500 pts. peli käpsiä vastaan
500 pts. peli käpsiä vastaan
Niin eli minkälainen armeija olisi tällaisessa pelissä hyvä?
Peli pelataan BP säännöillä, eli vähän vinkkejä.
Kaverin miehistä ei ole minkään laista käsitystä...
Peli pelataan BP säännöillä, eli vähän vinkkejä.
Kaverin miehistä ei ole minkään laista käsitystä...
-
Viljanderi
- Cannonball
Joku örkkipomo, ei shamaaneja, ja kaikki joukot sitten night gobboja, night gobboja, night gobboja... Eläkä unohda nataa ianaskin yhelle nightgobboregulle fanaatikkoja
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
Wizard Lord
Ite oon kerran pelannu kääppiä vastaan BP:ssa ja silloninkin voin niitä 20-0.
Mulla oli sillon black örkkeja n.gobboja ja susipoikia.
Fanatikit pehmittää ekaks kovia kääppiä, jonka jälkeen black örkit edestä päälle ja susipojat kylkeen niin eiköhän se siitä rupee kaatuun.
Fanatikit pehmittää ekaks kovia kääppiä, jonka jälkeen black örkit edestä päälle ja susipojat kylkeen niin eiköhän se siitä rupee kaatuun.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
-
Vieras
Täydellistä, en haluaisi pelata sellaista vastaan...ironhide kirjoitti:Ite oon kerran pelannu kääppiä vastaan BP:ssa ja silloninkin voin niitä 20-0.
Yhdyn aieminpiin mielipiteisiin. Yleisesti ottaen kannattaa ottaa smu-taktiikka käyttöön, kääpiöt ovat sen verran kalliita että vastassa ei varmasti ole kovin monta yksikköä. suurin uhka on mahdollinen ampujista taistelijoita-taktiikka, jossa crossbowit ja thunderit ampuvat , sitten menevät neljään riviin ja käyttävät kilpiä. Tällöin armeijassa siis olisi melko paljon ampujia.