"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Battletech] Classic BattleTech-pelaajia?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Lukittu
Jamppis

Viesti Kirjoittaja Jamppis »

Eikö kelläkään oo enää mitään asiaa?
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Onko Grond valinnut rautansa jo? Moniko muista on vielä mukana? Kiinnostaako tämä ylipäätään ketään enää?

Vai pitäisikö koko ideaa kuopata, ja vain siirtyä pelistä yleensä puhumiseen? "Ottaako kukaan kriittisen osumaan vasempaan torsoonsa" jos tätä massiivipeliä ei pelattaisikaan? Esim. liiga sanan varsinaisessa muodossa olisi varmaankin astetta suoritettavampi.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Aacheron kirjoitti:Onko Grond valinnut rautansa jo? Moniko muista on vielä mukana? Kiinnostaako tämä ylipäätään ketään enää?

Vai pitäisikö koko ideaa kuopata, ja vain siirtyä pelistä yleensä puhumiseen? "Ottaako kukaan kriittisen osumaan vasempaan torsoonsa" jos tätä massiivipeliä ei pelattaisikaan? Esim. liiga sanan varsinaisessa muodossa olisi varmaankin astetta suoritettavampi.
Itseäni ainakin kiinnostaa, muttei ole kyllä aikaa missään aktiivisessa liigassa roikkua. Jos kuitenkin isompi peli joskus pelataan, niin otan mielelläni osaa jos vain aika sopii. Eli viskatkaa YV:llä tai emaililla, jos saatte jotain järjestettyä.
Fa Shih

Viesti Kirjoittaja Fa Shih »

Kyllä mua kiinnostaa, ihmettelen vaan että mitä tässä enää odotellaan.
Xin Sheng!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Aacheron kirjoitti:Onko Grond valinnut rautansa jo? Moniko muista on vielä mukana? Kiinnostaako tämä ylipäätään ketään enää?
Enköhän minä edelleen listatulla ole mukana - minua ei nyt vain satu kunniasäännökset sitomaan ;o).

Itselläni aikaa olisi lähinnä viikonloppuisin, ja silloinkaan ei kovin myöhään illalla. Eli kiinnostusta kyllä riittää, tuo RL tahtoo vain välillä kiusata.
Aacheron
Viesti:

Eli Mad Dog A? Kirjaanko sinut luopio-Klaanilaisena, vaiko palkkasoturina, vai kenties oikukkaasti Klaanirautaa käsiinsä saaneena Sisämaailmalaisena (ja silloin, mille kansallisuudelle omistaudut?)?

Vai "todetaanko vain Perkele"* koko "kuka kuuluu mille valtiolle"-seikalle, ja pelataan vain "minä-sinä-hän-ja-he-mättäävät-toisiaan"? Tietenkin ne jotka haluavat ylpeänä todeta puolustavansa senjasen etuja, voi niin tehdä.

Kysymys on lähinnä siitä, pelaatko Grond 3/4:lla vai 4/5:llä.

* todeta Perkele (paikallinen sisäpiirin ilmaisu) = olla välittämättä jostakin; oikeaoppinen Perkeleen toteaminen (huomaa versaali) vaatii että lyö nyrkkiään puiseen pöytään
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Itse henkilökohtaisesti ehdin pelaamaan...tuota - harvoin.

Ehkä sunnuntaina jos saan tiedon ajoissa. (Pakko ne pyykitkin kai on taas pestä - ja kämppä siivota...) Normaalisti lauantainakin mutta tämä viikko on poikkeus.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Fa Shih

Tähänkö tämä nyt sitten jämähti?
Xin Sheng!
Aacheron
Viesti:

Enpä tiedä... Oliko liian suuri pala haukattavaksi? Jos porukalla on kiireitä, niin en tiedä miten organisoida tämä tusinan henkilön välillä...

Yritetään... Miten on porukan kanssa, milloin sopisi parhaiten? Viikonloppuina, arkipäivinä, vai milloin?

Itselleni sopii suht. usein (olen no-life-henkilö). Viikonloppuisin satumme joskus harvoin roolipelaamaan (useimmiten lauantaisin, joskus perjantaisin), mutta muuten luonnistuu. Arkipäivinä minulla on koulua pahimmillaan kello neljään asti, ja kotona olen about puoli viisi. Eli kuuden jälkeen, ellei mene liian myöhään.

