"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High Elves

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
PhoenixKing

High Elves

Viesti Kirjoittaja PhoenixKing »

Tuntuu et kauheen pieni osa kerää high elffejä ja loput mollaa niitä. Mua ärsyttää kun kaikki aina sanoo niit jokski sukkahousuhomppeleiks vaik ne on mun mielestä tosi kivoja. Kertokaa kaikki high elffejä keräävät/keränneet että miks keräätte/keräsitte niitä.

Itse olisin aloittanut kaamokset, mut ne oli loppu kaupasta. Dark Elffit olisin ottanu, mut yks kaveri keräs jo niitä. High elffeistä tää kaveri ei pitäny mut sit mä näin ne ja ostin ensimmäiset Spearmanini. Ne on hienoja, hyviä ja nillä on halvat taika esineet.
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

no, vähän outo aihe kyllä, ja kyllä, kerään itse helffejä, mutta kyllä ne silti ovat sukkahousuhomppeleita. Älä itse vain ota asiaa niin vakavasti, ne ovat vain pikku-ukkoja.

Itse kerään helffejä sen takia kun a) Welffit olivat ykkösvaihtoehto, mutta liian vaivalloista :), ihan mukavaahan niillä on pelata, joskin tälläinen aloittelija ottaa helposti köniin kun ei tiedä helffien taktikointimahdollisuuksista paljoakaan :)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
PhoenixKing

No joo ukkoja vaan...
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Joo ei kannata otaa tätä harrastusta kamalan vakavasti. Minulla on helffejä myös, ja kyllä ne ovat sukkahousuhomppeleita, mutta ei se haittaa jos joku niitä solvaa.
wat
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

LooPe kirjoitti:Joo ei kannata otaa tätä harrastusta kamalan vakavasti. Minulla on helffejä myös, ja kyllä ne ovat sukkahousuhomppeleita, mutta ei se haittaa jos joku niitä solvaa.
Just hyvä asenne (delffi kerääjän mielestä)!
Noin kun kaikki ajattelis niin kaikki delffi kerääjät olisivat mielissään, eli hyvä niin.
Ottakaa muutkin opiksenne ;).

Helffit ovat kyllä yleinen pilkan kohde, mutta kai nyt sentään delffi kerääjillä on oikeus mollata niitä ihan muuten vaan (hate high elfs säännön takia), mutta muita saa haukkua takas, jotka haukkuu delffejä.
Delffit ja welffit ovat Lähes yhtä homppelimaisia (katsokaa se sarjakuva, mikä oli yleisissä Figukeskusteluissa niin siinä näkyy totuus ;)).
"Glory, Honor & Victory over Death"
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Mielestäni on ihan tyhmää että toista armeijaa pitää vihata armeijaan kuuluvan erikoissäännön takia. Ylipäänsä on tyhmää pilkata toista armeijaa millään lailla. Tämä on kuitenkin vain PELI! Olen kerännyt delffejä ja en silti vihaa high elffejä tai niiden kerääjiä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

En usko että kukaan vihaa oikeasti toisen armijaa tai toista pelaajaa.
wat
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

Aivan! Tämä on vain peliä, ja minusta nykynuoriso ottaa tuollaisen "homppeli" nimittelyn aivan liian vakavasti, varsinkin teini-ikäiset pojat :D

Helffit ovat juuri sellaisia kuin niiden pitääkin, Elffimäisiä :D ei se delffien meininki oo oikein haltiamaista jos minulta kysytään :P
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Miksi nimitellä homppeliksi kun: a) Joku voi oikeasti loukkaantua siitä b) Se on lapsellista.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Kerään HElffejä juuri siksi, että he ovat oikein arkkihyviksiä ja valonvartijoita.
Dissatkoon ketkä haluavat, HElffit ovat oikeasti tosi koviksia ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
PhoenixKing

Averren on oikeassa.
Delffit ja welffit ovat Lähes yhtä homppelimaisia (katsokaa se sarjakuva, mikä oli yleisissä Figukeskusteluissa niin siinä näkyy totuus ;)).
Missä tää sarjis on?
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

kerään high elffejä koska armeija on helppo maalata kirkkailla väreillä joka tekee siitä näyttävän. ja sitä paitsi helffit on homppeleita sanan hyvässä merkityksessä ;)
"I love the smell of starcannons in the morning!"
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

PhoenixKing kirjoitti:Averren on oikeassa.
Missä tää sarjis on?
tässä on se kovis juttu ;)
http://lis.librarium-online.com/daily.php?date=040309
ja tässä se homppeli juttu!
http://lis.librarium-online.com/daily.php?date=040420

Siinä on totuus, ja kaikki ottaa tän homppeli jutun liian vakavasti, en minäkään ketään oikeast "vihaa", vitsi tämäkin on vai?
"Glory, Honor & Victory over Death"
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

High Elfit ovat juuri se paras armeija minun makuuni. Kiva "me olemme itsekeskeisiä hyviksiä"-fluffi ja hienot figut ja niillä on kiva pelata ja ne ovat hauskoja ja kivoja ja söpöjä ja lutuisia. :D

Jos et kestä toisten pilkan tekoa armeijastasi, niin et voi pelata millään rodulla.
Luna kirjoitti:minusta nykynuoriso ottaa tuollaisen "homppeli" nimittelyn aivan liian vakavasti, varsinkin teini-ikäiset pojat :D
Niin! Ja homppelit ovat söpöjä! :D
Jerkkeri

Viesti Kirjoittaja Jerkkeri »

Tar-Minastir kirjoitti:ja sitä paitsi helffit on homppeleita sanan hyvässä merkityksessä ;)
Selittäisitkö kiitos?
Life is a bitch and then we die.
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Itse aloitin keräämään High elffejä koska melkein kaikkia muita rotuja kerättiin jo ystäväpiirissä ja jotkut kokeneemmat pelaajat suosittelivat niitä. Kyllähän high elffit ihan ok army on. Ei sitä pilkaa tarvitse niin vakavasti ottaa.
Ruutanalaiset on hulluja!
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

no siis jos jokin asia on tyhmää ni on että ottaa sen henkilökohtaisesti että joku pilkkaa armeejaa. en todellakaan usko että kukaan "vihaa" mitään armeeja, se on enemmän vain sanonta... ja ku weis sano et joku voi loukkaantua ja että se on lapsellista ni jos joku todellakin on niin sekobolttsi että hän ottaa herneen nenäänsä jostain näin turhasta asiasta on hän aika lapsellinen. toi pilkkaaminen on enemmän semmosta kaverien keskeistä kiusaa joka ei pitöisi ainakaan loukata ketään.

ja ihan btw... kyll welffit on "hompelimaisempia" kuin helffit. jotai puskajusseja siel kyykkii piilossa kauheissa joukoissa pusikoissa.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

ei, kyllä helffit ovat homppelimpia, sillä welffeillähän oli myös naisia?
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

CrackHack kirjoitti:ei, kyllä helffit ovat homppelimpia, sillä welffeillähän oli myös naisia?
Olihan helffeilläkin....
Ruutanalaiset on hulluja!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Haluatteko perustelujakin lukkoon?
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”