Warhammer 40k Dawn of War (oli 40k pc strategiapeli)
Tilaa hyvä herra Player Onesta.figunarkki kirjoitti:Missä kyseinen peli oikeen viipyy. Tänään kiertelin kaupungilla etsimässä sitä, useimpiin liikkeisiin sitä ei ollut vielä tullut, mutta crazy stationilla se oli myyty jo loppuun (parissa tunnissa).
Itselläni kesti 2 päivää kun jo kolathti postilaatikkoon.
++++ Blood Ravens ++++
Minun taktiikkani on sellainen, että esim. kentässä Valley of Khorne(Onkohan se noin?), Otan itelle Eldarit ja vihulle Orkit. Sitten teen sieltä Aspect Portalista
4 ranger -ryhmää ja sen Infilation upg:n. Sitten asettelen ne Rangerit siihen heti beissille tulevan luiskan molemmin puolin Heavy Coveriin, Infilation päälle, ja odotellaan sitä 4 Orkin ryhmää... Heh... Kun se Orkki rymä tuule kohalle, niin valitsen kaikki Rangerit ja painan pikanäppäin I:tä. *PUM* ja Orkki ryhmä on död, jos siihen on jäänyt vaikka 1 Orkki tappamatta, niin se on jo pamahtanut jonnekkin huitsin nevadaan...
(Karkuun siis)
Minua risoo se, että sen pelin saapi lopetettua vaikka heti ensimmäisellä kymmenminuuttisella...
4 ranger -ryhmää ja sen Infilation upg:n. Sitten asettelen ne Rangerit siihen heti beissille tulevan luiskan molemmin puolin Heavy Coveriin, Infilation päälle, ja odotellaan sitä 4 Orkin ryhmää... Heh... Kun se Orkki rymä tuule kohalle, niin valitsen kaikki Rangerit ja painan pikanäppäin I:tä. *PUM* ja Orkki ryhmä on död, jos siihen on jäänyt vaikka 1 Orkki tappamatta, niin se on jo pamahtanut jonnekkin huitsin nevadaan...
Minua risoo se, että sen pelin saapi lopetettua vaikka heti ensimmäisellä kymmenminuuttisella...
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Milläs vaikeustasolla pelaat? Hard on aika ehdoton minimitaso millä voi edes kuvitella pelaavansa, alemmat on aivan liian helppoja. :-/ Tai laita itsesi alivoimalle. Vaikka kaksi tietokonetta (tiiminä) vastaan, et varmaan saa 10 minuutissa itsellesi voitokkaasti peliä lopetettua.LanTTuPoPo kirjoitti:Minua risoo se, että sen pelin saapi lopetettua vaikka heti ensimmäisellä kymmenminuuttisella...
gaming since '92
- Henri Ketonen
Äläs nössöile. Harder ja Insane ovat kyllä ainoat vaikeusasteet joilla tietokone panee hanttiin, mutta siksi juur jommallakummalla niistä pitää pelata. Turhaa nillittää siitä jos Easyllä tietokone on helppoa voittaa.LanTTuPoPo kirjoitti: Minua risoo se, että sen pelin saapi lopetettua vaikka heti ensimmäisellä kymmenminuuttisella... :(
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Pe 15.10.2004 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Tai laittaa Skirmishissä hardin ja ottaa skenaarion missä on kahdeksan vastustajaa...... on se kummallista että parhaillaan on neljän eri tietsikan joukot mun basessa tappelemassa siitä ,kuka saa tuhota mun päämajan 
mikähän siinä on että aina ne hyökkää pelaajan kimppuun vaikka niiden tulisi sotia keskenäänkin.
mikähän siinä on että aina ne hyökkää pelaajan kimppuun vaikka niiden tulisi sotia keskenäänkin.
Minun taktiikkani on sellainen että: Tuossa samaisessa kentässä otan itselleni Kaaoksen voimat ja viholliselle Eldarit, Aluksi valtaan reliikin ja teen kaikki upgradet, ja sitten lopuksi väsään 4 Daemon Prinssiä ja muutan hyvin palvelleen Kaaoksen Lordin Bloodthirsteriksi.LanTTuPoPo kirjoitti:Minun taktiikkani on sellainen, että esim. kentässä Valley of Khorne(Onkohan se noin?), Otan itelle Eldarit ja vihulle Orkit. Sitten teen sieltä Aspect Portalista
4 ranger -ryhmää ja sen Infilation upg:n. Sitten asettelen ne Rangerit siihen heti beissille tulevan luiskan molemmin puolin Heavy Coveriin, Infilation päälle, ja odotellaan sitä 4 Orkin ryhmää... Heh... Kun se Orkki rymä tuule kohalle, niin valitsen kaikki Rangerit ja painan pikanäppäin I:tä. *PUM* ja Orkki ryhmä on död, jos siihen on jäänyt vaikka 1 Orkki tappamatta, niin se on jo pamahtanut jonnekkin huitsin nevadaan...(Karkuun siis)
PS. Bloodthirsterillä on tosi kovat ''Kill Movet''
++++ Blood Ravens ++++
Kertokaas jannut mistä tekijöistä toi vaikeusaste yleensä koostuu. Totuus on se että se kone ei ole pätkääkään viisaampi kuin ennen (standard ja easy pois lukien) mutta harderilla viimeistään syö meikäläisen eväät. Samaan rahaan pitää kysyä että mistä johtuu mahdollisen kone kaverin aivottomuus verraten vastapuoleen...?
