Tuolla http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23712 on Grand Tournament DH-armeijani. Siinä on tosiaan kaikenlaisia figuja, tosin normi Grey Knightit toimivat. Ja kyllähän sillä saattaa joskus pärjätäkkin, eli siis on pure DH-listaksi ihan hyvä.
-A
Daemonhunters - mistä aloittaa?
Ehdotan että ostat Inquisitor(Lordin) ja Stormtrooppereita vähintään kymmenen. Ja mitä hencmeneihin tulee niin minä ainakin tekisin itse omat hencmenit koska niitä on melko helppo konversoida ja voit tietenkin ostaa valmiit jos haluat.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Itse aloitin tälläisellä setillä
4 x 5 boxi perus nihtejä
2 x 5 bxi termiksiä
1 x Coteaz boxi
EDIT: painoin liian aikaisin enteria, ups
Eli siis sen jälkeen olen lisännyt siihen 20 ISTiä jos haluat säästää rahaa niin osta ihan vaan perus cadian boxi, saat 20 IST:iä 25 eurolla, kannattavaa. Eli kannattaisi varmaan aloittaa ostamalla Boxi cadianeja (IST:it) Ehkä olisi myös kannattavaa ostaa Stern siitä kun saa mainion grand masterin joka erottuu muista terminaattoreista, suosittelisin myös ostamaan vähintään yhden boxin terminaattoreita, inkvisiittori on erittäin hyödyllinen oikealla retinuella, ja jos inkvisiittorin niin death cult assasiinit ovat todella kovia
Tälläistä siis puritaani armeijaan
Saisit 1-2 HQ:ta (miten inkviä käytätkään)
2-4 trooppia (cadianit/ISTIT)
ja 1-2 ELiittiä
4 x 5 boxi perus nihtejä
2 x 5 bxi termiksiä
1 x Coteaz boxi
EDIT: painoin liian aikaisin enteria, ups
Eli siis sen jälkeen olen lisännyt siihen 20 ISTiä jos haluat säästää rahaa niin osta ihan vaan perus cadian boxi, saat 20 IST:iä 25 eurolla, kannattavaa. Eli kannattaisi varmaan aloittaa ostamalla Boxi cadianeja (IST:it) Ehkä olisi myös kannattavaa ostaa Stern siitä kun saa mainion grand masterin joka erottuu muista terminaattoreista, suosittelisin myös ostamaan vähintään yhden boxin terminaattoreita, inkvisiittori on erittäin hyödyllinen oikealla retinuella, ja jos inkvisiittorin niin death cult assasiinit ovat todella kovia
Tälläistä siis puritaani armeijaan
Saisit 1-2 HQ:ta (miten inkviä käytätkään)
2-4 trooppia (cadianit/ISTIT)
ja 1-2 ELiittiä
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
Itse en viitsinyt uutta aihetta tehdä kun löytyi tämäkin, eli minulla on nyt tarkoituksena aloittaa DH armeijan kerääminen.
Entuudestaan löytyy jo 2 stormtrooper sergenttiä, 2 stormtroopperia plasma guneilla ja 3 stormtroopperia hellguneilla sekä joku vanha chaos rhino mistä pienellä vaivalla saisi ok näköisen DH rhinon. Tarkoitus olisi aluksi saada kasaan HQ sekä 2-3 Trooppia.
Olisiko hyvä idea ostaa paketti (3) stormtroopereita hellguneilla että saisi stormareista 2 ryhmää, paketti grey knighteja sekä grey knight terminator (konversoin GM:ksi)?
Lähinnä ajattelin ruveta keräilemään DH:ta figujen tyylin takia, metallisten figujen runsauden vuoksi sekä melee painotteisuuden takia. Entuudestaan löytyy Necroneita mitkä ovatkin kovia ampumaan.
Entuudestaan löytyy jo 2 stormtrooper sergenttiä, 2 stormtroopperia plasma guneilla ja 3 stormtroopperia hellguneilla sekä joku vanha chaos rhino mistä pienellä vaivalla saisi ok näköisen DH rhinon. Tarkoitus olisi aluksi saada kasaan HQ sekä 2-3 Trooppia.
Olisiko hyvä idea ostaa paketti (3) stormtroopereita hellguneilla että saisi stormareista 2 ryhmää, paketti grey knighteja sekä grey knight terminator (konversoin GM:ksi)?
Lähinnä ajattelin ruveta keräilemään DH:ta figujen tyylin takia, metallisten figujen runsauden vuoksi sekä melee painotteisuuden takia. Entuudestaan löytyy Necroneita mitkä ovatkin kovia ampumaan.
Hmm. Noista Storm Troopereista sen verran, että Rhino ei ole niille hirveän hyvä kuljetuslaite, koska sen tulivoima ja panssarit ovat surkeat. Lisäksi Sergeantin lisääminen ei ole hyvä idea, koska Storm Trooperit toimivat hyvin pienikokoisina, halpoina kamikaze- ryhminä. Kessut nostavat hintaa ikävästi.
Ihanneryhmä olisi siis suunnilleen seuraavanlainen:
5 - 7 Inquisitorial Storm Troopers
2 x Meltagun / 2 x Plasmagun (melta ehkä parempi, mutta plasmoillekin on ehdottomasti käyttöä)
Chimera
Multi-Laser, Heavy Bolter
Liikkuvat liukkaasti, chimera antaa suojaa ja tulivoimaa, lisäksi suhteellisen halpa ryhmä joten vastustaja ei hirveästi kostu vaikka nirhaisisi koko poppoon.
Ihanneryhmä olisi siis suunnilleen seuraavanlainen:
5 - 7 Inquisitorial Storm Troopers
2 x Meltagun / 2 x Plasmagun (melta ehkä parempi, mutta plasmoillekin on ehdottomasti käyttöä)
Chimera
Multi-Laser, Heavy Bolter
Liikkuvat liukkaasti, chimera antaa suojaa ja tulivoimaa, lisäksi suhteellisen halpa ryhmä joten vastustaja ei hirveästi kostu vaikka nirhaisisi koko poppoon.
Viimeksi muokannut Grim, Su 10.10.2004 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ongelma vain on noiden Chimeroiden hajoaminen. Varsin helposti räjähtävät, tai ainakin ottavat shaken-tuloksen, jolloin ampuminen jää vain haaveksi.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Liikkuvat liukkaasti, chimera antaa suojaa ja tulivoimaa, lisäksi suhteellisen halpa ryhmä joten vastustaja ei hirveästi kostu vaikka nirhaisisi koko poppoon.
Mutta kyllä tuommoisia ryhmiä kannattaa ainakin kokeilla, sillä parempaakaan DH:lle ei saa (paitsi tietysti SM/IG -liittolaisilla)
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."