Kaipaatko jo uusia figuja?
Minä en ainakaan toivo uusia figuja, sillä statsien tulostelu netistä, tai jostain kirjasta ei ole mieleen ,mutta uudistettuja ukkoja aina kaivataan vai?
Jotkut Figut kaipaavat minusta vähän parantelua ,kuten Night gobliinien (+norm gobbot of course!) jousi kädet, ovat hiukan tyhmän näköisiä, kun on 20 (vähintään) gobboa lähes samassa asennossa (ja asento ei ole hyvä, niinkuin monilla muilla archereilla on).
Minä en ainakaan toivo uusia figuja, sillä statsien tulostelu netistä, tai jostain kirjasta ei ole mieleen ,mutta uudistettuja ukkoja aina kaivataan vai?
Jotkut Figut kaipaavat minusta vähän parantelua ,kuten Night gobliinien (+norm gobbot of course!) jousi kädet, ovat hiukan tyhmän näköisiä, kun on 20 (vähintään) gobboa lähes samassa asennossa (ja asento ei ole hyvä, niinkuin monilla muilla archereilla on).
"Glory, Honor & Victory over Death"
Toivoisin High Elfeille uusia White Lioneita ja Swordmastereita. Olivathan ne lähes parhaita figuja viime laitoksessa, mutta tuo nimenomainen laitos paistaa liian selvästi läpi.
Saa nähdä, uudistuvatko seuraavassa laitoksessa nuo...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Hyvällä mäihällä kyllä ja huonolla ei...anemi kirjoitti:Toivoisin High Elfeille uusia White Lioneita ja Swordmastereita. Olivathan ne lähes parhaita figuja viime laitoksessa, mutta tuo nimenomainen laitos paistaa liian selvästi läpi.
Toivoisin Helffien Phoenix Guardien uudistuva, sillä ne ovat aivan törkeen hienoja! Niissä on asennetta mun mielestä...
Ja tosiaan ne Swordmasterit.. niitäki kaivattais uusina
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Niin, ja vaikka en itse pelaakaan VC:llä, toivoisin niin kovasti että niiden Nightmaret uusittaisiin. Aivan kammottavia figuja.
Sitten ehkä orc boar boyzeja voisi myös uusia cold onien kanssa. Yleensä ottaen, kun rupeaa miettimään, GW:n lähes kaikki ratsut ovat todella rumia. Ei hyviä ainakaan.
Ei ngobbojen jousikäsissä minun mielestä mitään vikaa ole, vaan se heittävä keihäskäsi... Argh, kuinka luonnoton, minun käsi ei ainakaan taivu sillain.
Sitten ehkä orc boar boyzeja voisi myös uusia cold onien kanssa. Yleensä ottaen, kun rupeaa miettimään, GW:n lähes kaikki ratsut ovat todella rumia. Ei hyviä ainakaan.
Ei ngobbojen jousikäsissä minun mielestä mitään vikaa ole, vaan se heittävä keihäskäsi... Argh, kuinka luonnoton, minun käsi ei ainakaan taivu sillain.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
-
dark-killer
Ne todelakin näyttävät stupidity-säännön veroisilta: tyhmiltä!
Onneksi chaos warrut uusittiin vanhat olivat niin rumia että hyi! Lisäksi saisivat nuo lord of change ja keeper of seacrets uusiutua, ovat kamalia figuja.
Kääpiöiden mittasuhteita voisi vähän korjailla, mutta itse tykkään niistä ja niiden tunnelmasta, nehän ovat 'oikeastikin' lyhyitä punkeroita.
Onneksi chaos warrut uusittiin vanhat olivat niin rumia että hyi! Lisäksi saisivat nuo lord of change ja keeper of seacrets uusiutua, ovat kamalia figuja.
Kääpiöiden mittasuhteita voisi vähän korjailla, mutta itse tykkään niistä ja niiden tunnelmasta, nehän ovat 'oikeastikin' lyhyitä punkeroita.
Uudet DElf warrut, sillä haluaisin niihin enemmän liikettä, ja mieluummin kypärättömiä päitä.
Nykyiset Cold Onet näyttävät suunnilleen yhtä liikkuvaiselta kuin lehmä.
Nykyiset Cold Onet näyttävät suunnilleen yhtä liikkuvaiselta kuin lehmä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Entiset chaos warriorit olivat parempia. Ne näyttivät CHAOS warrioireilta. Nykyiset.. Noh, ovathan ne siis ihan sinällään paljon hienompia kuin vanhat kaaoswarrut, mutta eivät ne oikein kaaosmaisilta näytä, lähinnä joltain tasapaksuilta "marssimme tässä kaikki samassa asennossa" pahiksilta.
Keepers of the Secrets ja Lord of change ovat myöskin vähän hassuja.
Keepers of the Secrets ja Lord of change ovat myöskin vähän hassuja.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Se on totta että GW:n pitäisi jo pikkuhiljaa tehdä muillekin roduille uusia ratsuja. Noi örmyjen possut ja sudet sekä empiren hepat on ainakinjostain 90-luvun alusta. Bretonnian hepat on varmaan hienoimpia ratsuja tällä hetkellä.
Muuta uudistettavaa:
- BSB kaikille
- Juoppokääpiöt takaisin
- Uudet muovikäävät + uudet Long Beardid (nykyiset tylsimpiä kääpiöfiguja)
- Hienommat Dark elffit
- Barbaareja, siis muitakin kun Marauder Gay-bodaajat.
Muuta uudistettavaa:
- BSB kaikille
- Juoppokääpiöt takaisin
- Uudet muovikäävät + uudet Long Beardid (nykyiset tylsimpiä kääpiöfiguja)
- Hienommat Dark elffit
- Barbaareja, siis muitakin kun Marauder Gay-bodaajat.
Modern cars - they all look like electric shavers.
-
hyytelöperuna
- Lord_Fudginton
-
Spongebob-Väyrynen
Mitä hourit? silloinhan gopolla olisi kaksi oikeaa kättä!Lord_Fudginton kirjoitti:
se johtuu varmaan siitä että ei se heitä sitä jousta, se on vasen käsi, et ei oo ihme että näyttää ihmeeliseltä.
Niin ja uusittavia:
-Enemmän asentoja Black örteille.
-Boarit uusittava.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
-
Ar-Senator
-
shadowdancer