Maastokappale
Maastokappale
Olen tässä rakentelemassa harjoitusmielessä erilaisia maaston osia, ja täällä on uusin tuotokseni (mene galleriaan "pictures_2").
Eli kyseessä on siis jonkinlainen hirviön käsi, joka pistää esiin maanpinnasta. Eipä se palvele mitään sääntöjä, mutta voisihan sille sellaiset kehittää.
Galleriassa on myös vanhempaa örkkituotantoani, osin keskeneräistä kaiken lisäksi, sisältäen skar boyz-squadistani otoksia.
Kaikkea saa kommentoida, mutta etenkin haluaisin kuulla mielipiteitä tuosta maastonpalasta.
Eli kyseessä on siis jonkinlainen hirviön käsi, joka pistää esiin maanpinnasta. Eipä se palvele mitään sääntöjä, mutta voisihan sille sellaiset kehittää.
Galleriassa on myös vanhempaa örkkituotantoani, osin keskeneräistä kaiken lisäksi, sisältäen skar boyz-squadistani otoksia.
Kaikkea saa kommentoida, mutta etenkin haluaisin kuulla mielipiteitä tuosta maastonpalasta.
Omnia mors aequat - Death equals all things
- Jänkäkoira
*Slann Mega Priest* kirjoitti:Eikös sellasille vahinkoa tekeville maastoille ole säännöt. Niinku et jos tulee siihe liia lähelle ni tekee sen ja sen verra damagee??
En woundeja tekevistä tiedä/muista, mutta ainakin carnivore's lair nappaa koko tyypin kerrallaan. Olisiko sentään ollut jokin toughness-raja, jotta näin ei voi käydä?
Niin, kyllähän valmiitakin sääntöjä voisi käyttää, mutta olisi sitä omilla säännöillään mielestäni parempi käyttää.
aika tylsän näköinen, lisää vähän hiekkaa ja isoja kiviä. olihan se aika tzygee silti 
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
- Rectunator
lonkerot on hieman klisee mun mielest ois viisaanpi jos maa olis pullistunut tai halkeillut käden ympäriltä
koska minun käsitykseni tuosta lonkerosta ja sen anatomiasta on se että se nappaa tyypin ja vetääsen maanb alle ja syö sen tai se vain huitoo siitä voittaa vahinkoa jos menee lähelle
muhahaa, mikä otus!!!
koska minun käsitykseni tuosta lonkerosta ja sen anatomiasta on se että se nappaa tyypin ja vetääsen maanb alle ja syö sen tai se vain huitoo siitä voittaa vahinkoa jos menee lähelle
muhahaa, mikä otus!!!
Niin, lonkerot ovat aika teennäinen vaihtoehto, mutta ei silti mikään huono ratkaisu. Ajattelinpa tässä, että ehkäpä voisin veistellä eräänlaisen kraatterin tuon käden ympärille, vaahtomuovista esimerkiksi. Kotona nimittäin sattuu olemaan juuri tuohon hommaan sopivaa erään pakkauksen mukana tullutta tiivistettä. Lisäksi laatikossani lojuu ylimääräinen Space Marine, joten ehkäpä voisin sijoittaa sen tähän tekeleeseen.leguriand kirjoitti:lonkerot on hieman klisee mun mielest ois viisaanpi jos maa olis pullistunut tai halkeillut käden ympäriltä
muhahaa, mikä otus!!!
Pitääkin vielä tonkia vanhoja laatikoita siinä toivossa, että löytäisin lisää erilaisia maastontekoon kelpaavia osia
Hmm...Mielestäni maasto voi olla simppeliäkin, kunhan se on tyylillä tehty. Minä tosin tuppaan tunkemaan omaan maastooni kaikkea roinaa vaikka millä mitalla ja tekosyyksi sanon vain että "se simuloi taistelukenttää".
Warhammer kuitenkin on peli, pelaamani I Ain't Been Shot, Mum! ei ole vain peli vaan varsin onnistunutta 2. maailmansota -"simulointia pienemmässä mittakaavassa" (jos Big Menit lasketaan pois).
Peleissä maasto voi olla yksinkertaista.
Warhammer kuitenkin on peli, pelaamani I Ain't Been Shot, Mum! ei ole vain peli vaan varsin onnistunutta 2. maailmansota -"simulointia pienemmässä mittakaavassa" (jos Big Menit lasketaan pois).
Peleissä maasto voi olla yksinkertaista.
Niin, varsinkin jos tuota tekelettäni vertaa muuten käytössä olevaan pelipöytäämme. Tämän "käden" lisäksi ainoat yksityiskohtaiset rakennelmat ovat eräs bunkkeri ja toinen tekemäni maastonpalanen. Kaikki kukkulatkin nimittäin koostuvat vain vihreäksi maalatusta styroksista (tai jostain muusta vastaavasta). Pelialustanakin on normaali, vihreä kangas. En sano kuitenkaan, että niissä olisi mitään vikaa. Ainakin figujen asettelu pelipöydälle on helpompaa, kun ei ole kaikenlaista pikkuroinaa ympäriinsä.Hamara kirjoitti:Hmm...Mielestäni maasto voi olla simppeliäkin, kunhan se on tyylillä tehty.
Tankki mahtaa olla turhan iso kappale (kyseessä kun on 40k, eikä Epic). Ja kokosuhteista sen verran, että tuo koko hökötys ei ole edes yhtä suuri kuin keskikokoinen tankki kokonaisuudessaan. Mutta Battle Forcen mukana tulleita tynnyreitä voisin oikeastaan hyödyntää tuossa, pistämällä vaikka käten pitelemään yhtä sellaista. Lisäksi voisin rakennella jonkinasteisen piikkilangan tuohon, tai ainakin kyltin varoittamaan vaarasta.leguriand kirjoitti:liimaa käden viereen kuollut tankki
EDIT: Muistinpas juuri, että laatikossani lojuu kaksi ylimääräistä gretchiniä, joten ehkäpä voisin hyödyntää niitä...