"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldrad Ulthran?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Valtsu King

Eldrad Ulthran?

Viesti Kirjoittaja Valtsu King »

Kuka ihmeessä on Eldrad Ulthran?Tiään ett se on joku eldar, mutta
tarttisin tietää lisätietoja!Apua!
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

Jollen vallan erehdy hän oli eldareiden "hengellinen" johtaja ja kaikkein mahtavin psyykkeri eldareista :D
Valtsu King

Jaa, sen kuollu!nyt mä ymmärrän....
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Ultwen johtaja, universumin vahvimpia psyykkereitä. Hän johti Ulthwea yli 10000 vuotta ja manipuloi tulevaisuutta kansansa kannalta parempaan suuntaan. Mm Armageddonin sota on osittain hänen syytään, sillä hän määräsi Ghatzkull Thrakan pahimman kilpailijan murhan jotta Ghatzkull pääsisi valtaan eivätkä orkit hyökkäisi Eldareiden kimppuun. ULthwen johtajana hänellä oli päävastuu Eye of Terrorin valvonnassa ja Abaddonin suunnitelmien haittaamisessa jotta Kaaoksen jumalat eivät saisi laajennettua valtaansa.
Eldrad kohtsi kohtalonsa kun hän yritti käännyttää Black Stone Fortressia entiselleen ja Slaanesh imaisi hänen sielunsa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Valtsu King

Slaanesh?Se on tuttu nimi...... missä mä oon kuullu sen?Hmmm.... ai niin! Sehän oli Warhammerissäkin!Kaaos-jumala!Hehheeee.....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”