Grotti lateksihousuissa
Grotti lateksihousuissa
Pitää tässä armeijanmaalauksen ohessa tehdä välillä jotain virkistävääkin, joten ajattelin maalata jonkun figun mahdollisimman hyvin. Koska kärsin pikkuisesta ajanpuutteesta niin figun piti olla pieni.
Kaiken lisäksi tää on vielä miun kolmas nmm-figu.
Pieni Kuva
Iso Kuva
Kaiken lisäksi tää on vielä miun kolmas nmm-figu.
Pieni Kuva
Iso Kuva
Darn kun näitä toinen toistaan onnistuneempia nmm-virityksiä pulppuaa tänne enkä mää saa omaa viritystäni postattua, kun kamerasta puuttuu siirto johto.
Eli tällä yritin sanoa, että aivan loisto pikku-ukko ainoa isompi virhe on tuo takaa katottuna vasen kantapää joka ainakin näyttää enmmän ruskealta kuin vihreältä (onko tää tarkotus, veikkaisin, että ei kun samaa effektiä ei löydy toisesta kantapäästä). Ja ite olisin vetänyt nuo nmm-layerti vielä hiukan vaaleammiksi.
Kokonaisuutena: 8½
Yrska
Eli tällä yritin sanoa, että aivan loisto pikku-ukko ainoa isompi virhe on tuo takaa katottuna vasen kantapää joka ainakin näyttää enmmän ruskealta kuin vihreältä (onko tää tarkotus, veikkaisin, että ei kun samaa effektiä ei löydy toisesta kantapäästä). Ja ite olisin vetänyt nuo nmm-layerti vielä hiukan vaaleammiksi.
Kokonaisuutena: 8½
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Missä kohtaa? Jos puhut jaloista niin se on vaan likaa varpaiden välissä.ihossakin oli kynsimaalia.
No yritin ainakin, että löytyisi kummastakin kantapäästä mutta tiedä häntä nyt.samaa effektiä ei löydy toisesta kantapäästä
Nuo nmm-layerit ois kyllä varmaan voinut vetää vaaleammiksi, kun näin jälkeenpäin kattoo, mutta en jaksanut
Lisää kommenttia vuan.
Hehe
.
Leederhoosen
.
Nättiä NMM:ää todellakin. Itse en ole vielä päässyt jyvälle noin tumman NMM:n maalauksesta, ehkä voit valaista tyhmää jotenkin?
Grotilla oli myös todella nätti iho. Ei siitä pääse mihinkään, mestari olet
.
Leederhoosen
Nättiä NMM:ää todellakin. Itse en ole vielä päässyt jyvälle noin tumman NMM:n maalauksesta, ehkä voit valaista tyhmää jotenkin?
Grotilla oli myös todella nätti iho. Ei siitä pääse mihinkään, mestari olet
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
immolatus_dead
- TietoPredator
-
Darkki
Kröhm, Lateksi on muovia josta tehdään (irstaita) vaatteita ym.
Kynnet näyttää kuvassa vähän kultaisilta, luulen että näyttää paremmalta ja aidommalta livenä. Onko nuo housut maalattu lakalla, vai oletko maalannut nuo kirkkaimmat kohdat ja heijastukset itse? Nmm tuossa oli kivaa, se oli realistista ja tarpeeksi tummaa.
Kynnet näyttää kuvassa vähän kultaisilta, luulen että näyttää paremmalta ja aidommalta livenä. Onko nuo housut maalattu lakalla, vai oletko maalannut nuo kirkkaimmat kohdat ja heijastukset itse? Nmm tuossa oli kivaa, se oli realistista ja tarpeeksi tummaa.
Ajattelin ensin maalata nuo heijastukset itse, mutta sitten ku pääsin siihen pisteeseen niin ajattelin, että äääh noita kukaan jaksa maalata ja laitoin lakan 
Joistakin kohtaa se kiilto puuttuu, koska housut ovat lahkeesta likaiset (kuten jalatkin) >_>
Kiitos kaikista kommenteista tähän asti. Nmm:stä kaipaisin vielä ehkä lisää (tiedän että puukossa näkyy edestäpäin blendien raidat)
Joistakin kohtaa se kiilto puuttuu, koska housut ovat lahkeesta likaiset (kuten jalatkin) >_>
Kiitos kaikista kommenteista tähän asti. Nmm:stä kaipaisin vielä ehkä lisää (tiedän että puukossa näkyy edestäpäin blendien raidat)