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Itse näen vaikeustason ajankäyttönä. Hard-vastustajakaan ei heitä sekuntia hukkaan vaan kaikki sujuu järjestelmällisesti ja ilman "tyhmiä virheitä". Pienemmillä vaikeustasoilla tietokonehan ei edes rakenna tukikohtaansa loppuun vaan hyökkäilee teknologiapuun alkupäällä pelin loppuvaiheillakin. Osa on myös agressiivisuutta. Harderilla alkuhyökkäys on totaalista sotaa, jolla siihen myös pitää vastata. Melkein kaipaa Age of Mythologyn säädettäviä tekoälyjä (tukikohdan rakentaja, hyökkääjä, linnoittaja, jne.).
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Jotenkin tuo rushaaminen tuntuu toimivan aika hyvin normalilla.
Walley of Khornessa tein kaaosta vastaan 6 Wraithlordia, istutin ne keskelle kentää ja katselin kuinka Horrorit käristyvät. Alkupäässä tietokoneen Rush-Predatorit olivat tosin inhottavia. Sitten kun mukaan tuli kolme `Lordia, Seer Councill ja Avatar niin homma oli jo selvä.
IMO pelin ei tulisi olla sellainen että se pitää laittaa heti vaikeammalle, kuten DoWssä pitää tehdä. Peliä pitäisi harjoitella helpolla, jatkaa sitten normaalilla ja vanhana huru-ukkona alkaa mättää hardilla.*näkee unia*
On DoW kuitenkin parempi kuin strategia pelien harmaa massa, kiitos moraalin ja yksiköiden. Sanoisin.
Walley of Khornessa tein kaaosta vastaan 6 Wraithlordia, istutin ne keskelle kentää ja katselin kuinka Horrorit käristyvät. Alkupäässä tietokoneen Rush-Predatorit olivat tosin inhottavia. Sitten kun mukaan tuli kolme `Lordia, Seer Councill ja Avatar niin homma oli jo selvä.
IMO pelin ei tulisi olla sellainen että se pitää laittaa heti vaikeammalle, kuten DoWssä pitää tehdä. Peliä pitäisi harjoitella helpolla, jatkaa sitten normaalilla ja vanhana huru-ukkona alkaa mättää hardilla.*näkee unia*
On DoW kuitenkin parempi kuin strategia pelien harmaa massa, kiitos moraalin ja yksiköiden. Sanoisin.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
...Mutta se maastonkäyttö! En ole vieläkään antanut anteeksi koreiden maastojen rajoittuneita ajoteitä ja reagoimattomia rakennuksia. (Noniin, kaikki käsi ylös jotka olisivat halunneet linnoittaa sillä marineryhmällää tuon kerrostalon.) Ehkä lisälevyn maastonkäyttö mahdollistaisi oikean Cityfightin....
...Ja kun vielä IG modi valmistuisi...
...Ja kun vielä IG modi valmistuisi...
That is not dead which can eternal lie.
Menkää poijjaat nettiin pelaamaan tätäkin peliä niin tiedätte miksi sen arvo on loppujen lopuksi jotakuinkin sama kuin hiekan jyvällä. Peli jossa kaikki pitää tehdä tarkalleen oikeaan aikaan ja oikeassa järjestyksessä jotta voi pärjätä ei ole kovin hyvä peli. Minkään näköisiä omia tyylejä ei ole. On vain optimaalinen tehokkuus joka saavutetaan aina samalla tavalla. Tosi siisti pelaa peliä jonka interaktiivisuus on vitsi.
-
KyberAntti
- Viesti:
Eikös se näin oel vähän joka pelissä. Koitappa vaikka jotain Rise of Nationsia pelata ja huomaat että siellä on tasan kolme erilaista pelaajaryhmää:shiwan8 kirjoitti:Menkää poijjaat nettiin pelaamaan tätäkin peliä niin tiedätte miksi sen arvo on loppujen lopuksi jotakuinkin sama kuin hiekan jyvällä. Peli jossa kaikki pitää tehdä tarkalleen oikeaan aikaan ja oikeassa järjestyksessä jotta voi pärjätä ei ole kovin hyvä peli. Minkään näköisiä omia tyylejä ei ole. On vain optimaalinen tehokkuus joka saavutetaan aina samalla tavalla. Tosi siisti pelaa peliä jonka interaktiivisuus on vitsi.
1. n00b, joka ei ymmärrä, että ei miekkamies pärjää sotalaivalle
2. vähän ymmärtävä pelaaja, joka välttää tyhmiä virheitä ja tekee parhaansa
3. typerät mikrottajat, jotka tekevät kaiken kellon tarkkuudella, käytännössä voittamattomia.
Näytä minulle naksu, jossa noin ei ole niin saat suukon.
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
- Henri Ketonen
Dawn of War on minulle paras naksu sitten Command & Conquerin. Vähän aikaa sitten kokeilin Starcraftia uudestaan pitkän tauon jälkeen, ja melkoiselta tervanjuonnilta tuntui.
Nettipelaaminen tuntemattomien ääliöiden kanssa lähentelee mielestäni hauskuusarvossaan rekan alle jäämistä. Samantekevää, mitä pelataan.
Nettipelaaminen tuntemattomien ääliöiden kanssa lähentelee mielestäni hauskuusarvossaan rekan alle jäämistä. Samantekevää, mitä pelataan.
zqmfgb