"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

wolfen hunter

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
hurmelapsi
Valvoja

wolfen hunter

Viesti Kirjoittaja hurmelapsi »

Keu.

Pijokela otti eilen pelailun yhteydessä kuvia ja kuviin eksyi yksi niistä muutamista wuffeista mitkä olen nyt saanut aikaiseksi maalata. Juu, nmm on edelleen aika pahasti opetteluasteella. Mitään ei opi ennenkuin opettelee ja sitä rataa. Tuo nappi on muutenkin maalattu aika haipakkaa(tai ainakin yritetty), koska on tuommoinen peruskaveri. En saa noita piruja koskaan valmiiksi jos alan kaikkiin panostella. Mutta juu, enemmittä puheitta:
http://www.sardame.com/genesteeler/wolf ... CN1494.jpg
http://www.sardame.com/genesteeler/wolf ... CN1503.jpg
http://www.sardame.com/genesteeler/wolf ... CN1504.jpg
http://www.sardame.com/genesteeler/wolf ... CN1524.jpg
ja viimeiseen kuvaan on päässyt mukaan genesteelerin formor-riekku:
http://www.sardame.com/genesteeler/wolf ... CN1517.jpg

Eli semmoisia. Ihan ei kokonaan pääse värit oikeuksiinsa kuvissa, esim ihossa on kerrosta ja hailaittia vähän enemmän kuin saattaisi näkyä, mutta ihan hyviähän nuo. Keu.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Nuo metallithan on ihan hyvin onnistuneet, varsinkin kulta. Ja aseen terä on myös hyvä. Aika erilaista tuo nmm-metalli kun omissa rökellyksissäni. Se on jotenkin sopivan hillittyä tuossa ukossa, mut en uskalla antaa siitä mitään sen parempaa neuvoa, kun tyyli on itselläkin vielä kovan harjoittelun alla. Muutenkin tuo on varsin selkeästi maalattu.
Modern cars - they all look like electric shavers.
hurmelapsi
Valvoja

Juuno kullasta jäi ihan hyvä mieli. Sen kanssa ei ollut mitään isompia tappeluita. Nmm:män kanssa meni taas siihen että maalasin miljoona kertaa ja hion vanhoja pois ja ja ja ... päätin että se yksinkertainen toimii ihan hienosti. Sitten niitä vaikeampia kun niitä osaa kunnolla tehdä. Keihäksen toinen puoli onnistui paljon paremmin kuin tuo kuvioitu puoli, vaikkei sekään mikään mestariteos ole.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Hienohan tuo oli.
Änämmämmät olivat suht onnistuneita ainakin minun hiomattomaan silmääni. ;)
Ja iho oli myös hiano, vaikka hailaittien puutteesta sepititkin.
Itse en tykännyt noista nahkaosista, näyttivät liian latteilta... ehkäpä pari kerrosta lisää niin?
Mutta hieno figu, onnittelen. :)
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Aika jännä figu kun sen naamaa ei näy muualta kuin ylhäältä päin katsottaessa :D
Tekniikoilta maalaus oli siistin olosta, ei löytynyt paljon virheitä tai blendien raitoja. Värit voisivat olla enemmän korostettuja, mutta tollanenkin maalaustyyli on ihan hieno, etten osaa sano kumpi on parempi.
Väreistä sen verran että nyt nuo "hihnat" tjsp. sulautuvat liikaa ihoon, ja kaulassa olevat killuttimet hyppää silmille, näyttäen joltain Haivaijin tuliaiselta.
Beissikin on aika jännä?
hurmelapsi
Valvoja

Väreistä sen verran että nyt nuo "hihnat" tjsp. sulautuvat liikaa ihoon, ja kaulassa olevat killuttimet hyppää silmille, näyttäen joltain Haivaijin tuliaiselta.
Hihnojen osalta olet oikeassa, ne todellakin ovat aika samanoloista kuin tuo iho itse. Mutta kun ei jaksa niin ei jaksa. En jaksaisi noihin peruspaskiaisiin viikkoa enempää käyttää, ja se tarkoittaa sitä että huonoihin värivalintoihin virheen tajuamisen jälkeen jakseta puuttua. Toisaalta olen taas sitä mieltä että tuo maanläheinen tyyli ilman suuria eroja tai räikeyksiä toimii tuossa ihan hyvin. Lukuunottamatta killuttimia.

Sitten niistä killuttimista. Katselin jotain vastavärikuvaa ja valitsin sieltä ruskean vastavärin vihreän ja tein sillä nuo sulat. Sulkiin lisäsin vielä vihreän vastaväriä violettiä. Noin ajattelin saavani ukkoon edes jotain räikeytä ettei siitä tulisi ihan liikaa semmoinen kurassapyöriskelleen näköinen mitäänsanomaton kaveri. Itse olen noihin sulkiin ja kaulakoruun ihan tyytyväinen tuosta juurimainitsemastani syystä. Tosin tuon pienen räikeyden esiintuomisen olisi voinut tuoda varmaan fiksumminkin esille ... jos olisi jaksanut panostella. Se on niin helppo selitellä sillä ettei muka "jaXa panostaa". Mutta näin. Lisää wuffeja koitan saada netsguun kunhan saan niistä kunnon kuvatuksia otettua. Yksi haltZukin on maaleissa.

edit: Ai niin ja se beissi. No se on ruma. Sille saatan jopa jaksaakin tehdä vielä jotain. Se oli ensimmäinen kokeilu korkilla tehdä kivenlohkareita tai vastaavia. Juuei. Toinen onnistuikin jo vähän paremmin. Se tulee myöhemmin julki.,
Ankka

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Sehän on HIENO! Mä tykkään figusta itestään sekä maalauksesta! Maalaus on onnistunutta. Nmm on myös mielestäni onnistunut hyvin. Mitä figuja noi siis on? On nimittäin niin siistejä et vois itekki ostaa sellasii!
Etzka

Viesti Kirjoittaja Etzka »

toi oli iha sika makee. Iho oli onnistunu niinkuin myös koko toi ase erityisesti kulta osa...
hurmelapsi
Valvoja

Tuohan on siis rackhamin valmistama wolfen-figu. Wolfen hunter.
poika

Viesti Kirjoittaja poika »

Siis toi on todella hieno jos pitäis ataa numero 1-10 niin antasin 9
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

ihan hieno :)
Aka : mR-aWesOme / awe
WoWissa Agarwaen
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Tosi hieno, värit oli pirteät ja NMM oli hyvän näköistä...

Hommaatko muuten noita rackahamin figuja postitse, vai saako niitä haettua sieltä sotataidosta?
Itse tässä täytin vuosia ja ajattelin hemmotella itseäni tuolla avatarin figulla, Devourerin Master of Carnagella, enkä viitsis millään tilata postissa, kun hinta tuplaantuu samantien... Viitsitkö laittaa YV:tä asiasta, tai joku muu tampereen suunnalta, joka ostelee Rackhamia...

Edit: Eipäs mitään, otin itse selvää, ja nettisivuillahan luki, että sieltä voi hakea itse figut...
Edit2: Eikä ole edes kaukana tuosta Koivistonkylästä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”