Jatkotarinan jatkon jatko
Jatkotarinan jatkon jatko
No niin. Nyt loppui leikki (jatkakaa sanaleikkiä mielessänne).
Laitan tähän nyt (=kohtapuoliin viimeistään) miten mennään, ja sitten mennään. Acohan ilmoitteli ettei aika riitä, joten hoidetaan homma nätisti loppuun ennen vuodenvaihteen tarinakisaa.
FB: Starbreaker lienee kirjoittamassa jatkoa, joten se puoli on tällä hetkellä ilmeisestikin kunnossa.
Muita halukkaita, jos oikein tulkitsin, ovat Rune (kaiketi, rukoilemme sinua), Tapsa, huuhkaja, VD, minä itse. Arvon nopalla järjestyksen joka on: VD, minä itse, huuhkaja, Rune, Tapsa (huudelkaa jos haluatte vaihtaa, heitin tosiaan nopalla).
40k: huuhkajan osuus lepää edelleenkin kiintolevylläni (lupaan hoitaa sen nettiin tällä viikolla), ja Jarlozin vuoro on käyttämättä.
Sea~Horde halusi ainakin 40k-puolelle, oliko muita? Minä voin, pitkään harkittuani, tuonnekin lisää kirjoittaa jos ei muuten saada kirjoittajia. Tälle puolelle en arvo vielä järjestystä, jos vielä joku saataisiin mukaan.
Eli nyt pulinat pois ja homma kondikseen. (sama koskee sitä saamarin G:llä alkavaa moderaattoria). Se on jo syyskuu! Voittajat miettivät kohta jo täyttä päätä Sotun toisen tarinakilpailun novelleja! (Turhaan, tänä vuonna säännöt ovatkin tiukemmat pituuden suhteen). Eli pannaan vauhtia peliin!
Ja juuri sinä -> jos ehdottomasti haluat hommaan mukaan, toimi, NYT!
Laitan tähän nyt (=kohtapuoliin viimeistään) miten mennään, ja sitten mennään. Acohan ilmoitteli ettei aika riitä, joten hoidetaan homma nätisti loppuun ennen vuodenvaihteen tarinakisaa.
FB: Starbreaker lienee kirjoittamassa jatkoa, joten se puoli on tällä hetkellä ilmeisestikin kunnossa.
Muita halukkaita, jos oikein tulkitsin, ovat Rune (kaiketi, rukoilemme sinua), Tapsa, huuhkaja, VD, minä itse. Arvon nopalla järjestyksen joka on: VD, minä itse, huuhkaja, Rune, Tapsa (huudelkaa jos haluatte vaihtaa, heitin tosiaan nopalla).
40k: huuhkajan osuus lepää edelleenkin kiintolevylläni (lupaan hoitaa sen nettiin tällä viikolla), ja Jarlozin vuoro on käyttämättä.
Sea~Horde halusi ainakin 40k-puolelle, oliko muita? Minä voin, pitkään harkittuani, tuonnekin lisää kirjoittaa jos ei muuten saada kirjoittajia. Tälle puolelle en arvo vielä järjestystä, jos vielä joku saataisiin mukaan.
Eli nyt pulinat pois ja homma kondikseen. (sama koskee sitä saamarin G:llä alkavaa moderaattoria). Se on jo syyskuu! Voittajat miettivät kohta jo täyttä päätä Sotun toisen tarinakilpailun novelleja! (Turhaan, tänä vuonna säännöt ovatkin tiukemmat pituuden suhteen). Eli pannaan vauhtia peliin!
Ja juuri sinä -> jos ehdottomasti haluat hommaan mukaan, toimi, NYT!
Anteeksi Grond niin hemmetisti jos hoputtelen, mutta olisin tahtonut lukea mielelläni tarinan jo 24 tuntia sitten.
Nyt se sinne internetin syövereihin kuin olisi jo. Saataisiin tämäkin jatkumaan taas pitkästä aikaa. Tahdon nähdä mitä meidän uusiopoikamme on saanut aikaiseksi. 
...vitsi, vitsi, ei tarkoitettu tosissaan otettavaksi. Sori Starbreaker.
...vitsi, vitsi, ei tarkoitettu tosissaan otettavaksi. Sori Starbreaker.
Voi helttileijaa, eiks se nyt vieläkään oo täällä...!
Tarina olisi ihan kiva saada luettavaksi joskus, niin että päästäisiin tänkin yli joskus. Jatkotarina on pitkittynyt niin suunnattomasti, että olisi kiva laskea, kauanko aikaa on siitä kun sen alkuperäisen suunnitelman mukaan piti loppua.
Tarina olisi ihan kiva saada luettavaksi joskus, niin että päästäisiin tänkin yli joskus. Jatkotarina on pitkittynyt niin suunnattomasti, että olisi kiva laskea, kauanko aikaa on siitä kun sen alkuperäisen suunnitelman mukaan piti loppua.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Mitä 'nää horajat - katsoppas uudelleen? ;o).Tapsa kirjoitti:Voi helttileijaa, eiks se nyt vieläkään oo täällä...!
Vinkiksi - jos olet käynyt lähiaikoina noilla sivuilla, ja näyttää että uutta ei ole tullut niin näpäyttäkää sitä selaimen päivitä (refresh ulkomaankielellä) -painiketta. Jos sivu on välimuistissa, ja selaimena joku huonompi nimeltämainitsematon tietoturvariski, se saattaa ladata välimuistista vanhan version vaivautumatta tarkistamaan onko netissä jo uudempi.
