HE magi???
-
high kvaak
HE magi???
Elikkä mitä esineitä te suosittelette HE magille??? siis aattelen nyt että jos on vaikka kaks maagii niin jos toisella on vaikka dispell scrollit niin mitä toiselle kannattaisi ottaa???
Seer on hyvä valinta, jos aiot taikoa sillä hyviä loitsuja. Sitten siille vielä Silver Wand, niin luulisi saavan jotakin aikaan.
Yksi vaihtoehto on tietenkin laittaa molemmille yksi rulla, niin saat jaettua maagien voiman aika tasaisesti. Monesti olen käyttänyt toisella maagilla seeriä ja rullaa, ja toisella rullaa ja ring of furya. Ei välttämättä paras vaihtoehto ole tuo sormus, mutta monesti se on toiminut. Silloin se ei kyllä toimi, jos vastustajalla on enemmän maageja.
Yksi vaihtoehto on tietenkin laittaa molemmille yksi rulla, niin saat jaettua maagien voiman aika tasaisesti. Monesti olen käyttänyt toisella maagilla seeriä ja rullaa, ja toisella rullaa ja ring of furya. Ei välttämättä paras vaihtoehto ole tuo sormus, mutta monesti se on toiminut. Silloin se ei kyllä toimi, jos vastustajalla on enemmän maageja.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
-
Grand Admiral Prawn
Itse tykkään Ring of Corinista.. vai mikä se tavaroiden tuhoaja olikaan... niin useasti pelastanut haltiani
ja se on erittäin mukava riisumaan vastustajan genraali siitä elin tärkeästä 4+ wardista
seeriä ei minusta tarvitse silwerwandin kanssa.. tai ainakin itse ottaisin sen riskin. Kyllä sitä saa esim heavensista aina jonkun mukavan taian
pitää vain luottaa ettei heitä niitä legendaarisia 1,2,5, niinkuin minulla on aina tapana 
seeriä ei minusta tarvitse silwerwandin kanssa.. tai ainakin itse ottaisin sen riskin. Kyllä sitä saa esim heavensista aina jonkun mukavan taian
-
bluebluesky
se on kyllä totta. jos vain 2 maagia 2000 pisteen peliin niin silloin kummallekin 2 scrollia. 4 scrollia on minulle aina minimi (pahoja muistoja summonhordea vastaan)bluebluesky kirjoitti:Kumpikin ylempi ehdotus hauska, mutta kumpikin huono. Jos otat 2 tavallista maagia, otat 2*2 dispel scrollia. Jos haluat armeijaan vain 2 scrollia, et ota kahta maagia. Ylemmät ehdotukset voi ottaa huomioon vasta kun 3+maagia.
-
bluebluesky
-
Ar-Senator
-
bluebluesky
Sitten voidaan aloittaa keskustelu asman tien alusta, pikkupeleissä ei välttämättä tueta rullia ollenkaan... Sanoppa pelaamanne pelin pistemäärä niin päästään keskustelemaan aiheesta...The Senator kirjoitti:Vai onhan nyt kyse 2000 pisteen pelistä? Jos on, niin ne 4 rullaa ovat asiaa, mutta pienemmässä pelissä kahdella velhollakin voi jo toivoa tekevänsä jotain muuta kuin kantaa rullia.
- Half-breed
Itse olen havainnut että 2000 pisteen pelissä seuraava antaa ihan hyvän magia pelotteen:
2 Maagia joista toisella DS ja Ring of Fury, ja toisella DS ja Silver Wand. Lisätään keittoon yksi Banner of Sorcery ja hieman noppasäkää ja keitto on valmis.
Tuo antaa 6+d3 casting noppaa ja 4 dispel noppaa. Yleensä käytän Lore of Heavensiä ja High magiciä (Heavens sormustetulla, ja High toisella), ja ihan hyvin on toiminut. Tulen sunnuntaina kokeilemaan Bsb:tä lvl. 1 taikojana lisäksi, joka antaisi tuohon 1 nopan kumpaakin. Ilmoittelen sitten miten onnistui.
2 Maagia joista toisella DS ja Ring of Fury, ja toisella DS ja Silver Wand. Lisätään keittoon yksi Banner of Sorcery ja hieman noppasäkää ja keitto on valmis.
