"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä sääntöjä muuttaisitte?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Nääh, mutta sittenhän Gimlinkin pitäisi olla parempi (eikö se tappanut yhden enemmän kuin Legolas helmin syvänteessä). Ja muuten luulen että tuo Gil-Galadin figusäännöt perustuvat TLA:n aikaiseen Giltsuun joka varmaan oli jo tuhlannut monta Fateaan.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Balrogofmoria kirjoitti:Nääh, mutta sittenhän Gimlinkin pitäisi olla parempi (eikö se tappanut yhden enemmän kuin Legolas helmin syvänteessä)
Tappoihan se, mutta Legolta loppui nuolet kesken, jota ei figupelissä tapahdu joten ne ovat hyvät näin... :roll:
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tai sitten eivät. Gimlillekkin tosin voisi jotain keksiä, hänhän on ainoa saattueesta kellä ei ole minkäänlaista Special Ruleja ollenkaan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Nubian

Viesti Kirjoittaja Nubian »

Gimlille vois toimia semmonen pyöräytys- isku niin kuin Sauronilla. Tosi kätevä jos on vaikka träpitetty.
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Balrogofmoria

Ai niin, ja kahdenkäden aseet paremmiksi kuin yhdenkäden aseet. Ja kaksi asetta samoin. Siis tyhmäkin tajuaa että kahdenkäden aseet ovat parempia kuin yhden (näin yleensä). Idioottimaisia sääntöjä noi GW:n sedät keksii...
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
Professor

Viesti Kirjoittaja Professor »

Aijaa... mitäköhän mahtavat miettiä siellä kun sääntöjä keksivät. Mutta minä pysyn kannassanbi sanoittepa sitten mitä. Legolas on saatava paremmaksi jos sitä halutaan kutsua Legolasiksi!
Bullet Tooth Tony and his friend Desert Eagle .50
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Balrogofmoria kirjoitti:Ai niin, ja kahdenkäden aseet paremmiksi kuin yhdenkäden aseet. Ja kaksi asetta samoin. Siis tyhmäkin tajuaa että kahdenkäden aseet ovat parempia kuin yhden (näin yleensä). Idioottimaisia sääntöjä noi GW:n sedät keksii...
Mutta kömpelömpiä käyttää kuin yhden käden aseet ;).
Shall I burn you?
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

kahdenkädenaseen säännöt on juuri nyt hyvät. eli se todellakin on raskaampi lyödä, mutta sitten se lyö lujempaa.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

niin tuo miinus yksi osumiseen todellakin merkkaa sitä että kahen käden aseella on todella raskasta lyödä ja hitaampaa kun sitten +1 haavoitukseen tarkoittaa että kun sillä osuu se sattuu enemmän ja tekee vahinkoa helpommin.....:D...... niin eli kyllä ne on juuri oikein näin..... tuota sääntöä en muuttaisi missään nimessä....
Balrogofmoria

Eihän kahdenkäden aseet ole yhtään kömpelömpiä. Itse olen harrastanut rottinki,kendo ja bofferi(hehee) miekkailua ja tiedän että kyllä ne yhdenkäden aseet yhdelläkädellä ovat ihan yhtä kömpelöjä kuin kahdenkädenaseet kahdellakädellä. Kaikkein kömpelöin ase on ehdottomasti keihäs. Ja uskokaa pois, minä olen harrastanut miekkailua ja aseellista lähitaistelua vuosia ja tiedän mitä kannattaa käyttää ja mitä ei. Ja olen käyttänyt aitoja aseita myös (tosin vain harjoituksissa).
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
Zarec

niin siis millaisia aseita....?.... näitä nykyaikana tehtäviä katanoita ja muita jotka ovat tosin paljon kevyempiä ja niin myös nykyän tehtävät kahdenkäden aseet..... mutta joskus keskiajalla kun ei osattu tehdä mitään kevyitä aseita vaan ne painaa ihan julmetusti tiedän sen koska kaverillani on yksi oikea miekka en tiedä kuinka vanha mutta ei se ole mikään nykyaikainen ainakaan niin se painaa jo niin paljon että meitiltä västyy käsi hyvin nopeaan.... ja kun päälle isketään vielä aimo kasa metallisia haarniskan paloja jotka vaikeuttavat liikkumista ja kesien käyttöä on huomattavasti helpompaa huitoa yhdelläkädellä koska yhtäkättä pystyy liikuttamaan sutjakasti mutta kahta ei koska ne kädet ei vaan taivu niin hyvin...... (näin itse kuvittelisin homman menevän, en tosin ole koskaan pitänyt haarniskaa päälläni...:D)
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

