HE magi ratsailla
-
high kvaak
HE magi ratsailla
Elikkä tekeekö tolla mitään? siis voihan sillä nyt mennä ja pakenea nopeasti tai sitten käyttää hevenssiä ja kun jokin vihollisen hero tulee paikalle niin pääsee helposti pakoon, mutta sitten ei näe 360 tietty hevennsissä se ei ole niin pakollista. mutta kertokaa nyt tekin oma mielipiteenne asiasta
On toiminut. Hyvä varsinkin nopeutensa vuoksi. Kannattaa varustaa
ring of furyllä, tai ring of corinilla (itse suosin furyä). ja channeller
päälle ja matkaan! Itsemurhamaagihan tuosta tulisi, mutta taas
kuitenkaan ei. 9" movementilla lähtee nopsasti karkuun vihollisen
ratsuväkeä jalkaväestä puhumattakaan. Flyerit vaan tuottaa
ongelmia. Ammutaan myös helposti alas. 5+ armor save ja T3, W2.
Ei pitkälle pötkitä, mutta toimii.
ring of furyllä, tai ring of corinilla (itse suosin furyä). ja channeller
päälle ja matkaan! Itsemurhamaagihan tuosta tulisi, mutta taas
kuitenkaan ei. 9" movementilla lähtee nopsasti karkuun vihollisen
ratsuväkeä jalkaväestä puhumattakaan. Flyerit vaan tuottaa
ongelmia. Ammutaan myös helposti alas. 5+ armor save ja T3, W2.
Ei pitkälle pötkitä, mutta toimii.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
Sword of teclis
Ratsumaagin voi laittaa kivasti ellyrian reavareiden mukaan. Se saa niistä mukavasti suojaa, eikä liikkuminenkaan pahasti häiriinny. Pimeitä tonttuja pelaava ystäväiseni käyttää usein ratsumaagia dark ridereissa, ja minä inhoan sitä yhdistelmää! Ne ovat yhdessä niin inhottavan vikkelä kiusanhenkiporukka. 
Harvoin minulla tulee kuitenkaan laitettua sitä ratsaille, koska yleensä armeijoistani ei montaa ratsua löydy muutenkaan, enkä yleensä pelaa kovinkaan hyökkäävillä listoilla... Mutta jos listastani löytyy paljon hevosia (todella harvoin ja silloinkin vahingossa), niin täytyyhän sitä ainutta ratsumaagifiguani silloin käyttää.
Harvoin minulla tulee kuitenkaan laitettua sitä ratsaille, koska yleensä armeijoistani ei montaa ratsua löydy muutenkaan, enkä yleensä pelaa kovinkaan hyökkäävillä listoilla... Mutta jos listastani löytyy paljon hevosia (todella harvoin ja silloinkin vahingossa), niin täytyyhän sitä ainutta ratsumaagifiguani silloin käyttää.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Onhan tämä Delffivastineensa kanssa paljon parempi yhdistelmä kuin sorsa Cold onella tai liche priest luuhepalla. Liikkuu nopeasti, ei sorru tyhmyyteen ja elffeiltä löytyy yleensä se fast cavalry porukka jonne tämän voi tunkea.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
- HighPriest-
Sikäli minua ei haittaa tämä ratsu ja se että se näkee vain 90 astetta?
Magella on ihan hyvä olla hevonen kun eihän se maksa ithimal bardingin kanssa kuin 17 pistettä
itse suosin kanssa tuota ring of corinia tai furya. Voi myös laittaa magen seeriksi , channelleriksi ja siten ostaa silverwandin ja istua omassa päässä, latoa lore of heavensin taikoja (jotka seerillä saa valita ja wandi antaa 1 lisätaian) vihollisen niskaan. Esim comet of cassandra ja lightning boltko se oli jotka meni viimepelissä hyvin kaupaksi.
Magella on ihan hyvä olla hevonen kun eihän se maksa ithimal bardingin kanssa kuin 17 pistettä
itse suosin kanssa tuota ring of corinia tai furya. Voi myös laittaa magen seeriksi , channelleriksi ja siten ostaa silverwandin ja istua omassa päässä, latoa lore of heavensin taikoja (jotka seerillä saa valita ja wandi antaa 1 lisätaian) vihollisen niskaan. Esim comet of cassandra ja lightning boltko se oli jotka meni viimepelissä hyvin kaupaksi.
Miksi tyytyä kahteen?
-
Viljanderi
Cython kirjoitti:Onhan tämä Delffivastineensa kanssa paljon parempi yhdistelmä kuin sorsa Cold onella tai liche priest luuhepalla. Liikkuu nopeasti, ei sorru tyhmyyteen ja elffeiltä löytyy yleensä se fast cavalry porukka jonne tämän voi tunkea.
Kyllähän sille Delf sorsalle saa alle myös dark steedin, ei ole pakko ottaa (huonompaa) cold onea.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Tietenkin se riippuu armeijastasi, kannataako ottaa. Kannataa myös miettiä miten maagia aiot käyttää. Tilanteissa, joissa täytyy saada nopeasti taiottua esim. vastustajan ratkaisevaan rykmenttiin, ratsain oleva maagi on omiaan. Toisaalta puolustavassa armeijassa se ei enää olekaan niin kovin hyvä...
Puolustavassa armeijassa on yleensä hieman enemmän jalkaväkeä (aah!
), jolloin ratsun piilottaminen on hieman vaikeampaa. Toisaalta, kuka estää tekemästä ritari/ellyrionyksikköä, jonka kanssa maagi henkensä uhalla kulkee loitsimassa kirousta ja kuolemaa linjojen ulkopuolella? Silloin ei kyllä tarvitse kysyä, mitä vastustaja tekee ampumisellaan...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...