"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tumman harmaa maali?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Markkola

Tumman harmaa maali?

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Osaisitteko suositella jotain tummaa harmaata? GW:n tummin harmaa on mielestäni liian vaalea, enkä viitsisi alkaa joka kerta sekoittamaan maalia, koska tulevan armeijani pohjaväri on tumman harmaa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

No osaan. Miniature Paintsin Tumman Harmaa on parhaita MP:n maaleja, joita olen kokeillut, eli varsin hyvä siis. Nyt kun MP:n maalit on ainakin täältä Oulun Fanzusta dumpattu pois, niin tarkoitus on korvata tuo Tumman Harmaa Vallejon Model Color-linjan London Greyllä (836), jonka uskoisin olevan aikalailla vastaava, mutta tätä en tosiaan ole vielä itse kokeillut. Tutkailepa tätä Vallejon Model Color-värikarttaa, jos löydät mieleisesi sen perusteella: http://www.ttfxmedia.com/vallejo/cgi-bi ... modelcolor
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Itse suosittelisin Vallejon Model Color- linjalta German- tai Dark Greytä.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Kiitoksia, pitääpä kokeilla.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Voihan sitä maalia myös sekoittaa tyhjään purkkiin, johon voit laittaa sitä niin paljon kuin sielu sietää. Saat myös tarkalleen sellaisen sävyn kuin haluat, ja säästyy taas yhden maalipurkin hinta.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”