bottiins kirjoitti:...se painaa jo niin paljon että meitiltä västyy käsi hyvin nopeaan....
No se ei ole ihme eikä mikään. :D. No ei sentään, olethan tuollainen hodari siis bodari.
Ja sitten asiaan. Eli minä olen samaa mieltä bottinsin kanssa enkä usko että joskus keskiajalla ritarit hyppivät toistensa ympärillä miekat kädessä ja haarniskat päällä... Eli nykyaikana tehdyt itämaiset miekat tuskin ovat kovinkaan lähellä sitä mitä käytettiin keskiajalla euroopassa.
Lalalaa
Balrogofmoria

Mutta sittenhän yhdenkäden aseetkin olisivat yhtä painavia suhteessa kahdenkäden aseihin, eikö?
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
Zarec

Mutta sittenhän yhdenkäden aseetkin olisivat yhtä painavia suhteessa kahdenkäden aseihin, eikö?
niin jos olisivat saman kokoisia.... yleensä kirveet ja muut ovat suurempia kuin miekat ja niissä on metallia ehkä enemmän ja painotus on siellä toisessa päässä jolloin se tuntuu painavan enemmän..... ja keihäissä liikettä ehkä vaikeuttaa toki se varsi siis kun se on niin pitkä.....mutta jooh..... eiköhän tämä off topic keskustelu olla käyty vai oliko tämä off topiccia.....:D
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Meni vähän ohi, mutta puidaan nyt tämä sitten läpi samalla kertaa. Koitappa heiluttaa jotain kahdenkäden isoa kirvestä ensin yhdellä ja sitten kahdella kädellä, niin huomaat eron. Ja kun esim. keskiajalla kahdenkäden miekat oli pitkälle toista metriä pitkiä ja painoa monta monituista kiloa, niin koetappa semmoista heiluttaa sitten yhdellä kädellä. Ensinnäkin tuommoista yli metrin mittaista ja monta kiloa painavaa miekkaa on aika hidas heiluttaa yhdellä kädellä ja kyllä siinä aika nopeasti käsi väsyy. Ja jos vastassa on kaveri jolla on yhdenkäden kevyt ja tietysti lyhyempi miekka, niin kyllä se sitä aika paljon ketterämmin heiluttaa.

Tosiaan sitä eroa ei pysty enää tämän päivän aseilla huomaamaan, kun aseet painaa nykyään yhtä paljon, kuin keskiajalla hopealusikka :).
Viimeksi muokannut Spinal, Ti 12.10.2004 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shall I burn you?
urukki-ukko

Viesti Kirjoittaja urukki-ukko »

laittaisin sillee et urukit vois tappaa automaattisesti elffei
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Ja mä muuttasin sääntöjä siten, että aina kun joku kapteenihahmo haluaa, se voisi räjäyttää itsensä ja tuhota kaikki viholliset 6' säteeltä. Eikö olisi hyvä? Omiin se ei tietty tehois, mutta kaikki omat jotka on 6' säteellä, saa terrorin ja +1A loppupelin ajaks. Olis aika kova sääntö.

[Lin-Mod]: Jäähytän itseni tunniksi yllä olevan epäasiallisuuden vuoksi
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
tomb king of khemri

Viesti Kirjoittaja tomb king of khemri »

KANNATAN Linendailin ideaa!!! :D aivan loistava ehdotus. kyl kyl, itsestään räjähtävät herot olisi todella loistavaa.
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

urukki-ukko kirjoitti:laittaisin sillee et urukit vois tappaa automaattisesti elffei
Noh... Eikös sellainen sääntö olisi hyvä että mietittäisiin mitä sanotaan? Äh en ole tottunut vieläkään siihen etten saa vastata tuollaisiin... I want to moderator :D.

[Lin-Mod]: Muistathan että käyttäjämoderointi on kiellettyä :)
Lalalaa
Professor

Viesti Kirjoittaja Professor »

Niin puhuitte kahen käden aseista... ehdottomasti haltioille ei pitäisi antaa yhtään miinuksia. Haltiat osasi tehä "hiukkasen" kevyempiä ja parempia aseita kuin kämäset ihmiset. NII!
Bullet Tooth Tony and his friend Desert Eagle .50
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”