Uusimmat Codexit
Uusimmat Codexit
Tiedän että SM:ät saavat uuden (uudet) codexin (it), mutta entä muut rodut Esim. Tyranidit ja Eldarit? En vai haluaisi tehdä virheen siten, että ostamani codexsin jälkeen viikon päästä tulee uusi ja uutukainen.
PS. Oliko tarpeetonta aloittaa uusi aihe?
PS. Oliko tarpeetonta aloittaa uusi aihe?
-
HemmiEinari
Tällä hetkellä varmaa ovat vain Codex Space Marines ja Codex Tyranids. Seuraavien huhutaan olevan Eldar, Orks ja Black Templars, ei toisin välttämättä tässä järjestyksessä.
Tähän asti Eldarit ovat näyttäneet hyvin todennäköiseltä vaihtoehdolta ´Nidien jälkeen, kun kerran kuvia uudesta Wave Serpentistä on ollut olemassa jo pitkään. Eli Wave Serpent olisi osa Eldar codexin mukana tulevaa julkaisusarjaa.
Näin ei kuitenkaan ole. Tämäkuva UK Games Day diashowsta todistaa, että Wave Serpent on itsenäinen julkaisu, joka tulee Marine-julkaisujen välissä.
Wave Serpent ei siis todista mitään Eldareiden tulemisesta piakkoin. Minusta se antaa juuri päinvastaisen käsityksen. Jos Eldarit olisivat tulossa 'Nidien jälkeen, olisi luultavasti ollut fiksuinta viivästyttää Serpentin julkaisua siihen asti. Kerran näin ei tehty, luulisin että muut Eldar-julkaisut ovat vielä niin kaukana, ettei Seroentin panttaaminen sinne asti olisi ollut fiksua.
Tähän asti Eldarit ovat näyttäneet hyvin todennäköiseltä vaihtoehdolta ´Nidien jälkeen, kun kerran kuvia uudesta Wave Serpentistä on ollut olemassa jo pitkään. Eli Wave Serpent olisi osa Eldar codexin mukana tulevaa julkaisusarjaa.
Näin ei kuitenkaan ole. Tämäkuva UK Games Day diashowsta todistaa, että Wave Serpent on itsenäinen julkaisu, joka tulee Marine-julkaisujen välissä.
Wave Serpent ei siis todista mitään Eldareiden tulemisesta piakkoin. Minusta se antaa juuri päinvastaisen käsityksen. Jos Eldarit olisivat tulossa 'Nidien jälkeen, olisi luultavasti ollut fiksuinta viivästyttää Serpentin julkaisua siihen asti. Kerran näin ei tehty, luulisin että muut Eldar-julkaisut ovat vielä niin kaukana, ettei Seroentin panttaaminen sinne asti olisi ollut fiksua.
Phil Kelly says "No!"
Väittiäisin että ei kannata, koska sen pariksi joutuisi myös ostamaan vanhan perus Space Marine codexin. Nykyinen SW-codex kun vaatii sen rinnalleen ja uusi ei oikein taida käydä tähän tarkoitukseen.matiaz kirjoitti:mitens tuo space wolvessien codexi onku tullut tai tulee millon eli kannattaako ostaa nyt?
Uuden mariini codexin pitäisi olla yhteensopiva nykyisten chapter kohtaisten alicodexien kanssa. Tosin uusi SM codex tukee myös peruslistan muokkaamista, eli hieman SW:in kaltaisen chapterin tekemisen pitäisi onnistua ihan pelkällä uudella SM codexillakin.
Eli kannattaa varmasti odottaa ainakin se tuleva mariini codex, ja katsoa sitten hankkiiko vanhan SW pikkucodexin sille kaveriksi vai ei.
Uutta SW codexia en kävisi vielä odottamaan, tuskin tulee ainakaan vuoteen, tai edes kahteen.
Eli kannattaa varmasti odottaa ainakin se tuleva mariini codex, ja katsoa sitten hankkiiko vanhan SW pikkucodexin sille kaveriksi vai ei.
Uutta SW codexia en kävisi vielä odottamaan, tuskin tulee ainakaan vuoteen, tai edes kahteen.
- The Captain
- Valvoja
Space wolffithan ovat itse asiassa kaikkein kiitollisimmassa asemassa nykyisistä alicodexeista, niillä kun on suurin osa yksiköistään omassa codexissa - ja ne, jotka ovat SM-codexissa, ovat melko lailla muuttumattomia.Baldur kirjoitti:Väittiäisin että ei kannata, koska sen pariksi joutuisi myös ostamaan vanhan perus Space Marine codexin. Nykyinen SW-codex kun vaatii sen rinnalleen ja uusi ei oikein taida käydä tähän tarkoitukseen.matiaz kirjoitti:mitens tuo space wolvessien codexi onku tullut tai tulee millon eli kannattaako ostaa nyt?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Necron codex on vielä aikalailla uusi, joten tuskin on vähään aikaan tulossa toista..Ameepa kirjoitti:Mites Necronien laita?
Tosin tarvitsisivat moisen kyllä aika kipeästi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Brightstar
ohomennen jossain GD sanottiin että "Necronit ovat tällähetkellä tasapainoisin armeija ja heidät uudistetaan viimeiseksi. Eli jossain 2009"Deetwo kirjoitti:Necron codex on vielä aikalailla uusi, joten tuskin on vähään aikaan tulossa toista..Ameepa kirjoitti:Mites Necronien laita?
Tosin tarvitsisivat moisen kyllä aika kipeästi.
Joten siihenhän hajoatte necron-pelaajat
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- The Captain
- Valvoja
Tavallaan ovatkin. Mahdollisuus tehdä övereitä juustocomboja on lähes olematon, mutta Necronit eivät myöskään ole järkyttävällä tavalla alitehoista kuraa.
Ikävä kyllä mahdollisuus tehdä monipuolisia armeijoita on pysynyt samana kakkosedikan trial-listasta alkaen.
Ikävä kyllä mahdollisuus tehdä monipuolisia armeijoita on pysynyt samana kakkosedikan trial-listasta alkaen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?