Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
No on täs niitä uusia CD ooteltu jo tovi ... tullaan varmaan vieläki odottamaan ... tovi ..
(Tässä suhteessa tovi ~4v. ) Noh .. hyvää saa odottaa.
Hmmm ... nykyiseltään en paljon kyl keksi. Ehkä ne vois vähä joitain hevosia uusia ja ehkä haltioita .
PS. Mielestäni Cold Onet on komeita :/
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
anemi kirjoitti:Toivoisin High Elfeille uusia White Lioneita ja Swordmastereita. Olivathan ne lähes parhaita figuja viime laitoksessa, mutta tuo nimenomainen laitos paistaa liian selvästi läpi.
Saa nähdä, uudistuvatko seuraavassa laitoksessa nuo...
Olin juuri sanomassa samaa olisi myös kivaa jos handmaidenit tulisivat takaisin
ja tietty niitä Wood Elffejä odottelen myös minäkin, ihan vain uteliaisuudesta nähdä millaisia ne ovat
on se käppänöiden katapultti kyllä todella naurettavan kokoinen... se ei vaan oikein ole kovin uskottava.
Charruja tosiaan saisi tulla lisää, esim. örkeillä ei ole tällä hetkellä muita non-special charruja kuin orc warboss wyvernillä, eikä vaikuttaisi olevan suur-/pimentotontuillakaan...
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
ankk3 kirjoitti:on se käppänöiden katapultti kyllä todella naurettavan kokoinen... se ei vaan oikein ole kovin uskottava.
Charruja tosiaan saisi tulla lisää, esim. örkeillä ei ole tällä hetkellä muita non-special charruja kuin orc warboss wyvernillä, eikä vaikuttaisi olevan suur-/pimentotontuillakaan...
Kyllä suurtontuilla on elf commander/prince on steed figukin
ooh... no sitten on kaikki onnellisia. Eihän ne tarvitse sitten uusia figuja pariin vuosikymmeneen kerran niillä on joku pomokin.
Njoo... En oo kauheesti perehtyny noitten tonttujen valikoimaan.
-Guderian, 1937.
ankk3 kirjoitti:ooh... no sitten on kaikki onnellisia. Eihän ne tarvitse sitten uusia figuja pariin vuosikymmeneen kerran niillä on joku pomokin.
Njoo... En oo kauheesti perehtyny noitten tonttujen valikoimaan.
Dark elffeillä ei kylläkään ole mattö sankari figua sekin kyllä saisi tulla, vaikka en itse kerääkkään niin onhan se vähän tyhmää kun kaikille ei anneta mahdollisuuttaa ostaa minkäänlaista mättöheroa/lordia
Pieni Pimeä Mies kirjoitti:kuinka monelle rodulle on olemassa virallinen BsB?
Jos virallisella tarkoitat ei-army-deal-bösbiä, niin taitaa löytyä vain VC:lle, Khemrille ja Bretonnialle. Näistä kaksi ensimmäistä eivät juuri koskaan bsb:tä käytä ja viimeiselle se on pakollinen..
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Minä odottelen, niin kuin monet muutkin, hartaasti niitä uusia woodyjä.
Mutta GW sais kyllä tehä parisen kymmentä uuden näkösta snotaria, niin meikäläinen olikin tyytyväinen ainakin seuraavan vuoden.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Oikeastaan kaikki Skavenit joutaisivat uudistukseen paitsi tietyt characterit (Warlord & Warlock) ja sotakoneet (Warplightning Cannon & Ratling Gun). On ikävää kerätä niin rumaa armeijaa kuin Skavenit, mutta asenne voittaa kaiken
Yleismaailmallisesti lähitaisteluaseiden massasta saisi lähteä ainakin se 30% litomaan. Kaikilla näyttää olevan Great Weaponit.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Great Weapon -syndrooma ei ole ainoastaan Skavenien ongelma, vaan se vaivaa lähes kaikkia.
Minä en pidä skaveneita kovinkaan rumina, moni päihittää ne tuossa lajissa, mutta jos rupean nimeämään armeijoita, niin kaikki haluavat hirttää minut entistäkin kiihkeämmin.
Wood Elfit ovat yllättäen rumia ja kaipaisivat uudistuksia. Josko ne joskus ilmestyisivät, niin saattaisi uusia figujakin putkahdella...
