta jos samassa viestissä on jo ristiriita, on mielipiteen vakuuttavuus aika erikoisen heikoilla jäillä.
mielipiteen antamissessa ei ole mitään vikaa, mutta jos samassa viestissä on jo ristiriita, on mielipiteen vakuuttavuus aika erikoisen heikoilla jäillä.
No sitten on viestin muotoilussa vikaa.
Tarkoitin, että jos kyseinen henkilö EI halua ostaa GW:n salkkua / tehdä sellaista (siis GW:n salkun tapaista, missä samanlainen kansi yms.) niin hän voi ottaa vaikka pakastepurkin ja pistää sinne niitä pehmusteita... tämä ei periaatteessa ole rakentamista vaan kuljetusmenetelmän soveltamista (tai miten sen nyt sanoisi....). Tätä minä hain
Mutta theoreticly, teoriassa siis mitä eroa on salkun ja pakastepurkin pehmustamisella? molempiin ladotaan pehmustelevyjä, ja kahden ehjän levyn väliin aina yksi, jossa on kokoja kaiverrettu. Joten joka tapauksessa työ on sama, hinta eri. Kuten myös käytännöllisyys ja ulkonäkö. Kunnon musta salkku, jossa on alumiinivahventeet kulmissa, on umpi COOL, kun taas vertaa em. salkkua siihen, että pelin alussa alat nostelemaan sinikantisia pakastepurkkeja, joissa on talouspaperia ja erinäisiä ja erikokoisia superloninpaloja, pöydälle Hieman tyylieroo...?
Itelläni on sekä GW:n laukku, että iso kova ja musta (hyi teitä joilla mielikuvitus lähti jo liitämään ) kiväärilaukku johon pistin tavan vaahtomuovi levyn väliin ja nyt sinne mahtuu järkevästi pakattuna maksimissaan sellanen 300-400 jalkasin olevaa modelia. hintaa tuli systeemille pyöreestisellaset 18€.
Mutta tosiaan purkit ja talouspaperi on paremmanpuutteessa ihan toimiva ratkaisu, kunhan kulkee kohtuu tarasella kulkuvälineellä, eikä millään hyppykepillä.
Niin ja Nostradamus tyylillä ei ole mitään väliä, vaan käytännöllisyydellä.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Ni-in, hienot kuljetussalkut ovat vain turhuutta puhumattakaan hienoissa figuissa, miksemme me ihmisetkin hyppelehti vaaleanpunaisissa luukkuhaalareissa
//edit:: Rupee meneen jo sen verran ohi aiheen, että huhhuh....ehkä tämä loppuu tähän ja omalta osaltani palautan keskustelun oikeille raiteilleen.
@/Grondille: Ethän vain kohdista "MINÄ"-sanaa mitenkään tuohon minun kommenttiini OT:n puhumisesta? perimmäinen tarkoitukseni ei ollut moderoida, vaan itse jäädä pois OT:n jauhamisesta. Tosin saattaahan tuo //edittinikin antaa sen kuvan että käskisin muita lopettamaan, sitä en tarkoittanut.
Viimeksi muokannut Nostra, Ti 05.10.2004 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.