Battle of Pelennor Fields / Mumak hommattu... Kysyttävää?
-
Kellokoneisto
Tuskin sitä kielletään, mutta olisi se tosi tyhmää... Örkit varmaan pekäisivät moista otusta enemmän kuin itse Sauronia... Ja, se on haradien kouluttama elukka, se on niiden heimolle henki ja elämä, minkä ihmeen takia ne antaisi sen örkeille?
Ja, miksi sinne niitä örkkejä pitäisi saada? Kun, ostat mumakin niin saat tarpeeksi haradeja, että saat koko roskan täyteen...
Maedhros; Voi olla ihan totta, muttei liikuta minua pätkääkään, kuinka fanaattisesti britit seuraa White Dwarfiin tekaistuja raporteja... Sehän on ihan tyhmää tehdä oma settinsä jonkun lehden mukaan...
Ja, miksi sinne niitä örkkejä pitäisi saada? Kun, ostat mumakin niin saat tarpeeksi haradeja, että saat koko roskan täyteen...
Maedhros; Voi olla ihan totta, muttei liikuta minua pätkääkään, kuinka fanaattisesti britit seuraa White Dwarfiin tekaistuja raporteja... Sehän on ihan tyhmää tehdä oma settinsä jonkun lehden mukaan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Oberon
Niin, kyllä mumakin mukana tarpeeksi figuja tulee, juuri se 13 mitä kyytiin mahtuu. Mutta kun nämä 13 ovat Commander, 6 bowta ja 6 spearia, niin sinne jää se 6 tilaa, kun niillä speareilla ei voi tehdä mitään siellä norsun kyydissä.Kellokoneisto kirjoitti: Ja, miksi sinne niitä örkkejä pitäisi saada? Kun, ostat mumakin niin saat tarpeeksi haradeja, että saat koko roskan täyteen...
Phil Kelly says "No!"
Ellei ole Siege peli...Garoth kirjoitti:Niin, kyllä mumakin mukana tarpeeksi figuja tulee, juuri se 13 mitä kyytiin mahtuu. Mutta kun nämä 13 ovat Commander, 6 bowta ja 6 spearia, niin sinne jää se 6 tilaa, kun niillä speareilla ei voi tehdä mitään siellä norsun kyydissä.Kellokoneisto kirjoitti: Ja, miksi sinne niitä örkkejä pitäisi saada? Kun, ostat mumakin niin saat tarpeeksi haradeja, että saat koko roskan täyteen...
-
Oberon
Kyllähän se ainakin vinkuu hiukan, mutta jos tietää mitä tekee, ei mumasta ole vastusta. Toisaalta, jo muman kentällä olo vaikeuttaa vastustajan peliä paljon. Yksi norsu keskellä pöytää ja jopas pysyy vastustajat kaukana. En sanoisi kuitenkaan hintansa arvoiseksi. Paitsi minulle se oli ehdottomasti hintansa arvoinen(5e)! 
Tavallaan kyllä, koska siitä tulee kuitenkin kyytiläisten kanssa jo hieman yli 300pts, joten se voi tavallaan toimia itsenäisenä haradilaisosana muuta armeijaa. Itse esimerkiksi käyttäisin norsuani mordor-örkkien kanssa kuvaten Pelennor-kenttien taistelua, ja olen nähnyt muidenkin tekevän tämän tyylisiä listoja.
Phil Kelly says "No!"