20.-24.10 tulen olemaan Vaasassa syyslomani aikana, mutta muuten ylläoleva täsmää. Ja tänä viikonloppuna (16.10) laitamme uudet tapetit huoneeseeni, joten silloin ei luonnistu (oletettavasti tietokone raahataan jonnekin haapakimolaan ennen sitä. Sunnuntai olisi kait mahdollisuus. Mutta luulen kyllä että aika pitäisi sopia kauemmas tulevaisuuteen. Mutta katsotaan nyt ensin; jos voisitte alkaa proverbiaalisesti potkia tänne näitä pelaajia keitä te tunnette henk.koht. Minä alan sitten YVllä onkimaan niitä, ellei niitä muuten tule...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Teräratas
Valvoja

Sunnuntait sopivat itselle parhaiten, kunhan peli loppuu ennen kuin farscape alkaa (20.00).

Viikolla ei oikein yli yhteentoista valvominen houkuta, ja työpäivät saattavat venyä välillä melko pitkiksi, eli arkisin on ihan tuurista kiinni, pääseekö mukaan vai ei. Lauantait on pääosin varattu figupeleille tai satunnaiselle ropelle. Perjantai ilta on myös potentiaalinen vaihtoehto pelata, tosin epävarmempi kuin sunnuntai.
Jamppis

Viesti Kirjoittaja Jamppis »

Itselleni sopii sunnuntait vaikka ens.
Peace

Viikko menee iloisesti opiskelun/harrastusten merkeissä - viikonloput vähän niin ja näin. Perjantaina ja lauantaina tapaa iltaisin olla vähintään parit bileet per päivä (joskus viikollakin...) sunnuntaina pitäisi pyykätä ja siivota.

Joopa joo - kunhan ei ropejen päälle mene niin hyvin ehtii. Sanokaa vain aika. Tällä viikolla tosin torstai, lauantai ja aika pitkälle myös sunnuntai ovat täysiä.
Fa Shih

Mulle sopii kaikki päivät paitsi tiistai ja torstai.
Xin Sheng!
Aacheron
Viesti:

Eli sanotaanko sunnuntai, sitten? Nyt 24. olen Vaasassa puoleenpäivään saakka, plus silloin on kunnallisvaalit. 31. olen Åbossa, eli Turussa näin toisella kotimaisella. Åbo Akademi:lla on joku infoviikonloppu abiturienteille, ja olen vieläkin kahden vaiheilla menenkö Turkuun vai Helsinkiin lukion jälkeen. But I digress...

Sen jälkeen en ole tehnyt mitään suunnitelmia oikein millekään päivälle. Miten on?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Grond

Sunnuntait sopivat minulle, sovitaan vain kellonaika (kunhan ei osu kirkonmenojen kanssa päällekäin - tuo oli siis vitsi). Lauantait myös. Itselläni rajoituksena on vain se, että kone on makuuhuoneessa, ja muksut laitetaan tuossa viimeistään klo 21 nukkumaan - eli sen jälkeen en ole enää koneella. Päivällä/aamulla viikonloppuisin yleensä milloin tahansa.
Peace

Kirkonmenot ja muksut - en oikein osaa päättää kumpi noista kuulostaa pelottavammalta selitykseltä... ;-)
Grond

Peace kirjoitti:Kirkonmenot ja muksut - en oikein osaa päättää kumpi noista kuulostaa pelottavammalta selitykseltä... ;-)
Muksut on pelottavampi - niitä minulla oikeasti on kaksi, ja niistä ei voi luistaa kuten kirkonmenoista (jotka siis olivat vitsi) :o).
Aacheron
Viesti:

Eli tähänastisia pohdintoja olisi joku sunnuntai, ja matsin olisi määrä loppua ennen 20:00 (Teräratas haluaisi katsoa FarScapea, Grond laittaa lapset nukkumaan joskus 21:00, ja minä luultavasti otan tilaisuuden hyväkseni ja saunon ottelun jälkeen). Peace saa aikaa pyykätäkin (ellei peräti pyykkää ennen ottelua); tokkopa ottelu kestää hirveän kauan ellei MegaMek halua velmuilla.

Ja viime tiedotuksena, kyseessä olisi tietenkin v0.29 stable 10, eikä uusin dev. Dev 20041010 (tai mikään muukan dev) ei halua toimia koneellani. Mutta jos pelitätteä deviä, luulisi myös stablen toimivan hyvin.

Sanommeko alustavasti 7.11., joskus päivällä, esim. 15:00 tjsp?
Viimeksi muokannut Aacheron, Ma 18.10.2004 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Eipäs unohdeta minua... Minä yleensä katson sunnuntaina koko subin scifi putken(Buffy, TNG ja farscape) mutta katsotaan, jos nauhoittaisin ne ekat niin voisin pelata tuossa pelissä ihan hyvin.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Teräratas
Valvoja

Aacheron kirjoitti: Sanommeko alustavasti 7.11., joskus päivällä, esim. 15:00 tjsp?
Hyvälle kuulostaa.
Lukittu

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”