"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Elrohir ja Arwen.. NMM kokeilut

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Chokka_ kirjoitti:Ihoa voisit parannella kummassakin figussa ja silmät olivat vähän vinksahtaneet myös, tiedän, ei se ole alkuun niin helppoa kun en itse osaa vieläkään. Ja NMM puolelta en myöskään osaa sanoa mitään.
Baset olivat kivat ja viitoissa seka nutuissa oli paikoittain aika hyviä blendauksia.
[OT]
Laskin muuten tuossa huvikseni. Olet laittanut viesteihisi jo yhteensä 37 hymiötä. Jokaisessa lauseessa vähintään yksi. Näyttää vaan hassulta, kun on viesti täynnä nota keltaisia palloja. ;)
[OT]
[OT]JES!!! Vihdoinkin joku huomaa mun hymiövillityksen :D
noi on niin kivoja :P[OT]

Jooh, olen itekkin melko tyytyväinen noihin viittojen / tunikoiden blendauksiin ;) Erityisesti tuohon elrohirin tunikkaan :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Nightwish kirjoitti:Toi mun tekniikka maalata ihoa alkaa mua itteänikin tympimään, kun oon noudattanu kohta vuoden samaa kaavaa :)
Olisko sulla jotain vinkkejä?
Hyviksi todettuja keinoja mielenkiintoisen ihon aikaansaamiseksi on monia, voit esimerkiksi sekoittaa ihonväriin jotain muuta väriä, kuultomaalata ihoa eri väreillä tai sitten voit kokeillla jotain aivaan odottamatonta ihonväriä.
Jos noita isoja beissejä teet, niin suosittelen pistämään niihin muutakin kuin tuota hiekkaa&grassia. Tylsää kattoa figua keskellä jotain isoa sorakasaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Hmm... Näyttää siltä että Arwenilla on mennyt liimaa sormiin. :) Eli miekan kahvasta on mennyt väriä hiukan sormille jos oikein näin.
Ja lisäksi tuo nauha näyttää hivenen paksuhkolta ja ne silmät kuten moni jo on maininnut.
On minullakin monta epäonnistunutta silmä paria, että mikä minä olen puhumaan...:)
Icar0s

peehoo kirjoitti:
Nightwish kirjoitti:Toi mun tekniikka maalata ihoa alkaa mua itteänikin tympimään, kun oon noudattanu kohta vuoden samaa kaavaa :)
Olisko sulla jotain vinkkejä?
Hyviksi todettuja keinoja mielenkiintoisen ihon aikaansaamiseksi on monia, voit esimerkiksi sekoittaa ihonväriin jotain muuta väriä, kuultomaalata ihoa eri väreillä tai sitten voit kokeillla jotain aivaan odottamatonta ihonväriä.
Jos noita isoja beissejä teet, niin suosittelen pistämään niihin muutakin kuin tuota hiekkaa&grassia. Tylsää kattoa figua keskellä jotain isoa sorakasaa.
Oho! Enpäs lukenut tuota Banskun viestiä kunnolla :?

Noh, mulla ei tällähetkellä satu olemaan mitään muuta, kuin tuota statickia ja sandia... toki on mulla sitten modelling gravelia, mut... se on vähän pepusta... ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Icar0s

Sauron The Great kirjoitti:Hmm... Näyttää siltä että Arwenilla on mennyt liimaa sormiin. :) Eli miekan kahvasta on mennyt väriä hiukan sormille jos oikein näin.
Ja lisäksi tuo nauha näyttää hivenen paksuhkolta ja ne silmät kuten moni jo on maininnut.
On minullakin monta epäonnistunutta silmä paria, että mikä minä olen puhumaan...:)
Öh, liimaa sormiin!? en oo liimanu tota mihinkään muuhun, kuin alustaan :? mun mielestä siinä ei ole liimaa sormissa...

Mulla ei silmät onnistu ikinä :( en vaan ole hyvä niissä...
kiitos kommentista :)

lisää kommenttia saa laittaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”