[OT]Kiva nähdä Pseudokkiakin täällä [/OT]
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
HElffit kaipaisivat hevosia pitkällä bardingilla. Nykyiset kun näyttävät onnettoman tyhmiltä. Itse olen konffailemassa KotRien hevosista nykyisiä ratsujani. Keihäsmiehille voisi myös tehdä jotain - ne kun ovat aivan järkyttävän rumia. Olen ajatellut noiden vanhojen Sea Guard figujen hankkimista Spearmenien tilalle. Ovat helvetin paljon nätimpiä kuin nykyiset.
Ja kaamokselle saisi ilmestyä jostain niitä GW-warruja. Myös ratsastavaa GW-heroa kaipaisin. Näiden konffaaminen tosin ei niin älyttömän vaikeaa ole - mutta silti, kyllä se helpottaisi.
Tuossa noiden omien armeijoideni tiimoilta. Vain nopeasti mieleen tulleita valittamisen aiheita.
Lorindel kirjoitti:HElffit kaipaisivat hevosia pitkällä bardingilla. Nykyiset kun näyttävät onnettoman tyhmiltä. Itse olen konffailemassa KotRien hevosista nykyisiä ratsujani. Keihäsmiehille voisi myös tehdä jotain - ne kun ovat aivan järkyttävän rumia. Olen ajatellut noiden vanhojen Sea Guard figujen hankkimista Spearmenien tilalle. Ovat helvetin paljon nätimpiä kuin nykyiset.
Spearmanit rumia? ei ainakaan minusta, mutta sehän on täysin mielipide kysymys
Ja noista bardingeista minäkään en erityisesti tykkää, ei näytä kovin suojaavilta
Lateksimajava kirjoitti:Ne todelakin näyttävät stupidity-säännön veroisilta: tyhmiltä!
Onneksi chaos warrut uusittiin vanhat olivat niin rumia että hyi! Lisäksi saisivat nuo lord of change ja keeper of seacrets uusiutua.
Makuns kullakin, itse haluaisin uudet warriorit näiden uusien warriorien tilalle, sen verran staattista porukkaa. Minusta Lord of Change on todella hieno figu, kasaaminen on vain vähän hankalaa. Keepperistä olemme sentään samaa mieltä.
Mitä uutta kaipaisi? Ehkä jonkinlainen halpa bitzpussi voisi tulla GW:ltä myyntiin, jossa olisi sekalainen kokoelma ylijäämätavaraa.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Vaikka en olekaan lurkkikerääjä niin toivosin etten enää ikinä näkisi näitä hybermega rumia hevosia. Ne minä uudistaisin yhdessä keeperin ja wood elfien kanssa. Myös örkki boyzit ovat perkileen rumia.
Lorindel kirjoitti:Keihäsmiehille voisi myös tehdä jotain - ne kun ovat aivan järkyttävän rumia. Olen ajatellut noiden vanhojen Sea Guard figujen hankkimista Spearmenien tilalle. Ovat helvetin paljon nätimpiä kuin nykyiset.
Tuo tuntuu olevan täysin makuasia... Itse pidän keihäsmiehistä. Onhan niillä isot tohvelit, isot kädet ja keihäät näyttävät tukeilta, mutta eikös kaikkia vaivaa tuo ongelma? Vanhat sea guardit ovat minusta hyvinkin rumia.
Ne hevoset todellakin kaipaisivat uudistuksia. Moni käyttää helfeillä Bretonnian hevosia, kun nuo elven steedit ovat niin rumia...
Tässä ihan loukkaantuu omien rakkaiden vihernahkojen puolesta kun lueskelee Anteliuksen tekstiä... Ei ne rumia minun mielestä oo, kaukana siitä, oikeastaan, nyt kun rupeaa tarkemmin ajattelemaan, minun mielestä hienoimpia perusjalkamiehiä delfien warriorien kanssa.
Mutta joo, mielipideasiahan se edelleen on. Tuo bitzpussukka olisi hyvä idea, mutta sehän ei gw:lle sovi, sillä jos haluaa vaikka siivet hive tyrantilleen tjms. niin pitää ostaa koko wyvern figu. Siis jossei halua käydä leikkimään mail orderin kanssa tai tehdä niitä siipiä jostain muusta. Tiedä häntä...
-Guderian, 1937.