"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kunkun aika..

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
jago

Kunkun aika..

Viesti Kirjoittaja jago »

Käykääpä kattomassa tämmönen osoite

http://www.one-ring.co.uk/index.php?page=79

Sieltä voitte ladata harrastajien tekemä The age of the king lisä osan jossa on kaikkea kivaa (veikkaus). ;)
"Brush-licking makes you a better painter"
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

heh...:D... kiitos erittäin paljon.... sännöt mitä katselin tuossa vaikutti ihan käyttökelposilta.... ja mikä eniten minua ilahdutti oli nuo figut joiden kuvia oli siis nuo konfatut.... varsinkin nuo velhot..:D... kiitos erittäin paljon jago
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Kiitos jago. Ja tuollainenhan siitä (1st&2nd-Age) lopulta tulee Ave sitten, vai? Tosin enpä tiedä tarvinneeko tuota fluffia niinkään, mutta noin sen voisi tehdä. Tyylikäs ratkaisu, mutta pitäneepä hankkia ohjelmat tuota varten piakkoin, että pääsee leikkimään.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Jeps, joku voi sitten kikkailla niillä ohjelmilla, kellä on varaa ;).
Minä nyt teen skenut loppuun ja käännän hahmot englanniksi.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

siis onko toi joku (tietokone) peli vai mikä? en ole mitenkään tutkinut sivustoa joten en tiedä.....
hmm... on se.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Alberth kirjoitti:siis onko toi joku (tietokone) peli vai mikä? en ole mitenkään tutkinut sivustoa joten en tiedä.....
Sii tuo on samanlainen kuin esim. Siege of Gondor tai Pelennor Fields kirjaset. Lisäosa peliin.
Averren

Ihan kivoja nuokin. Missä Eldarionin optio Andúriliin ;).

Elfwinelta puuttui lisänimi the Fair :). Muuten ihan hyviä, se Itäläisten päällikkö tosin oli liian kova suhteessa Eldarioniin ja Elfwineen, en sentään Aragornin tasolle olisi mennyt.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Hmm.. Erittäin mielenkiintoista, itse kun juuri olin kehittelemässä sääntöjä Easterling Charioteille, jotka toimisivat samalla periaatteella kuin mumak. Joku ehti näköjään ensin...
Itselläni oli jokunen idea Easterlingeille, joita tuossa ei näkynyt. Pitänee varmaan tutustua tuohon paremmin vielä.
Phil Kelly says "No!"
Averren

Garoth kirjoitti:Hmm.. Erittäin mielenkiintoista, itse kun juuri olin kehittelemässä sääntöjä Easterling Charioteille, jotka toimisivat samalla periaatteella kuin mumak. Joku ehti näköjään ensin...
Itselläni oli jokunen idea Easterlingeille, joita tuossa ei näkynyt. Pitänee varmaan tutustua tuohon paremmin vielä.
Mm. me 1st & 2nd age projektilaiset ;).
Jos muistat niin väsäsin Wainrideille kärryjen säännöt aikapäiviä sitten.
Käväise katsomassa, jos löytäisit käyttökelpoisia ideoita :).

Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Kiitos ja kumarrus Jagolle :)
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”