RBT volley sääntö

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Suprus_

RBT volley sääntö

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

Tuli tälläinen tyhmä juttu mieleen jolle haluaisin tarkistusta.
Eli kun tässä sanotaan että ampuu multiple shots niin ottaako se siihen sitä -1 hit vai ei.. itse luulisin että se on vain sana joka tarkoittaa että ampuu usean laukauksen eikä ole mitenkään yhteydessä sääntöön multipleshots joten ei ottais sitä -1

Mutta aina kannattaa kysyä jollei ole täysin varma :D
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Ei tule miinusta boltterille, juurikin tuon mainitsemasi syyn takia. Tätä on kysytty niin usein, että vastauksen siihen voisi lisätä tuonne threadiin:

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=17499
Suprus_

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

nyt on sitten asia selvä :) kiitos nopeasta vastauksesta
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Tällainen kysymys tuli mieleeni: Miten Reaver Bow toimii? Tuleeko siitä miinuksia, jos sillä ampuu kolme kertaa? Yksi sääntösääntömies väitti joskus muinoin, että siitä saa miinuksia, koska se ampuu useasti, mutta minä en uskonut...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

anemi kirjoitti:Tällainen kysymys tuli mieleeni: Miten Reaver Bow toimii? Tuleeko siitä miinuksia, jos sillä ampuu kolme kertaa? Yksi sääntösääntömies väitti joskus muinoin, että siitä saa miinuksia, koska se ampuu useasti, mutta minä en uskonut...
Reaver Bowlla ei taida olla multiple shots -sääntöä? Jos ei ole, niin ei tule miinuksia. Jos taas on, niin tulee.
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Eihän sillä ole. Kiitos varmistuksesta. :)
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”