"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusimmat Codexit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hän itse

Uusimmat Codexit

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Tiedän että SM:ät saavat uuden (uudet) codexin (it), mutta entä muut rodut Esim. Tyranidit ja Eldarit? En vai haluaisi tehdä virheen siten, että ostamani codexsin jälkeen viikon päästä tulee uusi ja uutukainen.

PS. Oliko tarpeetonta aloittaa uusi aihe?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

SM codex tulee ens kuussa, Tyranid codexin pitäisi tulla seuraavaksi, mutta vasta 05 kesällä. Eli ei mitään hätiköintiä, osta codexi vaan.
HemmiEinari

Viesti Kirjoittaja HemmiEinari »

Miksi ne julkaisee niitä niin hitaalla tahdilla?
Mietin vain, viime editionin tullessa ne yllättävän nopeasti mielestäni julkaisi niitä codexeja.
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Koska silloin heidän ei tarvinnut julkaista faba armeijoita samalla.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Larzza

Viesti Kirjoittaja Larzza »

tietääkö kukaan onko örkeille tulossa joskus codexia kun nykyinen on ihan liian vanha.
sais tulla jotain uusia hienoja tyyppejäkin
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Jollain aikajänteellä codexit tullaan uusimaan. SM, nidit ja Eldarit tiedetään. Sen jälkeen hhut eivät ole kertoneet mitään. Suht tuore chaos codexikin tullaan uusimaan joskus.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Dr.Pepper

Viesti Kirjoittaja Dr.Pepper »

Huhut ovat kertoneet minulle (Waaagh forumin kautta) että Orkit olisivat vuorossa eldareiden jäljeen, tiedä sitten...
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Tuota, kun olin aikeissa ehkä tässä IhQu suippokorvia (Eldar niille jotka eivät ymmärrä) keräämään, niin kuinkas kauan tähän uuteen codexsiin olisis aikaa?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Tällä hetkellä varmaa ovat vain Codex Space Marines ja Codex Tyranids. Seuraavien huhutaan olevan Eldar, Orks ja Black Templars, ei toisin välttämättä tässä järjestyksessä.

Tähän asti Eldarit ovat näyttäneet hyvin todennäköiseltä vaihtoehdolta ´Nidien jälkeen, kun kerran kuvia uudesta Wave Serpentistä on ollut olemassa jo pitkään. Eli Wave Serpent olisi osa Eldar codexin mukana tulevaa julkaisusarjaa.

Näin ei kuitenkaan ole. Tämäkuva UK Games Day diashowsta todistaa, että Wave Serpent on itsenäinen julkaisu, joka tulee Marine-julkaisujen välissä.

Wave Serpent ei siis todista mitään Eldareiden tulemisesta piakkoin. Minusta se antaa juuri päinvastaisen käsityksen. Jos Eldarit olisivat tulossa 'Nidien jälkeen, olisi luultavasti ollut fiksuinta viivästyttää Serpentin julkaisua siihen asti. Kerran näin ei tehty, luulisin että muut Eldar-julkaisut ovat vielä niin kaukana, ettei Seroentin panttaaminen sinne asti olisi ollut fiksua.
Phil Kelly says "No!"
matiaz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja matiaz »

mitens tuo space wolvessien codexi onku tullut tai tulee millon eli kannattaako ostaa nyt?
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Luultavasit kannattaa ostaa, koska SW codex julkastaan luultavasti joskus '05
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

matiaz kirjoitti:mitens tuo space wolvessien codexi onku tullut tai tulee millon eli kannattaako ostaa nyt?
Väittiäisin että ei kannata, koska sen pariksi joutuisi myös ostamaan vanhan perus Space Marine codexin. Nykyinen SW-codex kun vaatii sen rinnalleen ja uusi ei oikein taida käydä tähän tarkoitukseen.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Uuden mariini codexin pitäisi olla yhteensopiva nykyisten chapter kohtaisten alicodexien kanssa. Tosin uusi SM codex tukee myös peruslistan muokkaamista, eli hieman SW:in kaltaisen chapterin tekemisen pitäisi onnistua ihan pelkällä uudella SM codexillakin.

Eli kannattaa varmasti odottaa ainakin se tuleva mariini codex, ja katsoa sitten hankkiiko vanhan SW pikkucodexin sille kaveriksi vai ei.

Uutta SW codexia en kävisi vielä odottamaan, tuskin tulee ainakaan vuoteen, tai edes kahteen.
Dr.Pepper

Viesti Kirjoittaja Dr.Pepper »

Ork codexin on kerrottu ilmestyvän 06 (jälleen kerran Waaagh forumilta kaikunut korviin), mikäli tämä on totta ja orkit ovat heti neljänsinä vuorossa niin kuin on annettu ymmärtää joutuvat muut odottamaan todella kauan.
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Baldur kirjoitti:
matiaz kirjoitti:mitens tuo space wolvessien codexi onku tullut tai tulee millon eli kannattaako ostaa nyt?
Väittiäisin että ei kannata, koska sen pariksi joutuisi myös ostamaan vanhan perus Space Marine codexin. Nykyinen SW-codex kun vaatii sen rinnalleen ja uusi ei oikein taida käydä tähän tarkoitukseen.
Space wolffithan ovat itse asiassa kaikkein kiitollisimmassa asemassa nykyisistä alicodexeista, niillä kun on suurin osa yksiköistään omassa codexissa - ja ne, jotka ovat SM-codexissa, ovat melko lailla muuttumattomia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ameepa

Viesti Kirjoittaja Ameepa »

Mites Necronien laita?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ameepa kirjoitti:Mites Necronien laita?
Necron codex on vielä aikalailla uusi, joten tuskin on vähään aikaan tulossa toista..

Tosin tarvitsisivat moisen kyllä aika kipeästi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Deetwo kirjoitti:
Ameepa kirjoitti:Mites Necronien laita?
Necron codex on vielä aikalailla uusi, joten tuskin on vähään aikaan tulossa toista..

Tosin tarvitsisivat moisen kyllä aika kipeästi.
ohomennen jossain GD sanottiin että "Necronit ovat tällähetkellä tasapainoisin armeija ja heidät uudistetaan viimeiseksi. Eli jossain 2009"

Joten siihenhän hajoatte necron-pelaajat ;)
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tavallaan ovatkin. Mahdollisuus tehdä övereitä juustocomboja on lähes olematon, mutta Necronit eivät myöskään ole järkyttävällä tavalla alitehoista kuraa.

Ikävä kyllä mahdollisuus tehdä monipuolisia armeijoita on pysynyt samana kakkosedikan trial-listasta alkaen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
jonde1993

kysymys

Viesti Kirjoittaja jonde1993 »

entä milloin tulee uusi CODEX CHAOS SPACE MARINES?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”