"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: MaalauskilpailuMariini

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Turretti

40k: MaalauskilpailuMariini

Viesti Kirjoittaja Turretti »

No nythän on sattunut niin, että Raahen askartelukauppa oli järjestänyt ensimmäisen maalauskilpailun ikinä raahessa. Siitä johtuu sääntöjen outous (annettiin yksi alotuspaketti mariini käteen paljoa selittämättä, osa toi isoja basejakin).
Itse sain tavoittelemani kolmannen sijan. Joten nyt haluaisin jakaa ilon muillekkin sotavasaran käyttäjille. Ja kuvat ovat todella huonosti valaistuja, mutta en vain osaa kuvata. Ja modeemimiehille, kuvat taitavat olla aika isoja!

Täältä löytyy: http://photobucket.com/albums/v335/Crac ... skilpailu/
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

Kuvat huonoja mutta figu ihan kelpo.
Turretti

otan ehkä joskus uudet kuvat, jos vaikka saisin useamman lampun viereen.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Kuvat olivat tosiaan huonoja, ja ukko oli ehkä hieman suttuinen.
Maalit aivan liian paksuja, ukossa joka paikassa tietynlaista kokkareisuutta.
Maalit liian räikeitä, ja eivät sopineet keskenään yhteen mielestäni ollenkaan.
Metallit eivät onnistuneita, osasyy maalien paksuus.
Joistain kohdista puuttui maali, ja se on ruman näköistä IMO.
EN pitänyt figusta ollenkaan, olen pahoillani. :(
Arvosana 6
Turretti

kiitokset, nyt tuli asiallinen kommentti! aletaampas vastailla:
-Ekaksikin, olen mailman huonoin/laiskin laimentamaan maaleja, ja sen näkee
-Miten niin maalit olivat räikeitä? tarkoitatko punainen ja vihreä samassa figussa? itse pidin siitä, mutta tiedä sitten.
-Jep, oma boltgunmetallini oli jäänyt köntäksi, joten sitä oli hankala käyttää. Onneksi ostin uuden putelin.
-mistä kohtaa puuttui maali? itse en huomannu sitä! heti korjaamaan kun vain kerrot mistä uupui?

Ens kerralla pitää maalata sitten vielä paremmin :)
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Maalin laimennus parantaa figua TODELLA paljon! Olen huomannut sen oman käden kautta. ;)
Punainen ja vihreä samassa figussa voisi lla toimiva, mutta niitä pitäisi hieman sekoitella ja katsoa, mitkä sävyt sopivat parhaiten. Punainenhan antaa hyvää kontrastia vihreälle ja toisinpäin, jos oikein käytät.
Tee metallit esim. niin, että maalaa ensin kauttaaltaan esim. boltgun metallilla, sitten mustan ja ruskean inkin sekoituksella washaten (suhde vaikka 3:1 tai 4:1, mustaa enemmän). Sitten hailaittaat sitä vaikka chainmaililla. Tämä kannattaa toistaa monesti, jos on tervetta. :)
Maaleja saattoi puuttua joistakin väleistä, näyttää vain siltä... saattaa kyllä hyvinkin johtua myös kuvien laadusta.
Toivottavasti oli jotain apua. :D
Turretti

kiitokset, tälläinen kommentti on aina tervetullutta, kun tämä on juuri sitä rakentavaa kritiikkiä. Ja ei siellä ollut kohtia joissa maalia ei ollut, kuvat taitavat todellakin olla huonoja :)
Imperial

Viesti Kirjoittaja Imperial »

Olen huomannut ettei vihreä sovi ainakaan omasta mielestäni figuihin, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Ja itse figuun: maalit olivat paksuja eikä se vihree sopinu mutta muuten oli hieno.
PS. Osta uus kamera noi kuvat oli paskoja.
No kato perkele, nehän käy päälle!
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

vihreä sopii figuihin jos sitä osaa käyttää. ja vaikka ei osaisikaan (DA pelaaja). Ja punaista olen käyttänyt kaverina tosin vain pyssyihin. DA green ja red gore. Uusi kamera ei ehkä ole oikea rattkaisu. kannattaa enemminkin opetella käyttämään vanhaa sillä samat ongelmat kohtaat uuden kanssa. Kokeile marko-kuvausta. (paina siitä kukan kuvasta) Jos kamera ei ole digi tai jos siinä ei ole edellistä toimintoa, hanki uusi.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”