Eli onko järkevää pelata ilman avataria. Kun kaikki tuli yleensä tulee siihen. Eli avatar on aika nopeasti kuolluut. Sitten kun avatar on död niin ei ole enää hirveästi mahdollisuuksia jos vastassa on toinen demoni kuten Bloodthirster...
Eli miten tehdä hyvä kestävä armeija ilman avatarin tukea
Eldarit ilman Avataria
Re: Eldarit ilman Avataria
Raskaita aseita? Varsinkin uudessa aseessa ampuminen toimii vallan mainiosti. Varsinkin jos olet nero mokaamaan break testejä. Pidät vaan huolta ettei hän pysty consolidoimaan LOS:in ulkopuolelle ja sitten avaat tulen.Aplas kirjoitti:Eli onko järkevää pelata ilman avataria. Kun kaikki tuli yleensä tulee siihen. Eli avatar on aika nopeasti kuolluut. Sitten kun avatar on död niin ei ole enää hirveästi mahdollisuuksia jos vastassa on toinen demoni kuten Bloodthirster...
Eli miten tehdä hyvä kestävä armeija ilman avatarin tukea
Vaihtoehtoisesti useampi striking scorpion squadi power fist exarchilla. Saapa samantien muutenkin hyvän lähitaisteluryhmän mutta jos et gang bangaa 2-3:lla moisella squadilla kertaheitolla tulee raskaita tappioita kärsittyä.
Mutta ennenkaikkea. Brightlancet, star cannonit yms AP3 tai paremmat aseet armeijaan ja sitten TULTA!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Mun mielestä Avatar ei ole mitenkään välttämätön enää 4. laitoksessa. Monstrous IC:tähän voi targetoida vapaasti vaikka omia olisikin vieressä. Inspiringistä (Omat unitit, jotka ovat 12" päässä Avatarista ovat Fearless lähiksessä) on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä, yleensä haluaa vain juosta karkuun tai jäädä vihollisen sweepin alle niin pääsee ampumaan vapaasti seuraavalla rundilla.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Enpä ole kovin montaa eldar armeejaa nähnyt missä olisi avatari,joten eiköhän se onnistu.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Tämä on totta. Joskus olen joutunut siirtämään Avataria vähän epäedulliseen paikkaan, jottei guardian-posseni lukota kaverin HQ-ryhmää, joka pieksee mudat ulos lähitaistelussa, mutta huutaa starcannoneille hallelujaa.Ishmael kirjoitti:Inspiringistä (Omat unitit, jotka ovat 12" päässä Avatarista ovat Fearless lähiksessä) on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä, yleensä haluaa vain juosta karkuun tai jäädä vihollisen sweepin alle niin pääsee ampumaan vapaasti seuraavalla rundilla.
Mitä itse Avatarin valintaan tulee, ei se enää ole välttämättömyys. Silti käsittämättömän halpa pistehinta (nautitaan vielä kun ehditään) tekee siitä loistavan tulenkeruuyksikön. Se on lähes ainoa ominaisuus, minkä takia esim. minulla on Avatar listassa.
wanhan liiton örkki pomo