exec vai shades
exec vai shades
Oisin menossa ostaa uusia figuja armeijaani enkä osaa päättää exejen ja shadien väliltä. Tällä hetkellä minulla on:
25 spearelves with shields, 1 command group
20 RXBelves, 1 musician
6 driders, 1 command group
5 CoK, 1 command group
12 witch elves, 1 command group
2 RBT
1 sorca
1 noble on Co
2 noble on foot
1 noble BSB on foot
eli ajattelin ostaa chariotin ja sen lisäks shadeja tai exejä mutten osaa päättää, onko mielipiteitä siitä kumpi olisi parempi lisä armeijaani.
25 spearelves with shields, 1 command group
20 RXBelves, 1 musician
6 driders, 1 command group
5 CoK, 1 command group
12 witch elves, 1 command group
2 RBT
1 sorca
1 noble on Co
2 noble on foot
1 noble BSB on foot
eli ajattelin ostaa chariotin ja sen lisäks shadeja tai exejä mutten osaa päättää, onko mielipiteitä siitä kumpi olisi parempi lisä armeijaani.
- puolisukeltaja
Riippuu vähän, ketä on vastassa. Jos olet yleispätevää listaa tekemässä, molemmat ovat aika pop. Siinä tapauksessa kannattaa vättää chariotit kokonaan hankkimatta. Jos on paljon ampuvaa porukkaa vastassa kenellä on paljon sotakoneita kuten käävät niin shadet olisivat minun valintani. Toisaalta kääpiä vastaan pitää lyödä kovaa, ja exet sopivat siihen vallan mainiosti. Toisin sanoen, jätä chariotit kauppaan ja hanki molempia.
- puolisukeltaja
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Mielestäni armeijaa ei kannata hioa yhtä rotua vastaan sopivaksi. Vaan semmoiseksi että se voi sellaisenaan kohdata minkä tahansa rodun.puolisukeltaja kirjoitti:No VCeetä ja kaamosta vastaan exejä ja kärryjä, ja high elffejä vastaan en oikein tiiä... Pystytkö sanomaan minkä tyyppinen helffilista?
eräs henkilö eräässä turnauksessa kirjoitti: Ai, sulla on noin paljon nihtejä? No laitan sitten tälle lordille ei armour savei aseen
The small boys have come to see me hang
NO jos kaaosta vastaan tulee niin suosittelen exejä! siis osta niitä ne on maakempia ja muutenkin parempia ja pelottaa heroja
.
varsinkin kun niiillä on nykyään heavy armour ((lightin sijaan) eli on paljon käytännöllisenpiä kuin ennen, vaikka manflayerit on kivoja shade modelejen korvaajia!
varsinkin kun niiillä on nykyään heavy armour ((lightin sijaan) eli on paljon käytännöllisenpiä kuin ennen, vaikka manflayerit on kivoja shade modelejen korvaajia!
"Glory, Honor & Victory over Death"
En sanoisi PALJON käytännöllisempiä, mutta onhan sekin hyvä... Ota shadeja. Niitä saa pieniinkin peleihin ja ne ovat aika loistavia estämään marssimista ja muutenkin onnistuvat sotkemaan vastustajan rivejä temppuilemalla. Executionereja tarvii sitten vähän enemmän hyvään rykmenttiin, mutta nekin ovat hankkimisen arvoisia.
Shadeja tarvit unittiin sellaiset 6 kpl (2 blisteriä) kun taas executionereiden optimi määrä on se 12 kpl (vain mun mielipide). kumpi vaan tuntuukaan hyödyllisemmältä. Suosittelen kylläkin ostamaan molempia, mutta on vain itsestäs kiinni kummat hankit ensin. Molemmat ovat käyttökelpoisia yksiköitä ja figutkin on hienoja, executionerit tosin himpun verran makeampia. 
- puolisukeltaja
Ennemmin 5, sillä tuo helpottaa scouttausta huomattavasti, eikä juurikaan vähennä tehoa. Ja jos pelaa isompia pelejä 3000-4000 pts hyvä keino on ostaa 5 blisteriä jolloin saat ainekset tuohon 3x 5 ryhmä.Chukie kirjoitti:Shadeja tarvit unittiin sellaiset 6 kpl (2 blisteriä)
Itse sanoisin että ota 15 tai 20, tosin 12 on pienemmissä peleissä hyvä määrä, siitä saa ilkeän flänkkiyksikön.Chukie kirjoitti:executionereiden optimi määrä on se 12
No tuosta voisin sanoa että huhhuh, mutta jos kaveriporukassa pelaa ja vastassa on n. 3-5 eri rotua niin silloin minä ainakin teen listan melko pitkälti sen mukaan mitä on vastassa. Tietenkään sellaista listaa en väsää mikä on ns. "juusto" vaan mahd. monipuolisen listan.Tohtori-SyFilis kirjoitti:eräs henkilö eräässä turnauksessa kirjoitti:Ai, sulla on noin paljon nihtejä? No laitan sitten tälle lordille ei armour savei aseen
Nyt meni kyllä jo vähän OT:ksi...
- Blackguard
Juu kyllä. nuo muut ovat myös minun mielipiteeni ilmaisseet, eli ota molempia ja unohda kärryt. Exet ovat tappavia jos pääsevät (kestävät) klosikseen. Shade toimivat vain sotakoneita ja marssin esto vastaan, koska ovat suhthinnakkaita ja taisteluvahvuus ei kummoinen ole.
Eli Ota Molemmat
Eli Ota Molemmat
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
Stenvall