Tuo antaa 6+d3 casting noppaa ja 4 dispel noppaa. Yleensä käytän Lore of Heavensiä ja High magiciä (Heavens sormustetulla, ja High toisella), ja ihan hyvin on toiminut. Tulen sunnuntaina kokeilemaan Bsb:tä lvl. 1 taikojana lisäksi, joka antaisi tuohon 1 nopan kumpaakin. Ilmoittelen sitten miten onnistui.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
bluebluesky
-
Empire rulez
ei mitään neljää rullaa,ota vaik jos sul on ni hoetheille se banneri joka antaa d3 power dicejä ja toiselle maagille se juttu joka antaa 1 power dicejä ni sul on maksimissa 10 power diceä,eiköhän niillä saa jotakin tehtyä,mul on ainaki hyviä muistoja kun pelasin high elffien puolella ja mul oli pari battle magea ja ne visko eka re-rolli spelliä ja sitte laulo perään helffi magia.
Sanoisin melkeinpä, että mielummin se banner of sorcery dragonprinceille, hoetit tuppaa kuolemaan niin helposti (muistaa vieläkin ne ottelut kolmea mortaria vastaan *hrrh*)Empire rulez kirjoitti:ei mitään neljää rullaa,ota vaik jos sul on ni hoetheille se banneri joka antaa d3 power dicejä ja toiselle maagille se juttu joka antaa 1 power dicejä ni sul on maksimissa 10 power diceä,eiköhän niillä saa jotakin tehtyä,mul on ainaki hyviä muistoja kun pelasin high elffien puolella ja mul oli pari battle magea ja ne visko eka re-rolli spelliä ja sitte laulo perään helffi magia.
muuten oikien hyvä idea, ja saat vielä näille maageille lisäksi kumminkin ne 3 rullaa
- The Captain
- Valvoja
Minulla oli 2000 pisteen listassa lohikäärmelordi Gem of Hoethilla, kaksi kakkostason maagia (toisella seer ja jewel of the dusk toisella seer, silver wand ja channeler) ja Banner of sorcery. 8+D3 poweria on melko hyvin siihen nähden, että mukana on lordi- ja hero-paikat täyttävä mättösankari. Scrolleja minä en harrasta - paras magiapuolustus on runtata vihollisen velhot lyttyyn.
Ylipäätäänkin Seer-kyky on niin hyvä, että sitä ei kannata jättää ottamatta ainakaan pääasialliselle pommikoneelle (jolle silver wand antaa ylimääräisen loitsun ja channeler kyvyn heittää isotkin taiat läpi viiteenkymmeneen pisteeseen). Toisen velhon voi ottaa tukijaksi (jewel lisäpoweria varten + lore of heavens = amulikone; ei tarvitse seeriä, joten voi ottaa rullan). Jos haluat possuilla maagihordella keskinkertaista magiaa käyttävää vihollista vastaan, yhdelle velholle Annulian Crystal. Ei niitä rullia siinä vaiheessa enää tarvita.
Ylipäätäänkin Seer-kyky on niin hyvä, että sitä ei kannata jättää ottamatta ainakaan pääasialliselle pommikoneelle (jolle silver wand antaa ylimääräisen loitsun ja channeler kyvyn heittää isotkin taiat läpi viiteenkymmeneen pisteeseen). Toisen velhon voi ottaa tukijaksi (jewel lisäpoweria varten + lore of heavens = amulikone; ei tarvitse seeriä, joten voi ottaa rullan). Jos haluat possuilla maagihordella keskinkertaista magiaa käyttävää vihollista vastaan, yhdelle velholle Annulian Crystal. Ei niitä rullia siinä vaiheessa enää tarvita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
bluebluesky
Tämän topicin perusteella, tee mitä haluat, kolminumeroinen pelien määrä tuskin kertoo mitään. Pelaa ne kymmenen peliä kahden maagin hordea, huomaa mielummin itse kusevasi full closista ja full magiaa vastaan. Tee lista joka ampuu , taikoo ja closistaa, huomaa itse parin kymmenen pelin jälkeen, että ne eivät osaa kaikkea sitä, vaikka niiden sanotaankin "periaatteessa" niin tekevän. Minulla ei ole enempää sanottavaa aiheeseen liittyen.