EDIT: Eli laitoin ne juuri nettiin - nyt hieman "ylimääräistä" aikaa, taidankin samalla kiduttaa teitä jatko-osalla keskeneräiseen tarinaani :o).
Ja pannaan tähän nyt järjestystä:
FaBa: VD, Grond, huuhkaja, Skarsnak, Tapsa, Rune
40k: JarLoz, Sea~Horde, Tybraal, tarvittaessa minä.
40k-puolella lopun järjestys on vielä säätämättä, JarLoz siis vuorossa, miten Sea~Horde ja Tybraal haluatte jakaa vuorot? Kirjoitatteko kahdestaan päätökseen vai tarvitseeko minua lisämiehitykseksi?
FaBa: VD, Grond, huuhkaja, Skarsnak, Tapsa, Rune
40k: JarLoz, Sea~Horde, Tybraal, tarvittaessa minä.
40k-puolella lopun järjestys on vielä säätämättä, JarLoz siis vuorossa, miten Sea~Horde ja Tybraal haluatte jakaa vuorot? Kirjoitatteko kahdestaan päätökseen vai tarvitseeko minua lisämiehitykseksi?
Juu eiköhän me se hoideta.
Aloitammeko me siis kokonaan uuden jatkotarinan vai jatkammeko edellistä? No okei tyhmä kysymys
Jatkamme edellistä . Pitääkin sitten aloittaa luku-urakka ,kun en ole tuota vielä lukaissut...
En minäkään :/ Koulussa koeviikko ja pitäisi ehtiä maalatakkinTybraal kirjoitti:mutta jos valita saa niin en ottaisi lopetusta.
Aloitammeko me siis kokonaan uuden jatkotarinan vai jatkammeko edellistä? No okei tyhmä kysymys
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
No niin, tuosta voisi kai antaa kommentiakin.
Starbreaker hoiti hommansa, ja suoriutui mielestäni ihan OK... Tarina ei ollut paras eikä huonoin jakso tähän mennessä. Vähän kliseisiin se tahtoi sortua, ja selvensi itse asiassa vähän liikaakin juonta. Salaisuuksia ei juuri jäänyt... Eli tästä lähtien tämä on pelkkää kisaa siitä, kuka sormukset saa haltuunsa. *huokaus* Mutta mikäpä siinä. Kyllä tähän vielä eloa piisaa, jos sen eteen jaksetaan nähdä vähän vaivaa. Tuo tolkienmainen tyyli jossa sanotaan "sanoi hän" eikä "hän sanoi" oli IMHO virhe, koska sitä ei aikaisemmissa jaksoissa esiintynyt.
Starbreaker hoiti hommansa, ja suoriutui mielestäni ihan OK... Tarina ei ollut paras eikä huonoin jakso tähän mennessä. Vähän kliseisiin se tahtoi sortua, ja selvensi itse asiassa vähän liikaakin juonta. Salaisuuksia ei juuri jäänyt... Eli tästä lähtien tämä on pelkkää kisaa siitä, kuka sormukset saa haltuunsa. *huokaus* Mutta mikäpä siinä. Kyllä tähän vielä eloa piisaa, jos sen eteen jaksetaan nähdä vähän vaivaa. Tuo tolkienmainen tyyli jossa sanotaan "sanoi hän" eikä "hän sanoi" oli IMHO virhe, koska sitä ei aikaisemmissa jaksoissa esiintynyt.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
No sori nyt vaan... On tullut luettua seitsemään kertaan tuo LOTR, luen tälläkin hetkellä Silmarillionia, että on teksti jäänyt hieman soimaan päähän... Ja suunnilleen kaikissa novelleissa, joita kirjoitan esiintyy toi tyyli, että...
Kliseinen? Ainakin se oli poikkeava... Eikä se mitenkään mielestäni kulunutta tekstiä ollut...
Ja mikset Tapsa pistä vaikka vaihteeksi porukkaa jonnekki hevonv- paikkaan..?
Sopisi ainakin tyyliisi.
Kliseinen? Ainakin se oli poikkeava... Eikä se mitenkään mielestäni kulunutta tekstiä ollut...
Ja mikset Tapsa pistä vaikka vaihteeksi porukkaa jonnekki hevonv- paikkaan..?
Sopisi ainakin tyyliisi.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Hyvä on, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi lopettamaan usean sotulaisen työn julmasti ja armoa antamatta, kirjoittaen lopun 40K:hon, ettei Grondikan tarvitse vaivata itseään sillä.Sea~Horde kirjoitti:En minäkään :/ Koulussa koeviikko ja pitäisi ehtiä maalatakkinTybraal kirjoitti:mutta jos valita saa niin en ottaisi lopetusta.![]()
Aloitammeko me siis kokonaan uuden jatkotarinan vai jatkammeko edellistä? No okei tyhmä kysymysJatkamme edellistä . Pitääkin sitten aloittaa luku-urakka ,kun en ole tuota vielä lukaissut...
Yritä, JarLoz, saada tekstiä kehiin, jookos?
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Tybraal kirjoitti:Yritä, JarLoz, saada tekstiä kehiin, jookos?
Jeps. En haluaisi nimittäin kirjoitusvuoroani ensi viikolle (koeviikko nääs).
Kyllä se onnistuu silloinkin ,mutta erittäin kiitollinen olisin jos viikonloppuna saisit tekstin kehiin niin ehtisin tehdä oman osuuteni ennen ke-to-pe koesumaa.
How ironic that the greatest forge of civilization is battle