Keitä gue'vesa'la human axiliat ovat
-
tässähän minä
Keitä gue'vesa'la human axiliat ovat
nii et otsikko varmaa kertoo kaike tiedän et ne kuuluu tauhin
Ihmisiä, jotka mm. Damoclees-ristiretken jälkeen jäivät Tau-vastahyökkäyksen alle. Imperiumi pakeni häntä koipien välissä, ja Taut ottivat takaisin alueensa. Näitä ihmisiä on sitten pakkovärvätty mukaan Tau-rodun sotilasriveihin. Jotkut sotivat vastahakoistesti vain selvitäkseen, toiset näkevät palveluksensa uutena tilaisuutena, ja alkavat oikeasti uskoa Greater Good-päämäärää... Imperiumi tietenkin vihaa näitä "luopioita ja pettureita".
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
tässähän minä
-
tässähän minä
- figunarkki
-
tässähän minä
Noiden Taun puolelle kääntyneiden ihmisten, pakosta tai omasta tahdosta, konfaaminen on suhteellisen helppoa. GW:n sivuilla annettu malliesimerkki on ihan kelpo ratkaisu. Tuohon aikaan muovisia cadianeita ei oltu kuitenkaan vielä julkaistu. Itse täydentäisin vain peruscadianeita Taun fire warriorien osilla. Ei halvinta, mutta ihan näyttävää.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
-
tässähän minä
-
hyytelöperuna
-
tässähän minä
Imperiumin joukot (IG, Space Marines, Witch Hunters, Daemonhunters) osuvat auxilian heppuja aina 3+:lla lähiksessä, syvällisten vihantunteiden takia (pettureita, kun ovattässähän minä kirjoitti:eikös auxiliat osu aina 3+ lähikses
Edit: Ah! Liian hidas!
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
-
tässähän minä
Jos odotat kohtaavasi paljon ajoneuvoja, voi 12 HA:ta EMP kranuilla olla kiva yllätys, tai ainakin areal denial ase.
Tuo trooppien minmaxaus on taulla mielestäni tyhmää. Perus palomies on kova tyyppi kentällä, varsinkin isoissa ryhmissä.
Tuo trooppien minmaxaus on taulla mielestäni tyhmää. Perus palomies on kova tyyppi kentällä, varsinkin isoissa ryhmissä.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta