"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ampumis kysymys

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Aplas

Ampumis kysymys

Viesti Kirjoittaja Aplas »

Pystynkö ampumaan minuun Land Raiderilla kaverin Broadside Battle Suitteja jotka on Fire Warrioreiden takana??? MInusta ei...
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Jos voit vetää Line of Sight:in Fire Warriorien välistä, niin sitten kyllä. Muuten et. Eli riippuu siitä, miten Fire Warriorit on aseteltu, jos ne on liian tiiviisti niin ampuminen ei onnistu. Ja ukkojen alustoja käytetään tässä apuna, eli kahden ukon välistä ei näe, jos niiden alustat on kiinni toisissaan, vaikka itse modelien välistä näkisikin jotain.
Viimeksi muokannut Garoth, To 14.10.2004 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Aplas

Mutta LD testilläpä. Eikös se mutten pidä ampua lähimmäistä???
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Kyllä, mutta jos et näe sitä "toista kohdetta"....
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Aplas

näen. Mutta leevi sanoi etten voi ampua firewarrioreiden läpi. Niillä on jotain erikois sääntöjä kuulemma...
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Homma menee kuten Garoth sanoi. Tuo Ld-testi on käytössä vain 4. edikassa.
Aplas

Perkele...
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Aplas, jos pelaatte 3rdEd säännöillä (jonka palstalla tätä kysyt) niin sitten et voi.

Jos pelaatte 4thEd säännöillä, niin Firewarriorit eivät blokkaa LOSia... Eikä Land Raiderin tarvitse edes heittää Ld:tä, koska se on ajoneuvo.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Aplas

Harmi... Minä inhoan figunarkin aina samanlaista taktiikkaa. Pidetään FW:t edessä ja broad sideillä rakennuksesta niiden FW:itten yli mun assault squadia ja muitakin squadeja teloittamaan-...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”